Dit weekend ergens koel rustig vertoeven, ideeën?
dinsdag 3 juli 2018 om 11:31
In verband met onverwachte overlast (geluid o.a.) en de warmte willen wij dit weekend (sowieso zaterdag, overnachting kan, maar hoeft niet want de overlast houdt 's avonds op en thuis slapen kan op zich wel) ergens op een koele plek vertoeven om even uit de hectiek te zijn. Zelf zien we door stress even door de bomen het bos niet meer. Naar vrienden/familie is geen optie.
Wie heeft er tips? Qua locatie, het liefst in de omgeving van de provincie Utrecht, Veluwe mag ook nog. We zaten zelf te denken aan een ergens lang lunchen, overdekt koel winkelcentrum, maar dat heb je misschien ook wel weer vrij snel gehad. Ergens een koele rustige plek in de natuur is ook zeker welkom!
Wie heeft er tips? Qua locatie, het liefst in de omgeving van de provincie Utrecht, Veluwe mag ook nog. We zaten zelf te denken aan een ergens lang lunchen, overdekt koel winkelcentrum, maar dat heb je misschien ook wel weer vrij snel gehad. Ergens een koele rustige plek in de natuur is ook zeker welkom!
dinsdag 3 juli 2018 om 13:13
dinsdag 3 juli 2018 om 13:23
dinsdag 3 juli 2018 om 13:26
TO wil rustig. Geen efteling vol met tokkies.Habbekratz schreef: ↑03-07-2018 11:52Ga naar Marktplaats
Tik zwaluwhoeve 2 personen in en daar staan een hoop goedkope dagkaarten voor de wellness.
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 3 juli 2018 om 13:28
dinsdag 3 juli 2018 om 13:29
Ik vind het anders best heet hier in het noorden.
Ik vond het aangenamer in het zuiden van de week met hogere temperaturen. In de bossen met wind en schaduw.
Ik denk wel dat noord en ergens waar je schaduw en wind hebt het fijnst is.
dinsdag 3 juli 2018 om 13:34
Als ik dan op de site van het knmi kijk (https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen), dan lijkt het in noorden rond de 21 à 23 graden. Dat vind ik nu niet bepaald heet.Lucifer2018 schreef: ↑03-07-2018 13:29Ik vind het anders best heet hier in het noorden.![]()
Ik vond het aangenamer in het zuiden van de week met hogere temperaturen. In de bossen met wind en schaduw.
Ik denk wel dat noord en ergens waar je schaduw en wind hebt het fijnst is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 3 juli 2018 om 13:59
Zo hoog woon ik niet inderdaad.Belle73 schreef: ↑03-07-2018 13:34Als ik dan op de site van het knmi kijk (https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarnemingen), dan lijkt het in noorden rond de 21 à 23 graden. Dat vind ik nu niet bepaald heet.
dinsdag 3 juli 2018 om 21:11
Henschotermeer en bosbad Amersfoort zit je, zeker in het weekend, hutjemutje.Lente19251003 schreef: ↑03-07-2018 13:33Kan je niet naar een museum? Die zijn vaak wel redelijk koel. Of toch anders bij het water, bosbad Amersfoort of Leersum, Henschotermeer? Allemaal met veel bomen.
We hebben met dit weer wel eens een restaurant gezocht met airco en wifi. Laptop mee en een aantal dingen afgehandeld. Tussendoor lekker lunchen en taartje eten.