Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
123Lotje schreef:
04-07-2018 10:18
En ondertussen maak ik er weer een heerlijke sliploze dag van :angel:
:cheer:
koekies zijn lekker
iris1969 schreef:
04-07-2018 09:09

Leuk dat zij en Willie hier spannende spelletjes spelen, maar de omgeving heeft er meestal geen zin in om hier ongevraagd getuige van te zijn.
In dit geval wil juist iedereen er getuige van zijn. Anders worden er geen opnames van gemaakt.
Doet t goed in de roddelpers :biggrin:
123Lotje schreef:
04-07-2018 10:18
Ik denk dat je die zure reacties helemaal verkeerd interpreteerd.

Ik ga ook geregeld sliploos...heerlijk vind ik dat. Heel opwindend ook, beetje teasing. Ook met n korte rok...niet mega kort, maar halverwege de dijen ong.
Ik kan dat makkelijk omdat ik het figuur daarvoor heb, lang en slanke benen. Jij waarschijnlijk ook.
Maar een hele hoop dames kunnen dat niet omdat het simpelweg géén gezicht is, of omdat ze standaard 3-kwart leggings met gezondheids slippers dragen.
Ik zou me niet druk maken om die zure reacties...het moet tenslotte ergens een oorzaak hebben ;)

En ondertussen maak ik er weer een heerlijke sliploze dag van :angel:
Ik heb hetzelfde slanke figuur als jij en draag ook korte jurkjes en rokjes, maar heb vaak last van opwaaiende rokjes waardoor je mijn stingetje kunt zien. Dat vind ik heel vervelend, dus voor mij zeker geen sliploos.
123Lotje schreef:
04-07-2018 10:53
In dit geval wil juist iedereen er getuige van zijn. Anders worden er geen opnames van gemaakt.
Doet t goed in de roddelpers :biggrin:
Oh het verkoopt zeker goed, maar ik dacht dus meer aan de highly embarrassed stiff upperlip hofhouding en ontvangende notabelen :-D
iris1969 schreef:
04-07-2018 11:20
Ik heb hetzelfde slanke figuur als jij en draag ook korte jurkjes en rokjes, maar heb vaak last van opwaaiende rokjes waardoor je mijn stingetje kunt zien. Dat vind ik heel vervelend, dus voor mij zeker geen sliploos.
Nauwsluitende rokjes dragen en je problemen zijn verleden tijd ;-)
Ik ga ook weleens slip-loos de straat op. Wel is mijn jurk dan lang genoeg (en strak genoeg). Bijvoorbeeld een strak aansluitende maxi jurk. Dan vind ik het mooier zonder slip, omdat je anders toch de randjes blijft zien onder de jurk.

En soms heb ik van die jarretels aan zonder slip. Vriend vindt het een bijzonder fijn vooruitzicht als ik hem een foto stuur en hij ziet dat ik deze aan heb. Daar loop ik dan niet mee in de supermarkt ofzo natuurlijk en zorg ervoor dat de lengte van mijn jurk of rok ook lang genoeg is. Vaak een kokerrok van een wat stevige stof tegen het opwaaiprobleem.

Hier ook slank en lang postuur.
iris1969 schreef:
04-07-2018 11:22
Oh het verkoopt zeker goed, maar ik dacht dus meer aan de highly embarrassed stiff upperlip hofhouding en ontvangende notabelen :-D
Dat is juist goed voor ze, dan versoepeld die bezemsteel mss een beetje die ze standaard in hun gat hebben. En juist die gasten vertrouw ik niet. Naar buiten toe de puriteinse deugt...maar o wee achter gesloten deuren :wtf:
Dan heb ik toch echt liever te doen met iemand die er recht voor uitkomt zo nu en dan eens wat stouts te doen. Zoals Kate bijvoorbeeld :lol:
sneeuwwitje80 schreef:
04-07-2018 11:31
Ik ga ook weleens slip-loos de straat op. Wel is mijn jurk dan lang genoeg (en strak genoeg). Bijvoorbeeld een strak aansluitende maxi jurk. Dan vind ik het mooier zonder slip, omdat je anders toch de randjes blijft zien onder de jurk.

En soms heb ik van die jarretels aan zonder slip. Vriend vindt het een bijzonder fijn vooruitzicht als ik hem een foto stuur en hij ziet dat ik deze aan heb. Daar loop ik dan niet mee in de supermarkt ofzo natuurlijk en zorg ervoor dat de lengte van mijn jurk of rok ook lang genoeg is. Vaak een kokerrok van een wat stevige stof tegen het opwaaiprobleem.

Hier ook slank en lang postuur.
Dat is toch helemaal prima?
Je zorgt keurig dat niemand jouw geslachtsdelen hoeft te zien.
123Lotje schreef:
04-07-2018 11:40
Dat is juist goed voor ze, dan versoepeld die bezemsteel mss een beetje die ze standaard in hun gat hebben. En juist die gasten vertrouw ik niet. Naar buiten toe de puriteinse deugt...maar o wee achter gesloten deuren :wtf:
Dan heb ik toch echt liever te doen met iemand die er recht voor uitkomt zo nu en dan eens wat stouts te doen. Zoals Kate bijvoorbeeld :lol:
Same here. Grenzen mogen af en toe best wel een beetje overschreden worden. Zolang dat een beetje subtiel gebeurt: hulde!
123Lotje schreef:
04-07-2018 11:40
Haha naughty Kate,wie had dat gedacht? :-D

Oma Windsor heeft er echter wel snel een stokje voor gestoken.

Ze draagt overigens zelf al eeuwen verzwarend ijzerdraad in haar rokken :idee:
iris1969 schreef:
04-07-2018 12:00
Haha naughty Kate,wie had dat gedacht? :-D

Oma Windsor heeft er echter wel snel een stokje voor gestoken.

Ze draagt overigens zelf al eeuwen verzwarend ijzerdraad in haar rokken :idee:
Ja...zucht, lijkt me geen pretje om deel uit te maken van 'the upper class'

Oma Windsor kon mij de classy pot op! :lol:
Waar ik nu op vakantie ben is niet alleen slip- maar helemaal kledingloos de "dresscode".
Wat een verademing is dat (zeker met die hitte!)
En niks erotisch of spannends aan (voor mij dus).

Jurkje/rokje + sliploos (en dat zelf weten of je (seks)partner) heeft voor mij dan weer wel een erotische(r) lading, juist omdat het iets te raden geeft, de voorstelling/ fantasie meer prikkelt dan directe zichtbaarheid of zo en misschien dat extra elementje dat het "not done" is qua (burgerlijke?) moraal van een (denkbeeldige?) meerderheid? wat ik me afvraag trouwens, als je daar een enquete op zou loslaten waar mensen anoniem en eerlijk op zouden antwoorden..

Zo hield ik met zonnen altijd rekening met de buren, dat ik geen aanstoot zou geven, en bleek (later, in een gesprek, toen ze verhuisd waren pas) dat zij er hetzelfde in stonden, en ook niet deden in eigen tuin vanwege de buren, haha.

Vaak heb je geen idee dat er veel en veel meer mensen zo zijn, omdat ze eea voor zichzelf houden, en blijft zo het idee bestaan dat "iedereen" of iig een (veronderstelde) "meerderheid" iets wel of niet normaal vindt.
Hoe meer mensen dit openlijk uiten, hoe reeler dat beeld wordt en zou weleens kunnen blijken dat iets (veel) minder afwijkend is dan je zelf denkt en anderen als "algemene maatschappelijke opvatting" aannemen.

Kijk maar eens naar de impact van al die tinten grijs-boeken/films, die bdsm uit het verdomhoekje hebben gehaald en men opeens zelfs openlijk in de trein las (al dan niet met rode oortjes), daaruit bleek wel (en uit de gestegen verkopen van seksartikelen in die richting) dat de groep die daar geinteresseerd in is en/of voor open staat groter dan gedacht/verwacht.
Waaronder een groep die zich daar meer of minder van bewust was dat dat bij zichzelf ook potentieel (al dan niet sluimerend) aanwezig was, en wel degelijk in meer of mindere mate gewekt werd en eerder misschien van zichzelf hadden gezegd dat ze daar niks mee hadden?

Als iets minder "not done" wordt durven meer mensen voor zoiets uit te komen, en dat geldt denk ik ook voor meer dingen die afwijken van een vooronderstelde meerderheid/ "algemene norm".

Moraal/ normaal verschuift naarmate meer mensen daar (in werkelijkheid) niet naar leven en dat ook bekend(er) wordt in het openbaar.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Het is toch helemaal prima en normaal op een naturistenplek? Niemand die daar aanstoot aan zal nemen, tenzij het is voor de spanning.
Daar zal men niet op zitten te wachten. Ook niet op een naturistenplek.

We hebben fatsoensnormen met elkaar afgesproken en eentje daarvan is dat je niet met je geslachtsdelen in de rondte wappert op openbare plekken, tenzij ze daar speciaal voor aangewezen zijn.

Ik zit niet te wachten op de kink (het topic staat op seks, Dus ja kink) van een ander, ook niet op naaktrecreatieplekken.
Als ik die wel wil zien, ga ik wel naar de plekken die daar voor zijn.
Nou Nemain ik heb met niemand iets afgesproken over fatsoensnormen, dus als mijn vriendin sliploos over straat zou willen dan maken we dat helemaal zelf uit.
Nemaìn’ schreef:
04-07-2018 15:03

We hebben fatsoensnormen met elkaar afgesproken en eentje daarvan is dat je niet met je geslachtsdelen in de rondte wappert op openbare plekken, tenzij ze daar speciaal voor aangewezen zijn.
Maar niemand wappert er met zn geslachtsdelen hoor. (Hoef niet te weten hoe t bij jou zit, maar bij mij "wappert" er sowieso niks daar beneden) T topic gaat over sliploos...en daar wordt mee bedoelt 'spannend onder n rokje' of iets dergelijks.
Als ik sliploos over straat ga krijg jij daar heus niets van te zien, zelfs al draag ik n wat korter rokje.
En dát is nu juist de 'kink' zoals jij t noemt ;)
swingtim schreef:
04-07-2018 15:07
Nou Nemain ik heb met niemand iets afgesproken over fatsoensnormen, dus als mijn vriendin sliploos over straat zou willen dan maken we dat helemaal zelf uit.
Toch is dat niet helemaal waar. Er zijn fatsoensnormen die we hebben afgesproken omdat het hier geslachtsdelen betreft en die houden we hier gewoonlijk privé, zonder flashgevaar.

In Afrika zie je volop topless dames lopen, maar wel met een doek om en bij de mannen is er de lendelap of peniskoker. Dus die bedekking is vrij universeel.
Nemaìn’ schreef:
04-07-2018 15:03
Het is toch helemaal prima en normaal op een naturistenplek? Niemand die daar aanstoot aan zal nemen, tenzij het is voor de spanning.
Daar zal men niet op zitten te wachten. Ook niet op een naturistenplek.

Ik zit niet te wachten op de kink (het topic staat op seks, Dus ja kink) van een ander, ook niet op naaktrecreatieplekken.
Als ik die wel wil zien, ga ik wel naar de plekken die daar voor zijn.
Het topic gaat over sliploos.
Niet over normen en waarden.
Ook niet over de handel bedekt houden.

Ga nu een keer goed en begrijpend lezen.
Heilige_maagd_Maria schreef:
04-07-2018 15:44

Het topic is zo breed als wij het maken. Daar heb je als eenling verder geen invloed op.
iris1969 schreef:
04-07-2018 15:47
Het topic is zo breed als wij het maken. Daar heb je als eenling verder geen invloed op.
Dat ''zeuren van die ouwe wijven''.
Zij wil niets zien, maar dat hoef je dan geen 100 maal hier op te schrijven.
04-07-2018 15:50
Ach en jij vertelt ook 100 keer hetzelfde toch? Bovendien zou je niet meer reageren :winkie:

Ik denk dat het gewoon een verschil in perceptie is, dat maakt de ene niet gelijk kinky en de andere een oud wijf of een troela.
123Lotje schreef:
04-07-2018 15:17
Maar niemand wappert er met zn geslachtsdelen hoor. (Hoef niet te weten hoe t bij jou zit, maar bij mij "wappert" er sowieso niks daar beneden) T topic gaat over sliploos...en daar wordt mee bedoelt 'spannend onder n rokje' of iets dergelijks.
Als ik sliploos over straat ga krijg jij daar heus niets van te zien, zelfs al draag ik n wat korter rokje.
En dát is nu juist de 'kink' zoals jij t noemt ;)
Maar, zoals jij zelf elke keer schrijft, je probeert et voorkomen dat de boel zichtbaar is, maar soms kan het niet anders.
swingtim schreef:
04-07-2018 15:07
Dat heet de wet. En volgens de wet mogen geslachtsdelen niet zichtbaar zijn. Dat heet in de volksmond ook wel potloodventen.
04-07-2018 15:44

Ja hoor.
99, overduidelijk.
04-07-2018 15:50
De enige die hier onfatsoenlijk schrijft, door mensen steeds van alles te noemen, ben jij.
Ze lezen gewoon niet goed.

En verder reageer ik hier echt niet meer.

Weet je, je komt er toch niet uit.
Lekker discuseren kan hier ook al niet, zoals op zoveel andere forums waar je anoniem kan reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven