Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
zondag 8 maart 2009 om 13:57
Luv is weer terug naar Amerika en om maar wat te doen te hebben en niet te gaan malen, heb ik net van 3 dagen bijgelezen.
Biba, ik zag dat je Jan de Boef's boek had, Dutch Style. Wil je dat ruilen tegen 3 van die kopjes die je zoekt in de lila/paarse kleur? (Heb ook nog een 4e kopje maar daar is een blus vanaf vlakbij het oortje)
Biba, ik zag dat je Jan de Boef's boek had, Dutch Style. Wil je dat ruilen tegen 3 van die kopjes die je zoekt in de lila/paarse kleur? (Heb ook nog een 4e kopje maar daar is een blus vanaf vlakbij het oortje)
zondag 8 maart 2009 om 14:03
summerxx die reserveer ik voor je.. spaar DE zegels en ben ook dol op chocola dus niet heel ingewikkeld..
c_estelle.. jeuhhh.. deal..
mail maar ff op biba72@live.nl
c_estelle.. jeuhhh.. deal..
mail maar ff op biba72@live.nl
zondag 8 maart 2009 om 14:04
Yihaaaaaaaaaaa! Ik heb foto's van de bank die ik in de aanbieding heb!
Dus, in de aanbieding; rood-achtig bankstel. Met wat kattengaatjes (beschadigingen staan op de foto ook, dit is het ergste plekje zeg maar. Andere bank is nagenoeg gatloos, of althans, je ziet het veel minder)
Oh, en dat die ene bank er wat gedeukt uit ziet, da's puur van het op elkaar gestapeld staan. Trekt er vanzelf weer uit.
Spreekt het voor zich dat ze opgehaald moeten worden, dat het niet met de post verzonden wordt?
marels_@live.nl
Dus, in de aanbieding; rood-achtig bankstel. Met wat kattengaatjes (beschadigingen staan op de foto ook, dit is het ergste plekje zeg maar. Andere bank is nagenoeg gatloos, of althans, je ziet het veel minder)
Oh, en dat die ene bank er wat gedeukt uit ziet, da's puur van het op elkaar gestapeld staan. Trekt er vanzelf weer uit.
Spreekt het voor zich dat ze opgehaald moeten worden, dat het niet met de post verzonden wordt?
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
zondag 8 maart 2009 om 14:47
Lola, internet op de DS werkt prima.
En ik zou nog wat spullen erop gooien, dus bij deze. Van de twee horloges gaat het zwarte horloge al naar Lola, de rode is er nog.
En deze hebben er al eerder op gestaan, maar heb ik ook nog:
En ik zou nog wat spullen erop gooien, dus bij deze. Van de twee horloges gaat het zwarte horloge al naar Lola, de rode is er nog.
En deze hebben er al eerder op gestaan, maar heb ik ook nog:
anoniem_25558 wijzigde dit bericht op 11-03-2009 09:51
Reden: geruilde spullen verwijderd
Reden: geruilde spullen verwijderd
% gewijzigd
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zondag 8 maart 2009 om 15:03
[quote]Biba72 schreef op 08 maart 2009 @ 14:03:
summerxx die reserveer ik voor je.. spaar DE zegels en ben ook dol op chocola dus niet heel ingewikkeld..
mail maar ff op biba72@live.nl[/quote
You've got mail.
mail maar ff op biba72@live.nl[/quote
You've got mail.
zondag 8 maart 2009 om 16:28
quote:zwaantje8 schreef op 08 maart 2009 @ 14:46:
oei Pennelien, ik ben op zoek naar witte gordijnen, maar dan ongeveer 2.20 lang...dat gaat niet lukken denk ik? ( of valt er nog iets met de zoom te doen?)
Ik heb net nog eens voor je gemeten en als je vanaf de bovenkant van de lussen meet tot de maximale lengte (dus zonder zoom) dan is het nét 2.20m. De zoom is geplakt met vlieseline, dat kun je zo lostrekken. De onderkant van de stof is 1 keer gezigzagd, maar rafelt al wel een beetje, dus eigenlijk moet er wel een zoompje in.
Misschien als je t ophangmechanisme iets lager ophangt dat het dan genoeg is?
oei Pennelien, ik ben op zoek naar witte gordijnen, maar dan ongeveer 2.20 lang...dat gaat niet lukken denk ik? ( of valt er nog iets met de zoom te doen?)
Ik heb net nog eens voor je gemeten en als je vanaf de bovenkant van de lussen meet tot de maximale lengte (dus zonder zoom) dan is het nét 2.20m. De zoom is geplakt met vlieseline, dat kun je zo lostrekken. De onderkant van de stof is 1 keer gezigzagd, maar rafelt al wel een beetje, dus eigenlijk moet er wel een zoompje in.
zondag 8 maart 2009 om 17:07
Summer, dan hebben we een grote verwarring gehad, ik dacht dat je een andere houten kralenketting bedoelde, een hele fijne. Mail me maar, ook voor die andere!
Geldt ook voor jou LMS, zusje78 @ gmail.com.
En ik weet eigenlijk niet zo goed waarmee te ruilen... Ik ben van de films, boeken, sieraden en sjaaltjes, maar heb van dat alles ook al veel . Chocola mag altijd en anders gewoon de verzendkosten.
En ik weet eigenlijk niet zo goed waarmee te ruilen... Ik ben van de films, boeken, sieraden en sjaaltjes, maar heb van dat alles ook al veel . Chocola mag altijd en anders gewoon de verzendkosten.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
zondag 8 maart 2009 om 17:24
quote:_LittleMissSunshine_ schreef op 08 maart 2009 @ 16:45:
Touch Of Pink> Leuke meeting vond ik het
E de tv doet t hier prima
Fijn dat we konden "ruilen" .
Ben blij dat ie het bij jou goed doet, had ook niet anders verwacht ik ben de enige die die rare piep hoort. Hadden jullie de terugweg beter kunnen vinden?
Ik kan het niet meer terug vinden maar als ik het me goed herinner had iemand een kleine naaimachine in de aanbieding? Ik hoef er alleen maar nieuw zoompjes mee in te leggen. Weet iemand nog wie dit was?
Touch Of Pink> Leuke meeting vond ik het
Ben blij dat ie het bij jou goed doet, had ook niet anders verwacht ik ben de enige die die rare piep hoort. Hadden jullie de terugweg beter kunnen vinden?
Ik kan het niet meer terug vinden maar als ik het me goed herinner had iemand een kleine naaimachine in de aanbieding? Ik hoef er alleen maar nieuw zoompjes mee in te leggen. Weet iemand nog wie dit was?
zondag 8 maart 2009 om 18:17
quote:Pennelien schreef op 08 maart 2009 @ 16:28:
[...]
bedankt dat je even wilde meten voor me! ik ben ook aan het meten geslagen, en ik red het ook prima met 2.10, dus dan kan er nog mooi een zoompje in.
qua breedte heb ik 2.30 nodig, maar ze waren allebei 1.40 breed toch?
wat zou je er voor terug willen hebben?
[...]
bedankt dat je even wilde meten voor me! ik ben ook aan het meten geslagen, en ik red het ook prima met 2.10, dus dan kan er nog mooi een zoompje in.
qua breedte heb ik 2.30 nodig, maar ze waren allebei 1.40 breed toch?
wat zou je er voor terug willen hebben?
zondag 8 maart 2009 om 18:42
zondag 8 maart 2009 om 18:51
quote:zusje78 schreef op 08 maart 2009 @ 17:07:
Summer, dan hebben we een grote verwarring gehad, ik dacht dat je een andere houten kralenketting bedoelde, een hele fijne. Mail me maar, ook voor die andere!
En ik weet eigenlijk niet zo goed waarmee te ruilen... Ik ben van de films, boeken, sieraden en sjaaltjes, maar heb van dat alles ook al veel . Chocola mag altijd en anders gewoon de verzendkosten. Hoi Zus, you've got mail. Ik bedoelde deze ketting dus was idd verwarring maar maakt niet uit kan gebeuren. Die andere houten ketting weet ik niet welke jij daarmee bedoeld, heb je daar ook een foto van? Groetjes
En ik weet eigenlijk niet zo goed waarmee te ruilen... Ik ben van de films, boeken, sieraden en sjaaltjes, maar heb van dat alles ook al veel . Chocola mag altijd en anders gewoon de verzendkosten. Hoi Zus, you've got mail. Ik bedoelde deze ketting dus was idd verwarring maar maakt niet uit kan gebeuren. Die andere houten ketting weet ik niet welke jij daarmee bedoeld, heb je daar ook een foto van? Groetjes