Gezondheid alle pijlers

Grotere borsten pil

04-07-2018 22:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Ik ben 17 jaar en sinds kort begonnen met de pil (heb er nu 6 geslikt). Ik had altijd ongeveer cup a. Ik vond dit wel klein en wilde altijd wel graag een b hebben.
Nu lijkt het alsof mijn borsten groter beginnen te worden. Ze zijn wat voller en zien er daardoor ook groter uit. Kan dit door de pil komen? En kan dit al zo snel? Ik heb nog niet eens 1 strip opgemaakt namelijk.
En stel het komt door de pil en ik ga gewoon door met de pil slikken, kan het dan zijn dat ik uiteindelijk toch nog mijn cup b krijg die ik stiekem al langer wilde?

Ik hoop dat jullie me een beetje antwoord kunnen geven op deze vragen.
Xxx
Ja, dat kan.
Ja mijm borsten zijn bij de eerste strip bijna een cup gegroeid
(Daarna niet verder hoor)
Yep. Uiteindelijk bleek t bij mij steken op een F.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ja hier ook. Grote borsten met de pil.
Wat jammer, hier helaas niet. Alleen kleinere borsten na de kinderen 😣. Maar het kan dus wel onder invloed van hormonen. Wil niet zeggen dat het blijvend is, dus geniet ervan! 😉
Pas in de afgelopen jaren dat ik de nuvaring gebruik zijn mijn borsten gegroeid, begon met de pil met 17 jaar en ben nu eind twintig. Dacht eerst dat het kwam omdat ik was aangekomen, maar nu ik weer ben afgevallen zijn mijn borsten hetzelfde formaat gebleven. Mijn zusje is nu zwaarder dan ik en heeft een kleinere cupmaat. Zij heeft nooit de pil geslikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven