Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
05-07-2018 21:32
Posts van dagen geleden quoten, doet me aan iemand denken.
Is echt nergens voor nodig hoor, op een forum is alles van meer dan een (half?) uur geleden geschiedenis.
Ik had die opmerking uiteraard niet gelezen toen het gepost werd. Het is per pb aan mij verstuurd en die heb ik pas vandaag geopend.
Ik had geen idee dat er forummers zijn die zaken zo persoonlijk nemen dat ze anderen gaan uitschelden voor kutwijf.
Wat een treurige gang van zaken hier.

Kylon, daar had je een facepalm onder kunnen zetten want dat is pas schandalig!
vrouwjagersma schreef:
05-07-2018 21:41
Zie je wel. Mijn gazon lijkt echter op tabak, wellicht creert dat mogelijkheden?
Stuur me maar een paar kilo gazon op hoor. Ik weet echt alles in een vloeitje te rollen.
patatjedubbelmayo schreef:
05-07-2018 21:33
Tja dat zeg je. Het klinkt anders best eng, alsof je iemand in de gaten houdt.
Tijd voor de zn.
Loullah schreef:
05-07-2018 21:42
Ik had die opmerking uiteraard niet gelezen toen het gepost werd. Het is per pb aan mij verstuurd en die heb ik pas vandaag geopend.
Ik had geen idee dat er forummers zijn die zaken zo persoonlijk nemen dat ze anderen gaan uitschelden voor kutwijf.

Ik vind het treurig dat iemand dit per pb gaat doorsturen.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
05-07-2018 21:41
Zo klinkt het absoluut niet.
Voor jou.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
05-07-2018 21:43
Voor jou.
Voor zo goed als iedereen, gok ik.
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
05-07-2018 21:42

Ik bepaal zelf wel waar ik een facepalm onder zet :lips:
Quoten uit een PB mag niet.
Lady*Voldemort schreef:
05-07-2018 21:44
:rofl:
doornroosje9 schreef:
05-07-2018 21:43
Ik vind het treurig dat iemand dit per pb gaat doorsturen.
In dat andere topic waar alles uit de hand liep een paar dagen geleden met die ene stalker heeft ook een lieve forummer die regelmatig in dit topic post mij erop geattendeerd dat er een persoon was die mij bij de Mods zwart probeerde te maken om zo een ban eruit te schudden.
Zo gebeuren er hier meer treurige dingen, zoals je inmiddels al weet. :roll:
Lady*Voldemort schreef:
Informatie doorsluizen naar andere topics om een vuurtje te stoken mag wel? Want dat deed jij!
Loullah schreef:
05-07-2018 21:46
In dat andere topic waar alles uit de hand liep een paar dagen geleden met die ene stalker heeft ook een lieve forummer die regelmatig in dit topic post mij erop geattendeerd dat er een persoon was die mij bij de Mods zwart probeerde te maken om zo een ban eruit te schudden.
Je wordt niet gestalkt, zo interessant ben je niet.
Loullah schreef:
05-07-2018 21:46
Waarom doen jullie dit soort dingen nou nooit eens op de momenten dat ik geen leven heb. Ik mis alle lol tegenwoordig :|
Loullah schreef:
05-07-2018 21:48
Informatie doorsluizen naar andere topics om een vuurtje te stoken mag wel? Want dat deed jij!
Oh. Okee.
KyloRen schreef:
05-07-2018 21:48
Je wordt niet gestalkt, zo interessant ben je niet.
Wacht maar tot er iemand achter jouw reet aanzit om je uit het niets voor trol uit te maken en ondanks een waarschuwing je voor kutwijf uitmaakt in napraat. Dan piep je wel anders!
doornroosje9 schreef:
Voor zo goed als iedereen, gok ik.
En zo niet dan toch
Vriendelijk.
Loullah schreef:
05-07-2018 21:54
Wacht maar tot er iemand achter jouw reet aanzit om je uit het niets voor trol uit te maken en ondanks een waarschuwing je voor kutwijf uitmaakt in napraat. Dan piep je wel anders!
O. Dan weet je het vast Kyl, ik ga je stalen. Weet je ook eens hoe dat voelt. Lekker puh!
Nemaìn’ schreef:
05-07-2018 21:50
Waarom doen jullie dit soort dingen nou nooit eens op de momenten dat ik geen leven heb. Ik mis alle lol tegenwoordig :|
:high5:
Loullah schreef:
05-07-2018 21:54
Je verbeeldt je echt dingen. Je bent nog geen week lid, en denkt nu al dat je gestalkt wordt? Echt, meid :facepalm:
Nemaìn’ schreef:
05-07-2018 21:55
O. Dan weet je het vast Kyl, ik ga je stalen. Weet je ook eens hoe dat voelt. Lekker puh!
Stalen of palen?
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
KyloRen schreef:
05-07-2018 21:56
Stalen of palen?
O fuck.

Palen tuurlijk. Sorry voor de onduidelijkheid.
Stalk je wel eerst.
doornroosje9 schreef:
05-07-2018 20:54
Hoe doe je het toch???
Toeter! :lips:
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
KyloRen schreef:
Je verbeeldt je echt dingen. Je bent nog geen week lid, en denkt nu al dat je gestalkt wordt? Echt, meid :facepalm:
Hou maar die oogkleppen op!

Kijk, het is weer aanwezig. Precies op het moment dat ik hier post. Toeval? :rofl:
lise1985 schreef:
:high5:
Zielsverwant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven