Relatie beëindigen
vrijdag 6 juli 2018 om 07:08
Hallo,
Ik zou graag advies of ervaringen van anderen willen horen. Ik heb een relatie die niet lekker gaat. De liefde is er, van beide kanten, maar het werkt niet. Veel ruzie, verwijten enzo. Ik ben doodmoe en wil niet meer verder. Nu weet ik dat als hij mij niet meer in zijn leven heeft het voor hem geen zin meer heeft. Dan wil hij uit het leven stappen.. het idee maakt me kapot, hoe moet ik hiermee omgaan? Heeft iemand zoiets meegemaakt?
Ik zou graag advies of ervaringen van anderen willen horen. Ik heb een relatie die niet lekker gaat. De liefde is er, van beide kanten, maar het werkt niet. Veel ruzie, verwijten enzo. Ik ben doodmoe en wil niet meer verder. Nu weet ik dat als hij mij niet meer in zijn leven heeft het voor hem geen zin meer heeft. Dan wil hij uit het leven stappen.. het idee maakt me kapot, hoe moet ik hiermee omgaan? Heeft iemand zoiets meegemaakt?
vrijdag 6 juli 2018 om 09:04
Hij wil niet dood. Hij wil dat TO doet wat hij zegt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vrijdag 6 juli 2018 om 09:21
Ach dat weet je niet. Misschien een tiran, misschien een verwarde romanticus, maar een gegeven is dat ieder moet blijven dealen met het feit dat je in het echte leven maar zelden krijgt wat je had gewild.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 6 juli 2018 om 09:58