Explosie putty in vaatwasser

06-07-2018 08:21 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik open vanmorgen.mojn vaatwasser om uit te ruimen en overal fel roze poeder. Op alle witte vaat een roze gloed. Zelfde effect rood shirt in witte was. Mijn dochter had haar putty in kopje gedaan die ondersteboven op aanrecht stond. Ik heb het er gedachteloos ingedaan. Overal poederkorrels en roze. Ik ben nu zonder vaatwasblokje het programma nog een keer aan draaien in de hoop dat alles weg gaat. Mocht dat niet zo zijn heeft iemand anders dan een tip? Ik hoop niet dat iets beschadigd is in filters. Het is niet zo dat het slijm is. Daar zit lijm in en kan de filters beschadigen. Maar dit is natuurlijk ook niet goed😠😱
Putty?
Vaatwasmachine reiniger er in doen en dan draaien.
Met de vaat erin? Bijna alles is roze! Of alles eruit? Vaatwasmachine reiniger erin en dan weer alles erin?
Waarom juist zonder blokje...
Wij hadden een akkefietje met kneedgum, had dochterlief onder haar kussen gelegd.
Dat was warm geworden en droop van haar hoogslaper naar beneden en zat in haar lange haar.
Paar weken later had ze even in mijn handtas gestopt, alles onder in m'n handtas 😳😳😳😳
Wat is putty?
SallySpectra* schreef:
06-07-2018 08:25
Putty?

Smurfensnot, slijm, stuiterklei. Kortom; smerige troep.
IJskoffie* schreef:
06-07-2018 08:53
Wat is putty?
Afbeelding

Afbeelding
Virgogirl schreef:
06-07-2018 08:32
Met de vaat erin? Bijna alles is roze! Of alles eruit? Vaatwasmachine reiniger erin en dan weer alles erin?

Ik zou het er bij doen. Ik had een Tupperware collectie die oranje was omdat er een pan van de tomatensoep bij had gezeten en heb het toen gedraaid met de reiniger van Sun. Het was weer al voorheen.

Ik kan niet garanderen dat alles in je vaatwasser er tegen kan. Maar de dood of de gladiolen als alles roze is toch?
Jee, zo moeilijk is het toch niet? Haal die vaat eruit en maak het een keer handmatig schoon. De vaatwasser inclusief filter een keer goed boenen en een onderhoudsbeurt draaien (dus leeg, met vaatwasmachinereiniger). Eventueel de vaat nog een keer in de vaatwasser.

Dit kun je toch allemaal zelf ook wel bedenken?
Zo verkeerde been uit bed gestapt rikm? Lekker terug gaan dekens over je heen en de dag even laten voor wat het is!
Ben het wel met Rik eens hoor. Hoeveel andere opties heb je nu eenmaal. En zo ingewikkeld is het toch niet.

Alsof de forummers hier allemaal wel eens zoiets bij de hand gehad hebben...
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
RikM schreef:
06-07-2018 09:19
Jee, zo moeilijk is het toch niet? Haal die vaat eruit en maak het een keer handmatig schoon. De vaatwasser inclusief filter een keer goed boenen en een onderhoudsbeurt draaien (dus leeg, met vaatwasmachinereiniger). Eventueel de vaat nog een keer in de vaatwasser.

Good morning sunshine! :daisy:

Je hebt gelijk hoor, maar het staat er zo... ochtendhumeurig :biggrin:
doemijdiemaardan schreef:
06-07-2018 09:37
Good morning sunshine! :daisy:

Je hebt gelijk hoor, maar het staat er zo... ochtendhumeurig :biggrin:
Precies. Doe eens lief! :whip:
koekies zijn lekker
RikM schreef:
06-07-2018 09:19

Ja dit! even het filter er helemaal uit halen ;-)
you go girl
Sorry, was ik te direct? :-D Ik zal het een volgende keer wat meer sugarcoaten. ;-)
Maar dan is er toch helemaal nooit meer een andijvie-topic mogelijk? Soms weet je het even niet en dan hebben anderen hele handige tips :)
Star² schreef:
06-07-2018 08:54
Afbeelding
3D Clay, kan klei ook niet 3D zijn?
wolkewitje schreef:
06-07-2018 10:48
kan klei ook niet 3D zijn?

Jazeker!

Afbeelding
Alles gedaan filter eruit gehaald alles schoongemaakt, vaat eruit gehaald. Vaatwasmachine reiniger erin. Het blinkt en is schoon. Wat wit is zal waarschijnlijk een gloed roze blijven houden. Maar so be it. Bedankt voor de tips allemaal. En rikm niet sugarcoaten blijf vooral jezelf😜
RikM schreef:
06-07-2018 11:04
Jazeker!

Afbeelding

:rofl:
Virgogirl schreef:
06-07-2018 11:30
Alles gedaan filter eruit gehaald alles schoongemaakt, vaat eruit gehaald. Vaatwasmachine reiniger erin. Het blinkt en is schoon. Wat wit is zal waarschijnlijk een gloed roze blijven houden. Maar so be it. Bedankt voor de tips allemaal. En rikm niet sugarcoaten blijf vooral jezelf😜

Mooi dat het gelukt is. En die roze gloed: gewoon zeggen dat het zo hoort. :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven