Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
Inmiddels heeft mijn stalker zich weer gemeld. Wat een toeval weer. tis net een speurhond. Hahahah :puh:
Loullah schreef:
06-07-2018 10:51
Hoezo vergezocht? Alles wat ik schreef is daadwerkelijk gebeurd.
Eerst werd ik gestaft, niet vanwege mijn reactie maar enkel om bij de mods te klagen over het feit dat ik nieuw ben. Dit is ook hier van de daken geschreeuwd door diegene die het gedaan had, zo van kijk wat ik gedaan heb. Vervolgens ben ik erover geïnformeerd door een opruier en een compleet ander topic. En als klap op de vuurpijl zegt weer een andere dat ik binnenkort zou verdwijnen, maw dat ze linksom of rechtsom voor een ban gaan zorgen.
Bovenstaande is gewoon terug te lezen voor degen die geen oogkleppen op hebben.

Werkelijk, waar gáát dit over.
the_Wicked_Witch schreef:
06-07-2018 10:54
https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE
Loullah schreef:
Eerst werd ik gestaft, niet vanwege mijn reactie maar enkel om bij de mods te klagen over het feit dat ik nieuw ben. Dit is ook hier van de daken geschreeuwd door diegene die het gedaan had, zo van kijk wat ik gedaan heb. Vervolgens ben ik erover geïnformeerd door een opruier en een compleet ander topic. En als klap op de vuurpijl zegt weer een andere dat ik binnenkort zou verdwijnen, maw dat ze linksom of rechtsom voor een ban gaan zorgen.
Jemig, neem je jezelf niet een beetje te serieus nu?
the_Wicked_Witch schreef:

Nergens, dit is fake news.
Head* schreef:
Afbeelding

In mijn ervaring moet dit andersom. ;-)
Hoofdje, laat anderen nu eens met rust, we hebben het hier al vaak genoeg over gehad. :whip:

@ Loelah, ik heb even terug zitten lezen maar zie niet zo goed wat je bedoelt en wat precies over jou zou gaan. Heb je linkjes naar de berichten waar het volgens jou over jou gaat voor me?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lise1985 schreef:
06-07-2018 10:55
Jemig, neem je jezelf niet een beetje te serieus nu?
Ik niet hoor. Ik denk dat anderen mij te serieus nemen, of beter gezegd, onder de indruk zijn van mij. Ik hoef maar ergens te verschijnen en ze springen erboven op alsof het uitverkoop is. Best knap denk ik, voor een nieuwe forummer. B-)
RikM schreef:
06-07-2018 11:00
In mijn ervaring moet dit andersom. ;-)
Ja, lieverd, maar jij snapt het gewoon nog niet helemaal. Geeft niet hoor, dat komt vanzelf ooit. :there:
Nieuw :rofl: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
06-07-2018 11:02
Nieuw :rofl: .

Nieuw of oud, ik ben onder de indruk. :lol:
Loullah schreef:
Ik niet hoor. Ik denk dat anderen mij te serieus nemen, of beter gezegd, onder de indruk zijn van mij. Ik hoef maar ergens te verschijnen en ze springen erboven op alsof het uitverkoop is. Best knap denk ik, voor een nieuwe forummer. B-)

:rofl:

Sorry pop maar je maakt jezelf nu echt veel te belangrijk.
En je houdt het ge-emmer hier bovendien helemaal zelf in stand zo.
Head* schreef:
06-07-2018 11:03
Nieuw of oud, ik ben onder de indruk. :lol:
Ja, dat is me duidelijk, stalkerT.
Goed ik ga maar eens aan het werk... Ik zie die linkjes straks wel verschijnen Loelah.
Head* schreef:
06-07-2018 11:02
Ja, lieverd, maar jij snapt het gewoon nog niet helemaal. Geeft niet hoor, dat komt vanzelf ooit. :there:

Daarom ben ik ook hier. Ik leer elke dag weer wat nieuws. :)
Kia•Ora schreef:
Hoofdje, laat anderen nu eens met rust, we hebben het hier al vaak genoeg over gehad. :whip:

@ Loelah, ik heb even terug zitten lezen maar zie niet zo goed wat je bedoelt en wat precies over jou zou gaan. Heb je linkjes naar de berichten waar het volgens jou over jou gaat voor me?
Dan heb jij niet goed gelezen.
Ik ga helemaal geen links posten, jij heb je oordeel toch al klaarliggen zo te zien
Katalina schreef:
06-07-2018 08:51
Ik begrijp gewoon niet dat die ene denkt dat het over haar gaat haha en dan wordt ze ook nog eens gestalkt door KyloRen....paranoïde much?
Ho even, ze denkt niet dat ik haar stalk. Ze heeft het over iemand anders :P
Pipistrello schreef:
06-07-2018 11:05
:rofl:

Sorry pop maar je maakt jezelf nu echt veel te belangrijk.
En je houdt het ge-emmer hier bovendien helemaal zelf in stand zo.

Afbeelding
Loullah schreef:
06-07-2018 11:10
Ik ga helemaal geen links posten, jij heb je oordeel toch al klaarliggen zo te zien
Onderbouw jezelf en doe t gewoon wel, omdat het kan, als t kan.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Loullah schreef:
06-07-2018 11:10
Ik heb helemaal geen oordeel hierover. Maar ik zie niet wat jij blijkbaar wel ziet. Ik wil het graag begrijpen en wellicht zie ik het dan wel. Maar prima hoor, blijf vooral het zielige "slachtoffer" van de napraters, als zo'n rol bij je past, vooral lekker aanhouden.
Kia•Ora schreef:
06-07-2018 11:07
Ja, dat is me duidelijk, stalkerT.
Goed ik ga maar eens aan het werk... Ik zie die linkjes straks wel verschijnen Loelah.

He, ik stalk alleen jou, jeweettog :flirting:
RikM schreef:
06-07-2018 11:07
Daarom ben ik ook hier. Ik leer elke dag weer wat nieuws. :)
Haha, ik ook, helaas heel af en toe ook nog zinvolle dingen.
Loullah schreef:
Hier helpt zelfs een alu-hoedje niet meer.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Je zal maar zo delusional zijn.
Head* schreef:
06-07-2018 11:14
He, ik stalk alleen jou, jeweettog :flirting:
Gelukkig, werd er al groen van jaloezie van, alleen de gedachte dat je iemand anders zou stalken... :mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven