VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:lien schreef op 08 maart 2009 @ 20:55:

DAt leest gek, die posts achter elkaar: Pammie die zwanger is .

Ik ga met thee en boek naar boven. Toedeloe!Hahahahaha..je bent aan het werk dus weer voor 22.00 op bed dus
quote:Morrie schreef op 08 maart 2009 @ 20:54:

O Pammie, ik dacht van t broodje.....

Nee joh, ik was die ander CM-fan.

Van het broodje weet ik niets, als ik het had opgegeten dan was het omdat ik trek had, niet omdat ik zwanger ben
Jep Vrolijk, ik ben nu al doorzichtig (maar ook ongesteld, dat werkt ook niet mee, broodje was dus niet voor mij ). En heb mooi boek, dat scheelt ook. Nu echt weg!
quote:lien schreef op 08 maart 2009 @ 21:03:

Jep Vrolijk, ik ben nu al doorzichtig (maar ook ongesteld, dat werkt ook niet mee, broodje was dus niet voor mij ). En heb mooi boek, dat scheelt ook. Nu echt weg!Welk boek heb jij?
IK ben bezig nu in Gargoyle, maar heb ook al drie andere boeken tusendoor gelezen. Ga denk ik binnenkort ' de hand van god kopen'.

Iemand nog tips?
Passievrucht van Glastra van Loon, had ik nog nooit gelezen (is al 10 jaar oud).
Dat vond ik een goed boek.
quote:lien schreef op 08 maart 2009 @ 20:10:

Hier was er was .

Mag ik nog even voetbal plaatjes roepen? Nog 6 stuks:

019

031

038

039

108

166

Wie nog nodig heeft moet het even neerkieperen, want we hebben er honderden...

Wat een takke-weer ineens. Linoleum is naar zijn broer met de belasting-shit. Heerlijk dat iemand anders dat doet. Ik ga zo spullen bij elkaar verzamelen zodat de werkweek weer soepel kan starten. Heb wel genoten van de zon vandaag buiten. Kouder dan gisteren, maar nog steeds heerlijk dat we lekker buiten kunnen zijn.

Lien, ik heb plaatjes voor je!!!! 038, 019 en 108

Wij moeten nog:

003

011

013

020

024

050

074

114

123

138

140

161

171

210

212

248

254

Wind, jij had toch ook ergens neergezet, wat je nog moest, ik kan het niet terugvinden!
Hoe is het met je duizeligheid?
De Passievrucht is mooi! Ik kan me nog herinneren dat ik hem las, ook van wie ik hem gekregen heb. Echt een bijzonder boek.

Ga strijken nu. Ook leuk.
Strijken is stom! Eigenlijk is huishouden heel erg stom, behalve voor onze nieuwe HHP-er: HHW
Duizeligheid gaat mwah. Ik probeer het maar een beetje te negeren en tussen de buien door van alles te doen. Rustig aan doen helpt namelijk ook niet echt.

Wind, ik heb 004 voor KW!!

Peb, wil jij je lijstje nog even aanpassen,want ik had net heeeeeel veel plaatjes voor Wind, maar zag toen dat ze had aangepast

Dus voordat ik verder ga met zoeken......

het is nogal een werk...
Pebbles wat leuk!!! Gefeliciteerd! En leuk ook dat ik nu weet wíe ik feliciteer.
Zo net terug van 'zakendiner' met schoonouders en vrienden. En gelijk belastingmap doorgegeven dus daar geen omkijken meer naar. Heerlijk gegeten, salade van parmaham met zachte geiotenkaas en appeldressing, gepocheerde kabeljauw in mosterdsaus en dame blanche toe.

GP zijn boek ligt op school, die van KP hier op tafel. Ze hebben inmiddels weer heel veel meer, zal de lijstjes morgenmiddag aanpassen. Alle dubbelen hier hebben de Pebbeltjes al weggeven aan een vriendje. Uit zichzelf, vind ik erg lief van ze en ze zeiden erbij dat vriendje de dubbele dan weer kan doorgeven aan ander vriendje dus.

En nu ga ik lekker naar bed. Afleveringetje debiteuren crediteuren kijken en dan slapen. vanavond gehoord dat vrienden heel veel DVD boxen hebben (o.a. Gooische Vrouwen, Lost, Fawlty Towers, Sporano's) dus voorlopig gaan we lekker lenen en veel kijken. Beginnend met Soprano's.

Passievrucht vond ik ook een heel mooi boek.

En ik heb nog een Mount EverWash op zolder,
quote:Pebbles schreef op 08 maart 2009 @ 22:28:

En ik heb nog een Mount EverWash op zolder, Zo val je wel van de HHP voetstuk af Peb!
Ely, is je bloeddruk niet te laag? En zwanger zijn van nummer 4 met 3 kleintjes lijkt me sowieso wel vermoeiend meid. Denk je wel aan jezelf?
Zal zo even kijken welke plaatjes KW nog nodig heeft. Uit mijn hoofd weet ik nummer 004 en 252. Hij moet er nog 5 geloof ik. En wij hebben honderden dubbelen dus zal ook in die stapel duiken voor jullie.

Hier niet zo'n fijn weekend gehad. Woensdagochtend postief getest, maar met vaag streepje. Zaterdag opnieuw positief. Om GW te overtuigen van het feit dat een laag HCG en een vaag streepje ook gewoon zwanger is een digitale test gekocht. Die gaf gisteren 'niet zwanger' aan. Ik was helemaal flabbergasted en van het padje. Een uur daarna begon ik licht te bloeden en vannacht heb ik krom gelegen van de buikkrampen. Kan nu maar 1 ding concluderen. Ik ben niet (meer) zwanger

Heb nog steeds last van hevige buikkrampen en lig met kruik in bed. Wil me niet ziekmelden dus ga ik maar thuis werken.

Toen Pebbles hier zaterdag vertelde dat ze zwanger is heb ik haar, Morrie en Lien meteen gebeld en blij verteld dat ik ook zwanger was. Nog geen 24 uur later was het afgelopen met de pret.

Gatver, wat ben ik er ziek van. Emotioneel, maar nu ook die pijn. Hoop dat de pijn snel voorbij is.
Lieve Wind, goed van je dat jet het hier nu ook deelt. Het is ook gewoon kut want je was dus zeker wel zwanger.

Een hele dikke van mij. Als je behoefte hebt aan praatje mag je me bellen hè, geen probleem.
Lieve Wind,

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen meisje aangezien 'vervelend, verdrietig en naar' de lading niet lijken te dekken voor jouw verdriet en gevoel van de miskraam. Maar wilde je gewoon even laten weten dat ik aan je denk.
Ach, ik word heen en weer geslingerd door emoties door jullie berichten.

Eerst een dikke knuffel voor Wind Meid, wat een emo-rollercoaster zo de afgelopen dagen. Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen maar weet dat ik met je mee leef.
En Peb, ik heb je net ook al gebeld maar voor jou ben ik dus heel erg blij! Ik ga er vanuit dat het dit keer goed gaat hoor! Het is jullie van harte gegund!
Kies gaat trouwens OK, kan pas over een week of 3 terecht om het te laten maken maar heb er ook geen last van.

Verder ben ik sinds vrijdag bij mijn ouders geweest. Ben single mom tot woensdag en we vierden twee verjaardagen, was druk maar gezellig.

Jammer Vrolijk, heb je bericht te laat gelezen, de goulash was zeeeeer welkom geweest en ik was op dat tijdstip op de creche. Jammer!! Lief dat je aan me dacht!

Nu snel aan de slag op de zaak, heb nog niet veel gedaan en wel veel te doen!
Och Wind. Een mutsen voor jou.
Ach Wind, wat vreselijk naar voor je

Blijdschap en verdriet wisselen elkaar wel heel erg af hier op het moment zeg Eergisteren zat ik heel blij achter mijn computer vanwege het nieuws van Pebbles, en nu is er het verdriet om wat jij nu meemaakt. Heel veel sterkte meis!

Het is vrijwel vergelijkbaar met toen ik net wist dat ik zwanger was van Nano, en Ely kort daarvoor of daarna meldde ook zwanger te zijn, en ook al snel een miskraam kreeg. Ik vond het toen een tijdje heel moeilijk om zwangerschapsgerelateerde dingen hier te melden. Maar gelukkig kon ze een maand later al weer melden dat ze zwanger was van Zeefje. Ik hoop voor jou dat je ook snel weer een zwanger-stokje mag vangen Wind! Kus!
Jullie zijn lief!

Zag net ook al een sms van Nath en een gemiste oproep van Ely.

Ik voel me kut, maar dat komt ook omdat het lichamelijk ook geen pretje is zeg maar. Emotioneel ben ik steeds meer in staat de dingen te relativeren. Ik ben wel verdrietig hoor, maar de pijn herinnert me het meeste aan het verlies.

Extra dubbel is het omdat me het zo leuk leek ook samen zwanger te zijn met Pebbles. Onze eerste dag laatste menstruatie (?!?) scheelde 4 dagen!

En Pebbles, steek je prille geluk niet onder stoelen of banken. Je bent zwanger en ik gun het je enorm. Natuurlijk zal ik af en toe even een momentje hebben, maar dat mag jouw geluk niet in de weg staan. Afgesproken?

Ely, hetzelfde geldt voor jouw zwangerschapsvreugde.

Net mijn schoonmoeder gebeld, want ben niet in staat KW en BRS op te halen van school en KDV. Schoonmoeder had al tegen schoonvader gezegd dat ik zwanger was (net als bij de jongens) want ik zag er zo beroerd uit de laatste weken. En bedankt

Ga maar eens even in mijn boek beginnen.

Vind het erg fijn te weten dat jullie aan me denken. Doet me echt goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven