Graag advies en tips... ?

07-07-2018 22:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

Graag zou ik jullie advies en tips willen krijgen voor de volgende situatie:
Ik ben al ruim 6 jaar met vriend en dochter van 5 jaar oud. Mijn dochter is zo gek op haar vader want hij koopt letterlijk alles voor der

Alleen ben ik nog met hem om mijn dochter. Ik zie het niet meer zitten en het liefst zie ik hem zo snel mogelijk de deur uit gaan.
Want het klikt totaal niet tussen ons en hij vernederd en kleineert mij altijd. In het verleden had hij nog losse handjes maar dat is al opgehouden.

Ik wil hem zo snel mogelijk duidelijk maken dat ik er klaar mee ben en dat ik een omgangsregeling wil hebben met ons dochter want we hebben gezamenlijk ouderlijk gezag.

Alleen durf ik dit niet want ik weet dat hij gaat uitbarsten en hoog waarschijnlijk het hele huis hier tot moes slaat en mij waarschijnlijk ook...

Hoe kan ik dit het beste doen ?

Dankjewel
Dus je was na een half jaar aal zwanger van dit pareltje met losse handjes? Wauw.....
op een moment dat hij niet thuis is vertrekken naar vrienden/familie?
en dat die losse handjes nu al opgehouden zijn dat belooft niet veel goeds
Je hebt zeker geen baan?
ik geef mn bek ook maar een douw
Als jij een onveilige situatie in het vooruitzicht hebt, zou ik of familie of vrienden erbij betrekken en in het ergste geval de wijkagent (ZOEK!) benaderen hoe hier mee om te gaan.
Veilig plekje zoeken voor jou en je dochter.
Hem bellen dat je er klaar mee bent.

Maak een afspraak met je huisarts doe weet wel routes naar hulp.
Been there, done that, got the T-shirt.
oke dankjewel,

Alleen ben ik ook wel bang dat hij dan mijn dochter mee neemt aangezien we samen een ouderlijk gezag hebben...
En dat wil ik totaal niet ! Omdat ik de hoofdbewoner ben.
Je bent verplicht om een omgangsregeling af te spreken maar begin bij het begin.
Been there, done that, got the T-shirt.
Bel Veilig Thuis (0800-2000). Zij kunnen je precies vertellen hoe je het aan kunt pakken. Ik heb er zelf goede ervaringen mee.

Let op dat je niet zomaar je kind onder de arm kunt pakken en vertrekken tenzij er aantoonbaar een dreigende situatie is. Je zit (helaas) qua omgang nog jarenlang vast aan deze man. Laat je daarom door een familierecht-advocaat goed voorlichten.

Kortom: ga je vertrek voorbereiden zodat je veilig weg kunt terwijl je weet wat je kan en mag doen.
iedereen bedankt voor jullie advies !
Is het jullie dochter? Daar je mijn schrijft of is het kind van een andere man?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heb je wel eens aangifte gedaan van de mishandelingen? Misschien kun je de politie om advies vragen? Je dochter dagje ergens onderbrengen en dan vertellen met iemand erbij een optie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven