Gezondheid alle pijlers

Onderzoek add

08-07-2018 20:57 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb in augustus een onderzoek naar add. Ik heb al allerlei vragenlijsten in moeten vullen en in augustus zijn er gesprekken op lokatie met een psycholoog.
Nu vraag ik mij af hoe zo iets gaat en of ik mij kan en moet voorbereiden.
Ik heb als opdracht gekregen om zo veel mogelijk school rapporten mee te nemen ( als ik ze nog vinden kan) en evt psychologische onderzoek rapporten.
Hoe gaat zo'n gesprek? Ik begin een beetje zenuwachtig te worden en probeer mij zo veel mogelijk in te lezen maar helaas kan ik maar weinig vinden.

Liefsx
Ze gaan je een vragenlijst afnemen. Uit die vragen zal dan blijken of je ADD hebt of niet. Kijken naar je rapporten waarschijnlijk naar de opmerkingen. Willen ze njet met familie praten? Ze hebben met mijn ouders gebeld.

Ik vond het niet zo spannend. Je wordt er namelijk niet ineens een ander persoon ervan.

Overigens vertelde mijn behandelaar toen meteen dat hij wel kon merken dat ik het had.
In mijn geval zijn mijn 'ouders' niet in beeld. Jarenlang verschillende pleegouders gehad waardoor de periodes maar klein zijn van opvang.

Ik was meer benieuwd naar de sfeer en gespreksvoering...was het relaxed,gespannen hoe gaat zo iets? Ik snap dat het per onderzoeker verschillend is maar toch, voor het idee en geruststelling👍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven