Verliefd

09-07-2018 12:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee

Ik ben van het weekend wezen stappen met een paar vrienden ik kwam in een club waar een jongen werkt die ik wel zie zitten ik was met een paar andere vrienden en ik stond met me rug naar die jongen toe waar ik een crush op heb iemand van me vriendengroep legt z'n hand om me billen en dat terwijl precies die jongen waar ik stapel gek op ben langs me liep en het zag ik had hem gelijk weggeduwd diegene die aan me zat omdat tie het meerdere keren probeerde maar nu heb ik ruzie met hem omdat tie me niet gelooft dat ik hem heb weggeduwd en ik heb die mee ging stappen z'n nummer verwijderd op alles ik baal hier enorm van want me (crush) negeert me nu ik weet sirieus niet meer wat ik moet doen :cry:

X
Zo, dat is een lange zin.

Klinkt een beetje puberaal allemaal.
Jeetje... en nu?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Gelukkig wordt het vanzelf weer weekend.
Geeft niet, als je geen vriendje of crush in je leven hebt, kun je veel tijd besteden aan een cursus interpunctie.
Je had degene die ongevraagd zn hand op je billen legt gelijk een hengst moeten verkopen. Me too weet je nog? Of grijp jij ook ongevraagd een vent in zn ballen?
ik geef mn bek ook maar een douw
Head* schreef:
09-07-2018 12:21
Geeft niet, als je geen vriendje of crush in je leven hebt, kun je veel tijd besteden aan een cursus interpunctie.
:rofl:
Leuk joh
Hij zag toch dat jij die hand wegduwde?
Zoiets gaat toch snel?
Moet toch voldoende zijn om jou te vertrouwen.
Op naar de volgende.
eslarealidad wijzigde dit bericht op 09-07-2018 12:58
0.77% gewijzigd
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Een flinke linkse zou ik doen. Geeft niet naar wie.
Dan moet het maar zoals het kan
Misschien is hij gewoon niet geïnteresseerd in je. En als hij jou met n ander ziet dan snap ik dat hij t mooi vind geweest.
Het gaat allemaal wat snel. Die crush is een scharrel/je bent er al mee aan het daten? Hoe ontstond die ruzie? Ik kan geen advies geven als ik de onderlingen verbanden niet weet.
Heet je crush Tie?
Wat een aparte naam!
Because schreef:
09-07-2018 12:56
Heet je crush Tie?
Wat een aparte naam!
Crustie.
Krokant type. :proud:
Sirieus.
Beste wat je nu kan doen is een topic openen. :lightbulb:
Heeeeohmijngodwateenpuberproblemenhierweer
Vroeger had je hier de Yes voor, bestaat er niet een dergelijk tienerblad waar TO haar ei kwijt kan?
pampalate schreef:
09-07-2018 13:34
Vroeger had je hier de Yes voor, bestaat er niet een dergelijk tienerblad waar TO haar ei kwijt kan?
Maar deze kwestie op het Yesforum had geen andere reacties opgeleverd.
ik lees 2 dingen die uberhaupt geen goed idee zijn,
verliefd zijn op een jongen die werkt in een club
en een een vriendengroep hebben waarbij billenvoelen ok is

en 'me' typen als je mijn bedoeld :roll:
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven