Hilarische One Night Stand-anekdotes
dinsdag 24 juli 2012 om 23:14
Zoals de topictitel al zegt: deel hier je meest maffe, hilarische of gênante ONS-ervaringen.
Ik trap vast af.
Toen ik jonger was heb ik een jaar in Engeland gewoond. Daar werkte ik in een pub/grill. We moesten t-shirts aan waarop stond: "Ask me on a date". Kennelijk nam één stamgast daar telkens aanstoot aan, want hij probeerde me de hele tijd te versieren en overlaadde me met complimentjes.
Hij was verder best aardig, en zag er goed uit. Op een avond raakten we aan de praat, we zoenden en het was gelijk duidelijk dat de avond steamy zou eindigen
Toen het moment supreme aangebroken was, fluisterde hij in mijn oor: "I'm very big. My cock. It's really big."
Toen hij zijn broek naar beneden trok, had hij een kleintje. En dan bedoel ik echt, echt een micropiemeltje. Een moment staarde ik er alleen maar naar. Het maakt mij niet uit, maar zeg dan niet van tevoren dat hij zo groot is. Hij maakte het nog bonter. Terwijl ik ernaar keek, vroeg hij: "Don't you think it's big? Have you ever seen such a big cock before?" Ik heb mijn lach ingehouden, heb gedaan alsof ik hoofdpijn had en me uit de voeten gemaakt.
maandag 6 augustus 2012 om 00:41
Ook een keer gehad toen ik zestien was en net net net mijn eerste vriendje had. Wij waren uit geweest en 's nachts weer terug naar huis. Maar vriendje kon uiteraard niet mee naar binnen (ouders), dus hebben we nog wat staan rommelen in het fietsengangetje buiten. Ik heb daar vreselijk mijn best staan doen op orale gymnastiek, zeg rustig een half uur. Na een half uur met een rood hoofd vraag ik hem hoe het ervoor staat. Zegt meneer doodleuk dat het pijn doet . Nou, daar ben je ook lekker snel mee dacht ik nog. Had dat nou zo'n 29 minuten eerder gezegd sjongejonge (verder wel een lief jong hoor).
maandag 6 augustus 2012 om 11:52
Technisch gezien geen one night stand, maar wel hilarisch, dus ik wil hem jullie niet onthouden.
Eerste vriendje, allebei 16 jaar en behoorlijk van het experimenteren, want alles moest ontdekt worden, zo ook anale seks. Klein beetje glijmiddel en meteen proberen, nou AU!!!! Zegt ie: "oei je bloedt, OH MIJN GOD NEE DAT BEN IK MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA" waarop zowel zijn vader als moeder de slaapkamer binnenstormden, moeders mij toesnauwde wat ik in hemelsnaam had gedaan en we vervolgens onderweg naar de eerste hulp een ellenlange preek kregen over abnormale seks. Uiteindelijk bleek zijn toompje gescheurd en was het niet zo'n big deal, maar ik heb maanden niet meer bij hem thuis durven komen.
Eerste vriendje, allebei 16 jaar en behoorlijk van het experimenteren, want alles moest ontdekt worden, zo ook anale seks. Klein beetje glijmiddel en meteen proberen, nou AU!!!! Zegt ie: "oei je bloedt, OH MIJN GOD NEE DAT BEN IK MAMAAAAAAAAAAAAAAAAAA" waarop zowel zijn vader als moeder de slaapkamer binnenstormden, moeders mij toesnauwde wat ik in hemelsnaam had gedaan en we vervolgens onderweg naar de eerste hulp een ellenlange preek kregen over abnormale seks. Uiteindelijk bleek zijn toompje gescheurd en was het niet zo'n big deal, maar ik heb maanden niet meer bij hem thuis durven komen.
maandag 6 augustus 2012 om 22:03
Geen ONS maar meer scharrel van wat weekenden achter elkaar. Zo ook dat weekend.! Afgesproken en lekker bezig bij hem thuis.
Opeens gaat de bel, ik balen, hij roept enthousiast "ik ga wel". en gaat naakt naar beneden. Hoop gesmak en gegiechel beneden te horen.
Enkele ogenblikken later komt scharrel slaapkamer weer binnen met in zijn kielzog een ( overigens niet onaantrekkelijk ) meisje in lingerie. Of ik zin had in een trio.... Had hij dus van te voren al helemaal zitten bekokstoven. Meisje jumpt op bed en wil gelijk mijn borsten grijpen. Heb toen bedankt voor de eer en ben weggegaan ( want was 17 en helemaal verbouwereerd. )
Achteraf nog best wel wat spijt van gehad. Had het gewoon moeten doen, ideale omstandigheden geen jaloezie en vaste partner etc. maar zag het toen gewoon niet zitten.
Opeens gaat de bel, ik balen, hij roept enthousiast "ik ga wel". en gaat naakt naar beneden. Hoop gesmak en gegiechel beneden te horen.
Enkele ogenblikken later komt scharrel slaapkamer weer binnen met in zijn kielzog een ( overigens niet onaantrekkelijk ) meisje in lingerie. Of ik zin had in een trio.... Had hij dus van te voren al helemaal zitten bekokstoven. Meisje jumpt op bed en wil gelijk mijn borsten grijpen. Heb toen bedankt voor de eer en ben weggegaan ( want was 17 en helemaal verbouwereerd. )
Achteraf nog best wel wat spijt van gehad. Had het gewoon moeten doen, ideale omstandigheden geen jaloezie en vaste partner etc. maar zag het toen gewoon niet zitten.

vrijdag 6 juli 2018 om 00:52
Ik was op een feest. Het was niet zomaar een feest maar 1 van die associale feesten die ik toen der tijd wel eens bijwoonde. In een boerenschuur met heeel veel bier en wodka. Op dat soort feesten was iedereen altijd echt straalbezopen, er werd veel wiet gerookt en we reden altijd brommer/motors en auto's (in het boerenland). Dat is zo'n plek waar een biertje een euro kost, een illegale zuipkeet.
Er was een meisje die ik wel grappig vond. Ik wou meer een beetje stoer doen voor mijn vrienden. Ik gooide een bierdopje in het truitje van dat meisje. Ik zei ooops, nu moet ik hem er zeker weer uithalen. Ze zei: ok, doe dan! Ik stond bij mijn vrienden en er was geen weg meer terug.... Ik stak mijn hand in haar truitje en zocht zogenaamd best lang naar het bierdopje.. Mijn vrienden lachten en ik was coool. Dit was echt de eerste keer dat ik aan een meid haar tieten zat.
Die avond zat ze de hele tijd bij mij op schoot. Toen wij daar zaten kwam er nog een ander meisje langs. Zij was echt serieus en een goed meisje. Ze kwam voor iemand zijn verjaardag een cadeautje brengen. Ik vond haar heeel knap, en vond altijd dat zij te knap voor mij was. Ze was ook veel ouder. Toch had ze ooit mijn nummer gevraag maar ik dacht dat het niets betekende. Ze keek heel erg teleurgesteld toen ze mij daar zag zitten. Achteraf vond ik dat wel jammer.
We gingen naar buiten en begonnen te zoenen. Ze deed mijn broek open en begon vlak voor de schuur met mij te spelen. Dat leek mij nou net ook weer iets te gek en nam haar mee naar het houthok. Ze lag boven op mij terwijl ik op een stapel houtblokken lag, niet echt comfortabel.
We hebben het daarna op heel veel plekken gedaan, de hele nacht door. We waren allebei vet dronken en het was leuk. In het land, in het park en we eindigden in 1 van mijn vrienden zijn bed die ook bij een ander meisje lag. Daarna hebben we een tijdje een relatie gehad..
De volgende dag moets ik terug om overal kledingstukken te zoeken. Mijn broeksriem was gewoon aan stukken (ik lieg niet). Mijn broer vroeg of het lekker was.. hij had ons gehoord in het park. (lol, het was mijn eerste keer en de halve buurt kon meegenieten)
Wel een grappige tijd om aan terug te denken. Maar niet echt een toekomst... Het enigste wat we deden was zuipen en seks hebben
Er was een meisje die ik wel grappig vond. Ik wou meer een beetje stoer doen voor mijn vrienden. Ik gooide een bierdopje in het truitje van dat meisje. Ik zei ooops, nu moet ik hem er zeker weer uithalen. Ze zei: ok, doe dan! Ik stond bij mijn vrienden en er was geen weg meer terug.... Ik stak mijn hand in haar truitje en zocht zogenaamd best lang naar het bierdopje.. Mijn vrienden lachten en ik was coool. Dit was echt de eerste keer dat ik aan een meid haar tieten zat.
Die avond zat ze de hele tijd bij mij op schoot. Toen wij daar zaten kwam er nog een ander meisje langs. Zij was echt serieus en een goed meisje. Ze kwam voor iemand zijn verjaardag een cadeautje brengen. Ik vond haar heeel knap, en vond altijd dat zij te knap voor mij was. Ze was ook veel ouder. Toch had ze ooit mijn nummer gevraag maar ik dacht dat het niets betekende. Ze keek heel erg teleurgesteld toen ze mij daar zag zitten. Achteraf vond ik dat wel jammer.
We gingen naar buiten en begonnen te zoenen. Ze deed mijn broek open en begon vlak voor de schuur met mij te spelen. Dat leek mij nou net ook weer iets te gek en nam haar mee naar het houthok. Ze lag boven op mij terwijl ik op een stapel houtblokken lag, niet echt comfortabel.
We hebben het daarna op heel veel plekken gedaan, de hele nacht door. We waren allebei vet dronken en het was leuk. In het land, in het park en we eindigden in 1 van mijn vrienden zijn bed die ook bij een ander meisje lag. Daarna hebben we een tijdje een relatie gehad..
De volgende dag moets ik terug om overal kledingstukken te zoeken. Mijn broeksriem was gewoon aan stukken (ik lieg niet). Mijn broer vroeg of het lekker was.. hij had ons gehoord in het park. (lol, het was mijn eerste keer en de halve buurt kon meegenieten)
Wel een grappige tijd om aan terug te denken. Maar niet echt een toekomst... Het enigste wat we deden was zuipen en seks hebben

gregie wijzigde dit bericht op 06-07-2018 01:05
3.09% gewijzigd

vrijdag 6 juli 2018 om 01:01
vrouwke_theelepel schreef: ↑06-08-2012 11:52Technisch gezien geen one night stand, maar wel hilarisch, dus ik wil hem jullie niet onthouden.

vrijdag 6 juli 2018 om 10:20
In mijn jeugd gaan joy rijden met een 17-jarige vriend met de bedoeling ergens achteraf wat te gaan rommelen.
Eenmaal aangekomen ergens achter op een industrie terrein begonnen we voor in de auto wat handwerk te doen.
Toen aan hem gevraagd of hij mee wilde verhuizen naar de achterbank voor het echte werk.
Beide hadden een spijkerbroek aan, dus niet erg toegankelijk. Daarom beide onze broeken helemaal uitgedaan.
Terwijl we bezig waren zagen we in de verte lichten van een andere auto aankomen.
Hij is naakt achter stuur gaan zitten om weg te rijden. Zelfs condoom zat er nog om.
De auto die richting ons kwam bleek een politieauto te zijn......
We zijn niet aangehouden, maar onze harten zaten in onze keel.
Een paar straten verder heeft hij zijn broek maar weer aangegaan.
Eenmaal aangekomen ergens achter op een industrie terrein begonnen we voor in de auto wat handwerk te doen.
Toen aan hem gevraagd of hij mee wilde verhuizen naar de achterbank voor het echte werk.
Beide hadden een spijkerbroek aan, dus niet erg toegankelijk. Daarom beide onze broeken helemaal uitgedaan.
Terwijl we bezig waren zagen we in de verte lichten van een andere auto aankomen.
Hij is naakt achter stuur gaan zitten om weg te rijden. Zelfs condoom zat er nog om.
De auto die richting ons kwam bleek een politieauto te zijn......
We zijn niet aangehouden, maar onze harten zaten in onze keel.
Een paar straten verder heeft hij zijn broek maar weer aangegaan.
vrijdag 6 juli 2018 om 12:40
Ik kwam als 18-19-jarige altijd in 1 discotheek waar een hele knappe jongen achter de bar werkte. Ik was niet het enige meisje dat dat vond trouwens... Ik kon mijn geluk niet op toen hij op een gegeven moment zijn oog op mij liet vallen en me vroeg of ik een keer bij hem kwam eten. Ik wist natuurlijk dat het op seks zou uitdraaien.
We begonnen te zoenen en toen ik op een gegeven moment met onze spijkerbroeken nog aan met mijn hand naar beneden ging kwam hij al klaar. Hij schaamde zich zo dat de fun gelijk over was. Dat had ik echt niet aan zien komen bij de knappe, populaire barman
We begonnen te zoenen en toen ik op een gegeven moment met onze spijkerbroeken nog aan met mijn hand naar beneden ging kwam hij al klaar. Hij schaamde zich zo dat de fun gelijk over was. Dat had ik echt niet aan zien komen bij de knappe, populaire barman

Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
zaterdag 7 juli 2018 om 09:43
Was het echt verplicht dan dat het alleen maar een ONS mocht zijn?!nachtvlinder1977 schreef: ↑06-07-2018 01:03Volgens mij heb je niet helemaal begrepen wat een ONS is.
zaterdag 7 juli 2018 om 10:53
Ik had een keer met een uitsmijter van de kroeg afgesproken . Hij kwam aan en ik stond hem buiten op te wachten. Hij dook meteen op me, op straat nog. Wild in mijn nek zoenen enzo. Ik hem mee naar binnen genomen, gelijk aan mijn rokje trekken en string naar beneden , dat ging me allemaal wat snel. Toen hij zei dat hij wel snel naar huis moest omdat zijn vriendin daar wachtte was ik er wel klaar mee. Wat een afgang zeg.
zaterdag 7 juli 2018 om 15:48
Klopt, moet je ook niks van aantrekken, ik vind het ook een hilarisch topic, wat een verhalen. Ik zit zelf ook te denken of ik nog iets leuks te vertellen heb, ik kom niet heel ver. Ik heb wel eens een 'one night stand' gehad die het weekend daarop voor mijn neus met een ander meisje zat te zoenen. Nee, dit is geen leuk verhaaltje

dinsdag 10 juli 2018 om 13:52
beetjegek schreef: ↑07-07-2018 10:53Ik had een keer met een uitsmijter van de kroeg afgesproken . Hij kwam aan en ik stond hem buiten op te wachten. Hij dook meteen op me, op straat nog. Wild in mijn nek zoenen enzo. Ik hem mee naar binnen genomen, gelijk aan mijn rokje trekken en string naar beneden , dat ging me allemaal wat snel. Toen hij zei dat hij wel snel naar huis moest omdat zijn vriendin daar wachtte was ik er wel klaar mee. Wat een afgang zeg.

koekies zijn lekker
dinsdag 10 juli 2018 om 13:59
dinsdag 10 juli 2018 om 16:52
Ja jammer dat ze geen auteurs zoeken voor de lees ook en dat wij dan mogen stemmen.. Ik weet wel al een paar die mijn stem zouden krijgen en dan zou ik ze ook zeker lezen

When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Desmond Tutu