Good Luck!
zondag 8 maart 2009 om 21:26
Haai,
Star heb je gegeten n.a.v. de restaurantweek? Gaat Ceetje altijd mee uiteten? Wij zijn gister ook geweest maar het was zo chique dat je na 1 hap je bord al leeg had en reteduur natuurlijk
.
Mamax gecondoleerd met oma, sterkte morgen!
Enka je hebt verlof, heerlijk meid geniet ervan!
Suze een goede echo, gaaf zeg! Nu lekker gaan genieten. Willen jullie het geslacht weten?
Kokos je kamer is mooi geworden, leuk dat wit! Lianne alweer opgeknapt?
Hoe spaar je geld bij de kunstuitleen Amaal, leg je iedere maand een bedrag in? Lekker zo'n rustig middagje!
Bridge waar was je moeder heen op vakantie? Nog een leuk souveniertje gekregen?
Bam raar dat ze weer moest verhuizen, had ze ook net zo goed een week later kunnen komen. Maar gelukkig wel voor een betere kamer, dat scheelt dan weer. Ik heb even gemist wanneer jij weer onder het mes moet, weet je dat al?
Star heb je gegeten n.a.v. de restaurantweek? Gaat Ceetje altijd mee uiteten? Wij zijn gister ook geweest maar het was zo chique dat je na 1 hap je bord al leeg had en reteduur natuurlijk

Mamax gecondoleerd met oma, sterkte morgen!
Enka je hebt verlof, heerlijk meid geniet ervan!
Suze een goede echo, gaaf zeg! Nu lekker gaan genieten. Willen jullie het geslacht weten?
Kokos je kamer is mooi geworden, leuk dat wit! Lianne alweer opgeknapt?
Hoe spaar je geld bij de kunstuitleen Amaal, leg je iedere maand een bedrag in? Lekker zo'n rustig middagje!
Bridge waar was je moeder heen op vakantie? Nog een leuk souveniertje gekregen?
Bam raar dat ze weer moest verhuizen, had ze ook net zo goed een week later kunnen komen. Maar gelukkig wel voor een betere kamer, dat scheelt dan weer. Ik heb even gemist wanneer jij weer onder het mes moet, weet je dat al?
zondag 8 maart 2009 om 21:36
Mal zullen we volgende week wat afspreken? Vanmiddag werd het gelukkig nog wel lekker weer hier he!
Jin wat had je nu gemaakt voor de kita?
Morgen heeft Mart juffendag op de creche. Heb ik een gaaf "leeuwenpak" voor hem gekocht, wil hij verkleedt als zwarte piet . Misschien kan ik hem morgen nog ompraten...
Cas is nu op een koemelkvrij dieet. Kijken of zijn klachten nu afnemen. ik hoop het wel want hij heeft echt ergens last van.
Jin wat had je nu gemaakt voor de kita?
Morgen heeft Mart juffendag op de creche. Heb ik een gaaf "leeuwenpak" voor hem gekocht, wil hij verkleedt als zwarte piet . Misschien kan ik hem morgen nog ompraten...
Cas is nu op een koemelkvrij dieet. Kijken of zijn klachten nu afnemen. ik hoop het wel want hij heeft echt ergens last van.
zondag 8 maart 2009 om 21:38
zondag 8 maart 2009 om 22:04
Juud, heb je dat met Cas onder medische begeleiding gedaan? Ik ga jongste als we in nl zijn ook laten testen. Ik had tosti´s gemaakt (ook een ijzer geleend van potentiele-ver-weg-vriendin), worstjes en verse aardbeien met een beetje slagroom toe. En nu mag ik vrijdag weer. Arme ik, ik ben nu echt de inspiratie kwijt. Pannenkoeken heb ik al eens gedaan en iets zoets mag eigenlijk niet als hoofdding. Ik denk dat ik soep ga maken met broodjes en worstjes oid. Help.
maandag 9 maart 2009 om 08:09
maandag 9 maart 2009 om 08:21
Goeiemorgen!
Ik zag leuke All Stars voorbij komen voor de mannen. Amaal en Bam, als jullie nu even het voorbereidend onderzoek doen, hoor ik wel waar ik ze kan bestellen .
Condoleance was inderdaad gisteren, crematie is vanmiddag. Condoleance was heftig. Ik heb er bij gestaan toen oma afscheid nam van opa, dat was zo heftig, emotioneel en mooi tegelijk. Daarna kwamen de mensen binnen en na de condoleance hebben we de kist gesloten. Opa ligt met een tekening van Max in z'n handen...
Voor vanmiddag willen we nog zwart lint regelen wat we aan de antenne kunnen binden zodat de rouwstoet niet onderbroken wordt. We moeten best een stukje rijden namelijk. Maar even kijken bij de naaiwinkel en anders knip ik wel een zwart t-shirt van vent stuk.
Ik ga nog even wat administratie voor oma regelen.
Ik zag leuke All Stars voorbij komen voor de mannen. Amaal en Bam, als jullie nu even het voorbereidend onderzoek doen, hoor ik wel waar ik ze kan bestellen .
Condoleance was inderdaad gisteren, crematie is vanmiddag. Condoleance was heftig. Ik heb er bij gestaan toen oma afscheid nam van opa, dat was zo heftig, emotioneel en mooi tegelijk. Daarna kwamen de mensen binnen en na de condoleance hebben we de kist gesloten. Opa ligt met een tekening van Max in z'n handen...
Voor vanmiddag willen we nog zwart lint regelen wat we aan de antenne kunnen binden zodat de rouwstoet niet onderbroken wordt. We moeten best een stukje rijden namelijk. Maar even kijken bij de naaiwinkel en anders knip ik wel een zwart t-shirt van vent stuk.
Ik ga nog even wat administratie voor oma regelen.

maandag 9 maart 2009 om 08:43
Jin, dat vroeg ik me dus ook al af, of die enkeltjes dat wel al kunnen hebben. Vind ze ook onwijs leuk voor Ceetje, maar twijfel erg.
Juud, Ceetje gaat altijd mee uit eten als we met z'n allen gaan, als we me z'n tweetjes gaan niet Ze kan het makkelijk aan.
Waar zijn jullie geweest?
Mamax, arme oma Sterkte vanmiddag.
Juud, Ceetje gaat altijd mee uit eten als we met z'n allen gaan, als we me z'n tweetjes gaan niet Ze kan het makkelijk aan.
Waar zijn jullie geweest?
Mamax, arme oma Sterkte vanmiddag.

maandag 9 maart 2009 om 09:07
Hang al een eeuwigheid bij de Zorgcentrale in de wacht, dus even hier buurten.
Hè bah Ceetje, hopelijk ben je snel weer beter
Bedoelen jullie trouwens die All Stars of dat wel goed is voor de enkels? Max heeft vorig jaar ook met teenslippers gelopen, dat ging ook goed.
Was wel heel heftig ja, met oma. Ze wilde opa heel graag nog een kus geven, dus schoonvader heeft haar opgetild.
Hè bah Ceetje, hopelijk ben je snel weer beter
Bedoelen jullie trouwens die All Stars of dat wel goed is voor de enkels? Max heeft vorig jaar ook met teenslippers gelopen, dat ging ook goed.
Was wel heel heftig ja, met oma. Ze wilde opa heel graag nog een kus geven, dus schoonvader heeft haar opgetild.
maandag 9 maart 2009 om 09:13
Hallo meiden!
Mamax: gecondoleerd en sterkte.
Juud: ik hoop dat het het helpt, koemelkvrijdieet.
Star: ach, meisje ziek. Beterschap voor haar!
Bambino: hoe gaat het? En Bammeisje op zichzelf dus, gaat het goed? Ik bedoel, bevalt het haar?
Mal: dus, gepromoveerd tot FvdM! goed hoor! Gefeliciteerd!
oh, even een jengelend jongetje wat drinken geven....kom zo terug...
Mamax: gecondoleerd en sterkte.
Juud: ik hoop dat het het helpt, koemelkvrijdieet.
Star: ach, meisje ziek. Beterschap voor haar!
Bambino: hoe gaat het? En Bammeisje op zichzelf dus, gaat het goed? Ik bedoel, bevalt het haar?
Mal: dus, gepromoveerd tot FvdM! goed hoor! Gefeliciteerd!
oh, even een jengelend jongetje wat drinken geven....kom zo terug...

maandag 9 maart 2009 om 09:31
Tjonge, erg rustig typen en bijlezen is er niet bij hier in kantoor, en dan heb ik alleen Twan maar om me heen nu, Kevin is naar psz.
Die zit echt overal bij, dus ik loop constant hem overal weg te trekken (bijv. kastjes, lades, prullenbak en noem maar op!).
Oja, hij heeft vrijdag z'n eerste 3 losse stapjes gezet! Knappe jongen he! En sindsdien doet ie dus steeds vaker wat losse stappen! Erg leuk om te zien hoe trots hijzelf is als het gelukt is, haha. Hij glundert dan helemaal!
Die zit echt overal bij, dus ik loop constant hem overal weg te trekken (bijv. kastjes, lades, prullenbak en noem maar op!).
Oja, hij heeft vrijdag z'n eerste 3 losse stapjes gezet! Knappe jongen he! En sindsdien doet ie dus steeds vaker wat losse stappen! Erg leuk om te zien hoe trots hijzelf is als het gelukt is, haha. Hij glundert dan helemaal!