Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
10-07-2018 19:01
Ik zei ook 'niet alle posts'. Sommige waren zeker op de man. En ze nam het topic over. Maar goed, of het dan verwijderd moet worden, daar zijn de meningen over verdeeld. TO is al obsessief genoeg en haar dan bang gaan maken met zulke dingen, hoeft van mij niet. Dat is de reden natuurlijk niet dat de posts verwijderd werden.
ik vind de stelling dat je van suiker kanker krijgt behoorlijk idioot maar ik zal het nooit staffen
Loullah schreef:
10-07-2018 18:20
Totdat ze zelf slachtoffer worden van hetzelfde gedrag.
In mijn geval werd er letterlijk gezegd in dit topic dat ik gestaft werd om de moderators een “heads up” te geven om mij in de gaten te houden. Wtf?! :-(

Alwéér dit? Er zit een behoorlijke kras op je plaat.
Pipistrello schreef:
10-07-2018 19:45
Alwéér dit? Er zit een behoorlijke kras op je plaat.
Ze heeft inmiddels een ban voor reageren in het bantopic :facepalm:
Wat een domme regel is dat, zeg.
anoniem_268823 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 19:52
1.08% gewijzigd
KyloRen schreef:
10-07-2018 19:49
Ze heeft inmiddels een ban reageren in het bantopic :facepalm:
Wat een domme regel is dat, zeg.

Oh.
Ja domme regel idd maar was daar wel duidelijk bekend gemaakt. Als ze dan alsnog doet... jammer de bammer voor haar.
Oh, ik had ook (per ongeluk) erin gereageerd, hoor. Ik kreeg alleen een waarschuwing.
KyloRen schreef:
10-07-2018 19:53
Oh, ik had ook (per ongeluk) erin gereageerd, hoor. Ik kreeg alleen een waarschuwing.
Dan had zij al een waarschuwing.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
KyloRen schreef:

24 uur volgt op een eerder gekregen waarschuwing.
Ik voel me geen Judas als ik een keer staf. Soms kan het gewoon echt niet wat iemand doet. Maar ik heb een enorme hekel aan anoniem gestaf, dus als ik het zelf doe, meld ik dat meteen in het betreffende topic. Wat mij betreft, wordt het openbaar wie er gestaft heeft.
yette schreef:
10-07-2018 19:58
Ik voel me geen Judas als ik een keer staf. Soms kan het gewoon echt niet wat iemand doet. Maar ik heb een enorme hekel aan anoniem gestaf, dus als ik het zelf doe, meld ik dat meteen in het betreffende topic. Wat mij betreft, wordt het openbaar wie er gestaft heeft.
Liever vandaag nog dan morgen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
KyloRen schreef:
Maar dat je daarin kon reageren, lag aan de mods zelf en niet aan jou. Dus waarom krijg jij daar dan een waarschuwing voor?
Dat vind ik pas raar.
Pipistrello schreef:
10-07-2018 19:55
Klopt. Maar dat is niet wat de mods zelf zeggen, die zeggen gewoon een ban van 24 uur als je erin reageert.
lise1985 schreef:
10-07-2018 20:00
Maar dat je daarin kon reageren, lag aan de mods zelf en niet aan jou. Dus waarom krijg jij daar dan een waarschuwing voor?
Dat vind ik pas raar.

Dat is idd een fout van de mods maar ieder klein kind weet dat er niet in dat topic gereageerd mag worden.
Wie het wel doet wordt ook als een klein kind afgestraft. En de mods hebben dat aangekondigd.
Kunnen we flauw vinden maar dat reageren "gewoon omdat het even kan" valt m.i. onder diezelfde categorie.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 20:03
0.09% gewijzigd
KyloRen schreef:
10-07-2018 20:01
Klopt. Maar dat is niet wat de mods zelf zeggen, die zeggen gewoon een ban van 24 uur als je erin reageert.
Misschien omdat jij sorry zei in het mod topic? Vraag het ze?
Pipistrello schreef:
10-07-2018 19:55
In het ban topic krijg je gelijk 24 uur.
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 20:03
0.60% gewijzigd
Ik reageerde er per ongeluk in, wilde juist in het modtopic melden dat het weer open was. Met m'n domme hoofd dus in het bantopic gereageerd.
Dat die mods dan gewoon hun werk doen en het bantopic weer op slot zetten als ze er een mededeling hebben gedaan.
Pipistrello schreef:
10-07-2018 20:02
Misschien omdat jij sorry zei in het mod topic? Vraag het ze?
Geen idee, maar zal ermee te kunnen maken hebben. Was al voorbereid op een ban, dus ja. Dan valt dit me nog mee, haha.
Laten we idd het staffen zichtbaar maken, puik idee, wordt het misschien weer wat normaler hier.

Hup zuiderburen! 🇧🇪
KyloRen schreef:
10-07-2018 20:03
Ik reageerde er per ongeluk in, wilde juist in het modtopic melden dat het weer open was. Met m'n domme hoofd dus in het bantopic gereageerd.
Belachelijk dat je daar een waarschuwing voor krijgt.
Ja staffen moet naar openbaar. Kunnen we daar over stemmen?
_Inkie_ schreef:
10-07-2018 20:11
Open een topic met een pol.
_Inkie_ schreef:
10-07-2018 20:11
Even opgooien bij de CM.
Wat zal dat een rust geven. Anoniem staffen/klikken is infantiel en veroorzaakt onrust en achterdocht.
Oe dat scheelde niet veel.
yasmijn schreef:
10-07-2018 20:15
Even opgooien bij de CM.
Wat zal dat een rust geven. Anoniem staffen/klikken is infantiel en veroorzaakt onrust en achterdocht.
En lekker druk op napraat :lol:
Nouschi schreef:
10-07-2018 20:18
En lekker druk op napraat :lol:
Ja, heerlijk. 😆

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven