Good Luck!
maandag 9 maart 2009 om 10:23
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 10:21:
Kan die andere jongen dan niet af en toe alleen ergens staan? Hij kan toch ook aangeven bij zijn klanten dat hij elke donderdag 2 uurtjes thuis is?
Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou. Het lijkt me gewoon heel zwaar en emotioneel belastend als je zoveel van die afspraken alleen moet doen. Want je hebt elkaar ook nodig als klankbord.
Het klinkt gewoon af en toe alsof het werk/klanten belangrijker zijn dan zijn gezin. En natuurlijk moet er brood op de plank nu hij hoofdkostwinner is. Dat snap ik allemaal best. Maar toch denk ik dat je af en toe wat meer op je strepen moet staan jullie moeten nu zoveel investeren in je kleine mannetje, want als er echt problemen zijn, en hij heeft veel begeleiding nodig van jullie beiden, dan plukken jullie later daar de vruchten van.Goede gezegd mal
Kan die andere jongen dan niet af en toe alleen ergens staan? Hij kan toch ook aangeven bij zijn klanten dat hij elke donderdag 2 uurtjes thuis is?
Ik vind het vooral gewoon sneu voor jou. Het lijkt me gewoon heel zwaar en emotioneel belastend als je zoveel van die afspraken alleen moet doen. Want je hebt elkaar ook nodig als klankbord.
Het klinkt gewoon af en toe alsof het werk/klanten belangrijker zijn dan zijn gezin. En natuurlijk moet er brood op de plank nu hij hoofdkostwinner is. Dat snap ik allemaal best. Maar toch denk ik dat je af en toe wat meer op je strepen moet staan jullie moeten nu zoveel investeren in je kleine mannetje, want als er echt problemen zijn, en hij heeft veel begeleiding nodig van jullie beiden, dan plukken jullie later daar de vruchten van.Goede gezegd mal

maandag 9 maart 2009 om 10:24
quote:crazydesi schreef op 09 maart 2009 @ 10:22:
Hij begint om half 8 en is 's avonds om 18 uur thuis. Dan even eten en dan vaak nog naar een afspraak om nieuw werk binnen te halen. En dan werkt hij ook zaterdags nog.
En de administratie dan?
Eens met Mal trouwens, het komt echt vaak over of hij zijn werk belangrijker vindt dan jullie
Hij begint om half 8 en is 's avonds om 18 uur thuis. Dan even eten en dan vaak nog naar een afspraak om nieuw werk binnen te halen. En dan werkt hij ook zaterdags nog.
En de administratie dan?
Eens met Mal trouwens, het komt echt vaak over of hij zijn werk belangrijker vindt dan jullie
maandag 9 maart 2009 om 10:25
En onze situaties is appels met peren vergelijken. Wat voor jou zwaar is, dat is voor jou zwaar punt. Ik heb weer veel meer mijn handen vrij door het medisch kinderdagverblijf, en dus tijd om eea te verwerken. Jij hebt nog een klein mannetje erbij lopen. Dus wie zegt dat het voor mij zwaarder is? Niet gaan bagatelliseren meisje.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 9 maart 2009 om 10:28
Hij heeft een boekhouder voor belastingzaken enzo, dat deed hij eerder zelf, maar heeft hij al helemaal geen tijd meer voor, en verder doet hij zelf de rest. Het is wel de bedoeling dat ik dat ga doen straks, facturen versturen en offertes maken, maar ik heb ook gezegd, prima, maar pas als de jongens op school zitten. Dus als hij een keer 's avonds thuis is, zit hij op kantoor. Of als hij een keer een uurtje eerder klaar is bijv.
maandag 9 maart 2009 om 10:28
Als hij zoooveel uur werkt, dan komt er toch genoeg brood op de plank? (ja ik kan daar niet over oordelen hoor, ken de branche niet) Ik denk dat jouw vriend het ook wel moeilijk vind om zijn werk uit handen te geven aan een ander, of heb ik dat mis? En het moeilijk vind om nee te zeggen tegen nieuwe klanten? Ik denk in deze tijden, dat hij nieuwe projecten wat ruimer in moet plannen, zodat hij meer tijd heeft om bij jou en Kevin te zijn nu alle onderzoeken lopen. Maar dat zal jij wel zelf moeten vragen aan hem.
maandag 9 maart 2009 om 10:31
Goed, ander onderwerp graag meiden, ik zit al met tranen in m'n ogen hier....
Ik weet het allemaal wel en voel het hetzelfde als jullie zeggen, maar tis nu eenmaal niet anders. Hij zal er zelf achter moeten komen, want deze discussie heb ik al lang geleden verloren.
Dus als het niet veranderd wanneer echt blijkt dat Kevin werkelijk een vorm van ADHD heeft of iets dergelijks, of het wordt me echt teveel, dan stel ik hem ook voor de keuze.
Maar soms ben ik zo bang voor de gevolgen....
Als ik dan kijk hoe Noosje zit nu, zij heeft nog veel familie om zich heen... ik heb hier niemand verder....
Ik weet het allemaal wel en voel het hetzelfde als jullie zeggen, maar tis nu eenmaal niet anders. Hij zal er zelf achter moeten komen, want deze discussie heb ik al lang geleden verloren.
Dus als het niet veranderd wanneer echt blijkt dat Kevin werkelijk een vorm van ADHD heeft of iets dergelijks, of het wordt me echt teveel, dan stel ik hem ook voor de keuze.
Maar soms ben ik zo bang voor de gevolgen....
Als ik dan kijk hoe Noosje zit nu, zij heeft nog veel familie om zich heen... ik heb hier niemand verder....

maandag 9 maart 2009 om 10:31
quote:crazydesi schreef op 09 maart 2009 @ 10:28:
Hij heeft een boekhouder voor belastingzaken enzo, dat deed hij eerder zelf, maar heeft hij al helemaal geen tijd meer voor, en verder doet hij zelf de rest. Het is wel de bedoeling dat ik dat ga doen straks, facturen versturen en offertes maken, maar ik heb ook gezegd, prima, maar pas als de jongens op school zitten. Dus als hij een keer 's avonds thuis is, zit hij op kantoor. Of als hij een keer een uurtje eerder klaar is bijv.Zou jij dat niet nu al op kunnen pakken? Dat hij 's avonds even tijd heeft met de jongens en jij even weg bent van de jongens en met iets anders bezig?
Hij heeft een boekhouder voor belastingzaken enzo, dat deed hij eerder zelf, maar heeft hij al helemaal geen tijd meer voor, en verder doet hij zelf de rest. Het is wel de bedoeling dat ik dat ga doen straks, facturen versturen en offertes maken, maar ik heb ook gezegd, prima, maar pas als de jongens op school zitten. Dus als hij een keer 's avonds thuis is, zit hij op kantoor. Of als hij een keer een uurtje eerder klaar is bijv.Zou jij dat niet nu al op kunnen pakken? Dat hij 's avonds even tijd heeft met de jongens en jij even weg bent van de jongens en met iets anders bezig?

maandag 9 maart 2009 om 10:34
Ja dat klopt, hij heeft vorig jaar ook ontzettend veel gewerkt, gevolg daarvan is vreselijk hoge aanslagen van de belasting, die dus wel betaald moeten worden.
En daaarbij is hier ook heel erg de concurrentie moordend.
Als je een paar dagen niet in beeld bent, of te laat ergens op reageert, dan kiezen ze een ander.
En elke dag dat hij niet werkt, komt er ook geen geld binnen.
En we hebben het niet slecht hoor, financieel. Maar hij heeft ook wel ontzettend veel kosten, bedrijfsmatig.
En daaarbij is hier ook heel erg de concurrentie moordend.
Als je een paar dagen niet in beeld bent, of te laat ergens op reageert, dan kiezen ze een ander.
En elke dag dat hij niet werkt, komt er ook geen geld binnen.
En we hebben het niet slecht hoor, financieel. Maar hij heeft ook wel ontzettend veel kosten, bedrijfsmatig.
maandag 9 maart 2009 om 10:35
CD , ik wil je helemaal niet aanvallen of je aan het huilen maken, maar je vriend wel, als ik het allemaal lees. Ik vind het heel rot om te lezen dat het oor jou zo zwaar is. Volgens mij ben je veel te lief. Hij zou aan mij een hele zware kluif hebben...Goed, daar heb je helemaal niks aan. Lijkt het niet soms zo alsof je niemand hebt? Ik durf te wedden dat je daar nog versteld van kan staan. Als jij opstaat en wat meer kiest voor jezelf (ik bedoel niet weggaan bij je man hoor, maar eens wat vaker gaat doen wat jij leuk vind) zal er al een hele wereld open kunnen gaan denk ik.
maandag 9 maart 2009 om 10:38
's Avonds liggen de jongens in bed Star, dus dan heb ik eindelijk tijd voor mezelf.
Als hij om 18 uur thuis is, is het snel eten en de jongens in bad en naar bed brengen. Tegen die tijd is het 19 uur (geweest). Dan moet ik de rest nog doen, alle afwas opruimen en zo. Hij gaat dan meestal weg naar afspraak of admin. doen.
Als hij om 18 uur thuis is, is het snel eten en de jongens in bad en naar bed brengen. Tegen die tijd is het 19 uur (geweest). Dan moet ik de rest nog doen, alle afwas opruimen en zo. Hij gaat dan meestal weg naar afspraak of admin. doen.
maandag 9 maart 2009 om 10:42
maandag 9 maart 2009 om 10:44
quote:crazydesi schreef op 09 maart 2009 @ 10:42:
Lief van je Mal, maar ik heb maar weinig vrienden hier (2 vriendinnen eigenlijk maar), en mijn familie woont allemaal op ruim 1 uur rijden.
Tuurlijk, waar een wil is, is een weg. dat begrijp ik wel.
En ik heb ook al afgesproken dat ik wat vaker wegga 's avonds met een vriendin.Als het echte vriendinnen zijn is dat meer dan voldoende Cd
Lief van je Mal, maar ik heb maar weinig vrienden hier (2 vriendinnen eigenlijk maar), en mijn familie woont allemaal op ruim 1 uur rijden.
Tuurlijk, waar een wil is, is een weg. dat begrijp ik wel.
En ik heb ook al afgesproken dat ik wat vaker wegga 's avonds met een vriendin.Als het echte vriendinnen zijn is dat meer dan voldoende Cd