Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maare Cd, binnekort is er een etentje van Goodluck, zin om mee te gaan?
Dat klopt Bam, dat zijn ook mijn 2 echte vriendinnen! Op hen kan ik terugvallen als het moet. Met hen spreek ik nu ook vaker af.

Eerlijk antwoorden vind ik zo niet moeilijk, erover praten in real-life wel. Vooral als het over Kevin gaat, begin ik direct te janken.

Zaterdag ook, hadden we een verjaardag van 1 van mijn vriendinnen. De buurvrouw van haar heeft dus een zus met 2 kinderen, 1 met ADHD en de ander heeft PDD-nos.

Ik heb lang met haar gepraat, en had het soms echt moeilijk, omdat ik zoveel herkenning vond in haar verhaal.
Wat herken je dan, adhd of ppd-nos?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bambino schreef op 09 maart 2009 @ 10:46:

Maare Cd, binnekort is er een etentje van Goodluck, zin om mee te gaan?

Ja leek me erg leuk, maar helaas heeft vriend die avond al een feestje... En oppas is ook niet makkelijk hier...

Maar ik wil echt heel graag een keer jullie ontmoeten allemaal.... dus ik hou het echt in de gaten als er weer wat wordt afgesproken.

Maar het is ook allemaal zo ver weg, dat vind ik wel jammer. Tis voor mij toch allemaal zo 2 uur rijden namelijk.

Bij Kokos, Mal of Juud zou het nog gaan, die wonen het dichtste bij geloof ik.
Als ik het zo lees (jouw verhalen) en dat Kevin jou wel aan kan geven wat hij voelt en jou ook wel knuffels geeft uit zichzelf, dan herken ik meer in de adhd (ik moet nu afgaan op jouw verhalen he). Daar is zoveel te bereiken met therapie en medicatie!
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 10:49:

Wat herken je dan, adhd of ppd-nos?Van allebei wel wat....
Maar als hij druk is in zijn hoofdje wat hij zelf zegt, kan hij idd wel wat autistiform gedrag vertonen (net zoals Jonathan dat doet) dat wil niet zeggen dat hij dat ook is. Wie weet knapt hij wel heel erg op van de juiste begeleiding en eventueel medicijnen dus.
CD, wonen jouw ouders niet in de buurt van het etentje? Zodat zij op de jongens kunnen passen en jij daarna kan blijven slapen?
Je woont wel uit de richting idd.
Of we doen het etentje in Malstad kan ik op de fiets komen.
Opa en oma wonen toch naast jullie? Misschien willen zij dan wel oppassen.
Nee, mijn ouders wonen in Enschede.

En oppassen willen ze niet nog, slapen zien ze niet zitten nog, net als schoonouders.
Tjonge jonge zeg, de andere meiden zullen wel denken, wat een geklets hier, haha
Gezellig toch
schoonouders passen al heel erg vaak op, merk dat ze dat ook niet fijn vinden. Maar zij zijn de enigsten die ik vertrouw bij onze jongens, omdat ze zo vaak wakker worden 's avonds.
maar ik ga nu wel wat doen want Mr J begint nu de boel af te breken.
Malstad is buitenland zo ver weg
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 10:59:

Gezellig toch Ja, vind het wel fijn/leuk dat ik eindelijk weer es tijd heb voor jullie, gelukkig slaapt Twan nu nog even, met een half uur moet ik hem weer wakker maken (als hij dat uit zichzelf niet wordt), omdat ik Kevin op moet halen.
sterretje toch
ja, ik moet ook nog wat doen eigenlijk... straks is het weer gedaan met de rust...
NOU JA,

zeker weer zo een uit de randstad die iedereen buiten de randstad een boer vind
doe je eens een keer lekker niks, morgen weer een dag.

Ik doe hier ook weinig momenteel, haha bevalt prima
Je moet mijn woonkamer eens zien, het is hier 1 slagveld
Haha, hier is het altijd een slagveld. Zeker wanneer beide jongens door de kamer struinen!
Mal, ik las iets over een EEG? ik probeer steeds wat terug te lezen nu, maar tis zoveel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven