Good Luck!
maandag 9 maart 2009 om 10:48
Dat klopt Bam, dat zijn ook mijn 2 echte vriendinnen! Op hen kan ik terugvallen als het moet. Met hen spreek ik nu ook vaker af.
Eerlijk antwoorden vind ik zo niet moeilijk, erover praten in real-life wel. Vooral als het over Kevin gaat, begin ik direct te janken.
Zaterdag ook, hadden we een verjaardag van 1 van mijn vriendinnen. De buurvrouw van haar heeft dus een zus met 2 kinderen, 1 met ADHD en de ander heeft PDD-nos.
Ik heb lang met haar gepraat, en had het soms echt moeilijk, omdat ik zoveel herkenning vond in haar verhaal.
Eerlijk antwoorden vind ik zo niet moeilijk, erover praten in real-life wel. Vooral als het over Kevin gaat, begin ik direct te janken.
Zaterdag ook, hadden we een verjaardag van 1 van mijn vriendinnen. De buurvrouw van haar heeft dus een zus met 2 kinderen, 1 met ADHD en de ander heeft PDD-nos.
Ik heb lang met haar gepraat, en had het soms echt moeilijk, omdat ik zoveel herkenning vond in haar verhaal.
maandag 9 maart 2009 om 10:50
quote:bambino schreef op 09 maart 2009 @ 10:46:
Maare Cd, binnekort is er een etentje van Goodluck, zin om mee te gaan?
Ja leek me erg leuk, maar helaas heeft vriend die avond al een feestje... En oppas is ook niet makkelijk hier...
Maar ik wil echt heel graag een keer jullie ontmoeten allemaal.... dus ik hou het echt in de gaten als er weer wat wordt afgesproken.
Maar het is ook allemaal zo ver weg, dat vind ik wel jammer. Tis voor mij toch allemaal zo 2 uur rijden namelijk.
Bij Kokos, Mal of Juud zou het nog gaan, die wonen het dichtste bij geloof ik.
Maare Cd, binnekort is er een etentje van Goodluck, zin om mee te gaan?
Ja leek me erg leuk, maar helaas heeft vriend die avond al een feestje... En oppas is ook niet makkelijk hier...
Maar ik wil echt heel graag een keer jullie ontmoeten allemaal.... dus ik hou het echt in de gaten als er weer wat wordt afgesproken.
Maar het is ook allemaal zo ver weg, dat vind ik wel jammer. Tis voor mij toch allemaal zo 2 uur rijden namelijk.
Bij Kokos, Mal of Juud zou het nog gaan, die wonen het dichtste bij geloof ik.
maandag 9 maart 2009 om 10:51
maandag 9 maart 2009 om 10:53
Maar als hij druk is in zijn hoofdje wat hij zelf zegt, kan hij idd wel wat autistiform gedrag vertonen (net zoals Jonathan dat doet) dat wil niet zeggen dat hij dat ook is. Wie weet knapt hij wel heel erg op van de juiste begeleiding en eventueel medicijnen dus.
Stressed is just desserts spelled backwards

maandag 9 maart 2009 om 11:01