Date raar intimiteit

12-07-2018 07:54 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar dates gehad met iemand die ik een tijdje terug heb ontmoet. Allemaal gezellig en wel alleen er zit iets waarmee ik niet zo goed weet wat ik ermee aan moet. We hebben nu 2 keer seks gehad en het is een beetje raar na de seks. Gewoon de sfeer. Weet niet wat het is. Na de seks ben ik net zo als daarvoor maar hij dus niet. Hij wil niet echt naspel en gaat het liefst gelijk slapen. En dan in de ochtend weg. Maar ook niet met een lieve kus weg. Het voelt dan heel afstandelijk aan.

Hij wilde me graag zien deze week en ik hem op zich ook wel, maar ik merk dat mijn interesse gewoon wat verzwakt is door dit rare gevoel wat ik heb. Ik weet niet of en hoe ik dit dan aan zou moeten kaarten. Het lijkt me ook raar om hem te verplichten zowat om na de seks per se nog leuk met me te doen. Of bij het afscheid in de ochtend me uitgebreid te zoenen ofzo. Maar ben wat meer enthousiasme gewend dan wat ik nu werk. Terwijl hij wel heel eager lijkt om af te spreken.

Kortom.. wat kan ik hiermee doen?
Zeggen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Aan hem vragen?
Hij wil gewoon alleen seks?
Raar, zo'n afstandelijkheid na de seks. Je kunt het er met hem over hebben, of je de moeite besparen en hem dumpen.
Helemaal niet raar. Moeite doen voor seks is nodig, je wil het. Daarna.. dan heb je het gehad en hoef je geen moeite meer te doen
Oftewel hij wil je alleen voor een nummertje TO.
Ik vrees ook dat hij je alleen wil voor de seks... maar bespreek het met hem!
Is hij eigenlijk wel van het knuffelen?
Hij wil neuken en verder geen gedoe.
Hoeft niet hoor mannen en vrouwen maken na de seks verschillende hormonen aan en hebben daardoor verschillende behoeften.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat is napret exact ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
viva-amber schreef:
12-07-2018 08:30
Hoeft niet hoor mannen en vrouwen maken na de seks verschillende hormonen aan en hebben daardoor verschillende behoeften.
Maar de volgende ochtend kun je nog wel een beetje normaal doen. Ik neem aan dat als hij bij een vriend blijft slapen hij zich ook niet zo gedraagt.
Ik zou als de sex lekker is hem vragen of hij niet meer wil blijven slapen. Dan wil ik gewoon daarna mijn bed voor mij alleen, geen meerwaarde dan dat gehang nog in mijn huis.
Het-groepje schreef:
12-07-2018 08:48
Maar de volgende ochtend kun je nog wel een beetje normaal doen. Ik neem aan dat als hij bij een vriend blijft slapen hij zich ook niet zo gedraagt.
Ik zou als de sex lekker is hem vragen of hij niet meer wil blijven slapen. Dan wil ik gewoon daarna mijn bed voor mij alleen, geen meerwaarde dan dat gehang nog in mijn huis.
Dit inderdaad.
nina1966 schreef:
12-07-2018 08:14
Helemaal niet raar. Moeite doen voor seks is nodig, je wil het. Daarna.. dan heb je het gehad en hoef je geen moeite meer te doen
Oftewel hij wil je alleen voor een nummertje TO.
Eens
Als je van iemand houdt dan knuffel je nog wat zelfs als je eigenlijk die behoefte niet hebt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
mamsvan schreef:
12-07-2018 08:37
Wat is napret exact ?
Dat is met een feesthoedje op je hoofd in je blote kont samen de polonaise lopen :couple:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Hij wil alleen neuken, na het klaarkomen moet hij je niet meer.
Ah, hij heeft het woppen ontdekt:

Wippen Ontbijten Pleite
We zijn weer eensgezind.
Meneer wil enkel zijn zak ledigen.
Eens met al het bovenstaande. He is just not into you, nou ja soms wel letterlijk maar daarna niet meer ;-D .
retrostar schreef:
12-07-2018 09:13
Als je van iemand houdt dan knuffel je nog wat zelfs als je eigenlijk die behoefte niet hebt.
Dus je denkt dat de neukie van TO na twee dates niet van haar houdt? Schokkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven