Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 12 juli 2018 om 20:04
donderdag 12 juli 2018 om 20:24
vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2018 20:04Ik had stiekem gehoopt dat de supermoeder na de bevalling een beetje zachter geworden zou zijn, maar helaas. Nu blijkt dat dikke mensen allemaal nog nooit hard gewerkt hebben voor iets. Nou, daar kan ik heel kort over zijn: ik zwoeg mezelf de pestpokke voor die dozen frikandellen van de Lidl.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 12 juli 2018 om 20:28
Weet je wel hoe hard zij werkt om slank te blijven? Je hebt geen idee. Echt, veel harder dan wij. Maar ja, zelfdiscipline, slim, harde werker.vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2018 20:04Ik had stiekem gehoopt dat de supermoeder na de bevalling een beetje zachter geworden zou zijn, maar helaas. Nu blijkt dat dikke mensen allemaal nog nooit hard gewerkt hebben voor iets. Nou, daar kan ik heel kort over zijn: ik zwoeg mezelf de pestpokke voor die dozen frikandellen van de Lidl.
Kunnen wij niet aan tippen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 12 juli 2018 om 20:31
Het is zo ongelooflijk frustrerend. Ik kan maar niet accepteren dat zij alles heeft en ik niets. Dus ga ik nu 3 zakken chips, een pak bokkepootjes en een pond drop opeten. Ja, zo werkt het dus.
donderdag 12 juli 2018 om 20:33
Zwak, heel zwak.vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2018 20:31Het is zo ongelooflijk frustrerend. Ik kan maar niet accepteren dat zij alles heeft en ik niets. Dus ga ik nu 3 zakken chips, een pak bokkepootjes en een pond drop opeten. Ja, zo werkt het dus.
*neemt nog een mini-magnum*
donderdag 12 juli 2018 om 20:47
Nee.Lucifer2018 schreef: ↑12-07-2018 20:46Wat the fuck is knusselen? Zie ineens een heel raar topic.. of heb ik iets heel leuks gemist?
En ik wil die spreukgieter.![]()
![]()
donderdag 12 juli 2018 om 20:58
Ja! Tis er hartstikke gezellig. Is een doodnormaal kletstopicLucifer2018 schreef: ↑12-07-2018 20:46Wat the fuck is knusselen? Zie ineens een heel raar topic.. of heb ik iets heel leuks gemist?
En ik wil die spreukgieter.![]()
![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 12 juli 2018 om 21:08
Ex van Lil' Kleine. Nieuwe vriendin van Lars Veldwijk, voetballer?AeonOfWinter schreef: ↑12-07-2018 15:26Wie de heck is Monica G en wil ik überhaupt weten wat een luiertaart is?![]()
Taart nagemaakt van luiers?
yasmeenah82 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 21:11
Reden: Was nog niet klaar.
Reden: Was nog niet klaar.
10.08% gewijzigd
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
donderdag 12 juli 2018 om 21:13
Dat hele oordelen, verschrikkelijk vind ik dat.vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2018 20:04Ik had stiekem gehoopt dat de supermoeder na de bevalling een beetje zachter geworden zou zijn, maar helaas. Nu blijkt dat dikke mensen allemaal nog nooit hard gewerkt hebben voor iets. Nou, daar kan ik heel kort over zijn: ik zwoeg mezelf de pestpokke voor die dozen frikandellen van de Lidl.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 12 juli 2018 om 21:27
Ze mag wel een weekje met mij meewerken. Stort je je van ellende vanzelf op de zakken chips en de magnums.vrouwjagersma schreef: ↑12-07-2018 20:04Ik had stiekem gehoopt dat de supermoeder na de bevalling een beetje zachter geworden zou zijn, maar helaas. Nu blijkt dat dikke mensen allemaal nog nooit hard gewerkt hebben voor iets. Nou, daar kan ik heel kort over zijn: ik zwoeg mezelf de pestpokke voor die dozen frikandellen van de Lidl.