Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
Misschien spaart jouw postbode ook voetbalplaatjes, Ikbenik! Of de postbode van Meiske...

120 pakjes zelfs.
668, the neighbour of the Beast
quote:courageux schreef op 08 maart 2009 @ 22:00:

als ik um aanstamp misschien wel maar dan zal ie wel een beetje vervormen vrees ik Wil je me anders even mailen op lippenbalsem apestaart gmail punt com
ADM, LMS, summerxx en Lola: jullie pakjes zijn onderweg!

Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hey aangezien Marels de plaatjes niet wil, wil ik ze best wel inzamelen voor het Juliana Kinderziekenhuis hier. Niet weggooien hoor, er zijn zat zieke kinderen in het land die ze heeeeeeel graag willen hebben!
megastapel voetbalplaatjes, heb trouw gespaard voor de gelukkige, mail adres : sarah2ndlife@gmail.com , als je je adres mailt dan stuur ik ze wel op.
Zwieb, wat overblijft mik ik jouw kant uit, goed? Ik weet nou waar je huis woont
Oh daar gaan ze superblij mee zijn Het grappige is dat ik Marels dus ook heb gestuurd maar ik nooit gedacht heb dat ze niet meer zou hoeven.

Dank Krissie en Saar!
Zwiepje heeft zelf een aantal keer in het JKZ gelegen dus vandaar dat dat altijd mijn goede doel van voorkeur is.
quote:zusje78 schreef op 09 maart 2009 @ 18:23:

Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...Ben heel benieuwd!
Hey Zwieber, mail even je adres aan me, dan komen de overblijvende plaatjes jouw kant op!
Dit zijn de voetbalkaartjes die ik nu nog over heb: 011-034-066-075(2x)-078-082 (2x)-088-092-093-095-101-107-109-112-116-122 (2x)-127-136-148-151-154-158-167 (2x)-168-170 (2x)-191-193-198-199-203-209-211-213-221-222-249 (2x)-266-268

Mocht iemand ze willen (Marels vindt dat ze er nu wel genoeg heeft), mail me dan op ..........

Mocht ik niets horen .... dan gaan ze woensdag in de vuilnisbak.
Sal ik wil ze wel! Ik mail je zo.

Art: bedankt! Mail komt eraan!

*ziet zich al met een zwarte pietenzak vol het JKZ binnenlopen *
zwieber mail me dan even jouw adres, dan stuur ik ze op, ik heb er echt heel veel.

wat leuk voor een goed doel, lief van je.
Heb ik net gedaan Saar, is ie niet aangekomen? En nogmaals heel erg bedankt! Ik zal als ik alles binnen heb een foto nemen van de stapel die naar het JKZ gaat, dan zie jullie hoeveel kinderen er blij mee worden!
quote:Zwieber schreef op 09 maart 2009 @ 18:53:

Sal ik wil ze wel! Ik mail je zo.

Art: bedankt! Mail komt eraan!

*ziet zich al met een zwarte pietenzak vol het JKZ binnenlopen *Ze zijn voor Zwiep (althans ... ze mag ze uitdelen).
En er mag wat mij betreft gerust iemand meekomen naar het JKZ om te kijken of ik niet stiekem alle plaatjes achterover druk
Biba . ik heb je gemaild!

C-estelle : Zie toch af van ruilen denk toch dat ie mij wat te kort wordt. Misschien kun je er nog iemand anders blij mee maken.
@ Sweet Candy, ik heb de ruglengte nog even voor je opgenomen, die is 60cm. Misschien dat nu blijkt dat ie toch lang genoeg blijkt.

@ Bambino, helaas is de postbode vandaag niet langs geweest hier. (gezichtje van Larf)

@ Zwieber, ik moet je adres hier nog wel ergens hebben, dan stuur ik je de dubbele kaartjes van Larf ook wel op.
quote:Artemis schreef op 09 maart 2009 @ 17:01:

Misschien spaart jouw postbode ook voetbalplaatjes, Ikbenik! Of de postbode van Meiske...

Mijne niet. Heb de afgelopen week genoeg binnen gekregen namelijk. Vindt het erg vreemd. Maar ik wacht morgen wel af.
Ik zit ook nog steeds te wachten op een envelop van Zwieber. Weliswaar geen ruilmateriaal of voetbalplaatjes, maar toch...

Ik denk dat er een complot gaande is onder de postbodes!
Die ene envelop artemis? Nog steeds????

Bedankt céstelle!
Oudste van mijn lief heeft ook tijden in het JKZ doorgebracht, die was een beetje erg mini (maar ja, die werd op 27/11 geboren terwijl ze 15/2 bedoeld was te komen en nog dysmatuur ook), te mini voor voetbalplaatjes

ik ga woensdag op het gemak weer dingen versturen, ben nu te lui!
Is goed hoor Krissie. Mijn was niet prematuur (eerder zo'n joekel dat hij net in de couveuse paste) maar had koort bij de geboorte en heeft er een week gelegen. Het jaar daarop elke week wel bij twee artsen op bezoek en af en toe een ehbo. Geopereerd, het rijtje. Maar beer is nog steeds zijn favoriete knuffel!
quote:zusje78 schreef op 09 maart 2009 @ 18:23:

Ik stuur die van jou morgen of woensdag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven