Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
maandag 9 maart 2009 om 18:23
ADM, LMS, summerxx en Lola: jullie pakjes zijn onderweg!
Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...
Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
maandag 9 maart 2009 om 18:28
megastapel voetbalplaatjes, heb trouw gespaard voor de gelukkige, mail adres : sarah2ndlife@gmail.com , als je je adres mailt dan stuur ik ze wel op.
maandag 9 maart 2009 om 18:41
quote:zusje78 schreef op 09 maart 2009 @ 18:23:
Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...Ben heel benieuwd!
Lola, die van jou was strijd bij het *piiieeeep* postagentschap. 'Die past niet door de brievenbus hoor'. Echt wel, maar ze weigerde weer eens. Echt, het is dat dat de enige zaak in de buurt is waar ze leuke kaarten verkopen, anders had ik ze echt in de boycot gemikt. Want bij het andere punt in de supermarkt, 10 minuten later, namen ze hem zonder wat te zeggen aan als brievenbus post...Ben heel benieuwd!
maandag 9 maart 2009 om 18:52
Dit zijn de voetbalkaartjes die ik nu nog over heb: 011-034-066-075(2x)-078-082 (2x)-088-092-093-095-101-107-109-112-116-122 (2x)-127-136-148-151-154-158-167 (2x)-168-170 (2x)-191-193-198-199-203-209-211-213-221-222-249 (2x)-266-268
Mocht iemand ze willen (Marels vindt dat ze er nu wel genoeg heeft), mail me dan op ..........
Mocht ik niets horen .... dan gaan ze woensdag in de vuilnisbak.
Mocht iemand ze willen (Marels vindt dat ze er nu wel genoeg heeft), mail me dan op ..........
Mocht ik niets horen .... dan gaan ze woensdag in de vuilnisbak.
maandag 9 maart 2009 om 19:32
@ Sweet Candy, ik heb de ruglengte nog even voor je opgenomen, die is 60cm. Misschien dat nu blijkt dat ie toch lang genoeg blijkt.
@ Bambino, helaas is de postbode vandaag niet langs geweest hier. (gezichtje van Larf)
@ Zwieber, ik moet je adres hier nog wel ergens hebben, dan stuur ik je de dubbele kaartjes van Larf ook wel op.
@ Bambino, helaas is de postbode vandaag niet langs geweest hier. (gezichtje van Larf)
@ Zwieber, ik moet je adres hier nog wel ergens hebben, dan stuur ik je de dubbele kaartjes van Larf ook wel op.
maandag 9 maart 2009 om 19:35
maandag 9 maart 2009 om 19:43
maandag 9 maart 2009 om 19:48
Is goed hoor Krissie. Mijn was niet prematuur (eerder zo'n joekel dat hij net in de couveuse paste) maar had koort bij de geboorte en heeft er een week gelegen. Het jaar daarop elke week wel bij twee artsen op bezoek en af en toe een ehbo. Geopereerd, het rijtje. Maar beer is nog steeds zijn favoriete knuffel!