Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
maandag 9 maart 2009 om 20:01
quote:c_estelle schreef op 09 maart 2009 @ 19:32:
@ Sweet Candy, ik heb de ruglengte nog even voor je opgenomen, die is 60cm. Misschien dat nu blijkt dat ie toch lang genoeg blijkt.
@ Bambino, helaas is de postbode vandaag niet langs geweest hier. (gezichtje van Larf)
@ Zwieber, ik moet je adres hier nog wel ergens hebben, dan stuur ik je de dubbele kaartjes van Larf ook wel op.
Ik dacht het al, want had al mail gehad van iemand anders die hem ook nog niet heeft gekregen, hopelijk morgen
Zijn er heel veel voor larfje, dus hoop wel dat ze aankomen
@ Sweet Candy, ik heb de ruglengte nog even voor je opgenomen, die is 60cm. Misschien dat nu blijkt dat ie toch lang genoeg blijkt.
@ Bambino, helaas is de postbode vandaag niet langs geweest hier. (gezichtje van Larf)
@ Zwieber, ik moet je adres hier nog wel ergens hebben, dan stuur ik je de dubbele kaartjes van Larf ook wel op.
Ik dacht het al, want had al mail gehad van iemand anders die hem ook nog niet heeft gekregen, hopelijk morgen
Zijn er heel veel voor larfje, dus hoop wel dat ze aankomen
maandag 9 maart 2009 om 20:55
maandag 9 maart 2009 om 21:10
Ik vind eigenlijk de reacties over mijn "nee" tegen nog meer voetbalplaatjes niet helemaal leuk overkomen. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik las een aantal keer iets tussen de regels door, zo van "tsssssss, als Marels ze ineens niet meer moet".
Dat vind ik jammer. Ik laat gewoon liever die plaatjes aan andere mensen, als ik er al zooooo veel heb.....
Heb er misschien al meer dan die kereltjes nodig hebben om hun boek vol te plakken, dus ik zou het egoistisch vinden om dan steeds meer meer plaatjes binnen te halen.
En ja, ik vond het niet lekker om die discussie van vandaag terug te lezen, om dat er een aantal keer naar mijn idee de hint in stond die ik boven beschreven had. Alsof ik een ondankbaar wicht ben dat ik nu nee zeg....
Dat moest me even van het hart.
Dat vind ik jammer. Ik laat gewoon liever die plaatjes aan andere mensen, als ik er al zooooo veel heb.....
Heb er misschien al meer dan die kereltjes nodig hebben om hun boek vol te plakken, dus ik zou het egoistisch vinden om dan steeds meer meer plaatjes binnen te halen.
En ja, ik vond het niet lekker om die discussie van vandaag terug te lezen, om dat er een aantal keer naar mijn idee de hint in stond die ik boven beschreven had. Alsof ik een ondankbaar wicht ben dat ik nu nee zeg....
Dat moest me even van het hart.
668, the neighbour of the Beast
maandag 9 maart 2009 om 21:23
maandag 9 maart 2009 om 21:33
O jee, Marels, ik hoop ook niet dat het door mijn reactie kwam.
Ik had overal plaatjes verzameld met het oog op de kindjes die jij er blij mee kan maken, maar de kindjes uit een ziekenhuis maak ik er net zo lief blij mee! Ik denk in ieder geval niet slecht over je, vind je niet ondankbaar overkomen, juist het tegenovergestelde!
Ik had overal plaatjes verzameld met het oog op de kindjes die jij er blij mee kan maken, maar de kindjes uit een ziekenhuis maak ik er net zo lief blij mee! Ik denk in ieder geval niet slecht over je, vind je niet ondankbaar overkomen, juist het tegenovergestelde!
maandag 9 maart 2009 om 21:39
oh lieve marels, ik geloof niet dat dat echt zo bedoeld was hoor...
ik vind het in ieder geval erg lovend van je, dat je zo je best hebt gedaan om de kids in het revalidatie centrum zo te helpen..
(welk revalidatiecentrum is dat trouwens, ik ken er een(helaas) een paar)
ik vind het in ieder geval erg lovend van je, dat je zo je best hebt gedaan om de kids in het revalidatie centrum zo te helpen..
(welk revalidatiecentrum is dat trouwens, ik ken er een(helaas) een paar)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 9 maart 2009 om 21:40
Welke ken jij Biol, dan zeg ik wel of ie er bij zit
Mail anders maar op marels_@live.nl
Mail anders maar op marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
maandag 9 maart 2009 om 21:42
lijkt me ook leuk bambino. Ik heb alleen een hekel aan druk getekende kinderdingen, zoals wtp, schreeuwerige opdrukken, maar sesamstraat, nijntje, kikker, floddertje, pluk ed. vind ik allemaal leuk.
Mijn nachtmerrie: een vale winniethepoohfleece trui, of een teletubbietas. Hoop dat ik deze zaken bij klein ventje uit zijn hoofd kan praten tzt. haha.
Mijn nachtmerrie: een vale winniethepoohfleece trui, of een teletubbietas. Hoop dat ik deze zaken bij klein ventje uit zijn hoofd kan praten tzt. haha.
maandag 9 maart 2009 om 22:01
maandag 9 maart 2009 om 22:59
quote:summerxx schreef op 09 maart 2009 @ 20:26:
@ TOP is jouw enveloppe vandaag aangekomen??
Heb vandaag geen uitje naar de brievenbus gemaakt. Zal morgen kijken
Marels ik kom vandaag opeens een envelop met jou naam erop en oorbellen erin tegen. Was er van overtuigd dat die allang op de bus was. Morgen gaat hij wel echt op de post
@ TOP is jouw enveloppe vandaag aangekomen??
Heb vandaag geen uitje naar de brievenbus gemaakt. Zal morgen kijken
Marels ik kom vandaag opeens een envelop met jou naam erop en oorbellen erin tegen. Was er van overtuigd dat die allang op de bus was. Morgen gaat hij wel echt op de post