Zonnebril ontspiegelen?
vrijdag 20 juli 2018 om 18:37
Ik moet nu echt eens gaan kijken naar een extra zonnebril op sterkte want mijn huidige zonnebril is al ruim 5 jaar oud en begint bijna uit elkaar te vallen. Nu ben ik eens gaan informeren bij verschillende opticiens en ik vond het allemaal nogal duur, minmaal zo'n 120 euro.
Ik twijfel of ontspiegeling en kras werende laag echt wel nodig is voor een zonnebril. Bij een normale bril heb ik het altijd wel maar een zonnebril heb je een stuk minder vaak op enzo.
Mijn huidige zonnebrillen hadden het ook altijd maar die kocht ik tijdens acties 1+1 gratis acties aan het eind van het jaar.
Ik twijfel of ontspiegeling en kras werende laag echt wel nodig is voor een zonnebril. Bij een normale bril heb ik het altijd wel maar een zonnebril heb je een stuk minder vaak op enzo.
Mijn huidige zonnebrillen hadden het ook altijd maar die kocht ik tijdens acties 1+1 gratis acties aan het eind van het jaar.
vrijdag 20 juli 2018 om 19:16
Je kan passen via de webcam. Voor een zonnebril wil ik nooit teveel uitgeven en tot nu toe ben ik zeer tevreden ermee.
vrijdag 20 juli 2018 om 19:32