Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
20-07-2018 12:25
Geen idee, maar ze verveelt zich duidelijk.
Het zijn oude topics van ouders online.
symphatiek toch, voor iedereen die de opvoedissues uit 2012 even gemist had. Nu is iedereen weer op de hoogte :D
Zie ik daar toch onze LV tussen de zomerhaters!? Had ik zó niet verwacht :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-07-2018 18:57
Zie ik daar toch onze LV tussen de zomerhaters!? Had ik zó niet verwacht :proud:
Ik schrijf ook in het zomerliefhebberstopic hoor. Eigenlijk schrijf ik in alle weertopics :sun: :thunder:
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2018 19:02
Ik schrijf ook in het zomerliefhebberstopic hoor. Eigenlijk schrijf ik in alle weertopics :sun: :thunder:
Ohww, dan is het goed! :lol: :sun:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zodra FV iets schrijft zijn de welbekende hyena’s er als de kippen bij om vooral maar iets zo te buigen dat ze kunnen zeggen dat ze zelf een racist is.

Sinds wanneer is je openingspost voor een gedeelte weghalen iets waardoor de mods “ maatregelen gaan nemen “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
20-07-2018 19:30
Zodra FV iets schrijft zijn de welbekende hyena’s er als de kippen bij om vooral maar iets zo te buigen dat ze kunnen zeggen dat ze zelf een racist is.

Sinds wanneer is je openingspost voor een gedeelte weghalen iets waardoor de mods “ maatregelen gaan nemen “ ?
FV kan niks meer zeggen of ze springen er bovenop idd. Strontvervelend.

OP weghalen mag al heel lang niet.
Nouschi schreef:
20-07-2018 19:36
FV kan niks meer zeggen of ze springen er bovenop idd. Strontvervelend.

OP weghalen mag al heel lang niet.
Was niet compleet weggehaald.
20-07-2018 19:39
Was niet compleet weggehaald.
Misschien heeft ze weer wat teruggezet en is de waarschuwing ingetrokken? Ze heeft de rest van haar posts ook verwijderd.
Nouschi schreef:
20-07-2018 19:42
Misschien heeft ze weer wat teruggezet en is de waarschuwing ingetrokken? Ze heeft de rest van haar posts ook verwijderd.
Ik heb geen idee. Kwam het topic eigenlijk net pas tegen. En ondanks weggehaalde posts nog prima te volgen.

Dit. Ik lees werkelijk waar geen onvertogen woord in de discussie, maar je mag blijkbaar geen mensen onder de negeer hebben of het leuk vinden dat een meisje met donker haar door een tijdschrift miljardair wordt genoemd.

Ze verzinnen regels zoals het hen uitkomt.
Het-groepje schreef:
20-07-2018 19:44
Dit. Ik lees werkelijk waar geen onvermogen woord in de discussie, maar je mag blijkbaar geen mensen onder de negeer hebben of het leuk vinden dat een meisje met donker haar door een tijdschrift miljardair wordt genoemd.
Bizar.
Echt, wat een stelletje haaien, zeg.
En dat zijn degenen die de grootste moeite zeggen te hebben met ( internet) pesten. Nou,....lekker geloofwaardig.

Ze is een zeur en ze gedraagt zich als een klein kind.
Loullah schreef:
20-07-2018 20:56
Oh had je het over jezelf?
De laatste pagina's, na het verwijderen van de posts door FV, zijn inderdaad vervelend en tjokvol hyena's. Maar daarvoor, toen ze zelf nog meedeed aan discussie, was toch echt FV zelf raar bezig, enorm aan het draaien en zichzelf aan het tegenspreken. Dat zie je nu niet meer natuurlijk, maar je kunt niet altijd alleen andere forummers verwijten dat haar topics op hetzelfde uitdraaien.
Loullah schreef:
O, puhliez, zeg. Zet jezelf niet zo voor schut. Heel genant dit. ,
Loullah schreef:

:HA:

Jij klinkt héél volwassen.
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:00
De laatste pagina's, na het verwijderen van de posts door FV, zijn inderdaad vervelend en tjokvol hyena's. Maar daarvoor, toen ze zelf nog meedeed aan discussie, was toch echt FV zelf raar bezig, enorm aan het draaien en zichzelf aan het tegenspreken. Dat zie je nu niet meer natuurlijk, maar je kunt niet altijd alleen andere forummers verwijten dat haar topics op hetzelfde uitdraaien.
Er werd vanaf pagina 1 gezogen. Het valt prima terug te lezen, hoor.
20-07-2018 21:01
O, puhliez, zeg. Zet jezelf niet zo voor schut. Heel genant dit. ,
:moon:
Die Lenn12345678

Zelfs als ik het met hem eens ben trek ik 'm nog niet.
Wat kan die ouweneelen en in herhaling vallen zeg.
anoniem_370020 wijzigde dit bericht op 20-07-2018 21:07
0.81% gewijzigd
20-07-2018 21:02
Nou, zij zat zelf ook te zuigen. Het is niet voor niets dat ze gevraagd is door een paar forummers of het een troltopic was. Haar reacties waren zo vreemd dat het blijkbaar ongeloofwaardig overkwam.
20-07-2018 21:02

Er was op pagina 1 precies 1 post die zuigend was. Die was prima te negeren, genoeg anderen die wel op de OP van FV ingingen. Op pagina 2 was niemand aan het zuigen.
Je hebt het als TO echt zelf in de hand hoor, jij kunt sturen.

Tenzij sommige figuren 1-2tjes in een topic gaan doen, liefst midden in de nacht en zo. Of niet BGB.
FV kan zelf ook behoorlijk zuigen hoor, en draaikonten.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat het niet nodig is dat men er meteen bij haar eerste post weer bovenop springt. Dat doen sommigen bij Ygg ook, en dat vind ik net zo irritant.
Loullah schreef:
20-07-2018 21:03
:moon:
Raar poepgat heb jij.
Marana-- schreef:
20-07-2018 21:13
Er was op pagina 1 precies 1 post die zuigend was. Die was prima te negeren, genoeg anderen die wel op de OP van FV ingingen. Op pagina 2 was niemand aan het zuigen.
Je hebt het als TO echt zelf in de hand hoor, jij kunt sturen.

Tenzij sommige figuren 1-2tjes in een topic gaan doen, liefst midden in de nacht en zo. Of niet BGB.
Zeg gewoon wat je zeggen wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven