Kussen op café

23-07-2018 00:11 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je een meisje spreekt op de dansvloer, hoe zet je die dan aan tot kussen? Iemand die hier enige ervaring in heeft en mij wat tips kan geven? :p
De meeste meisjes zullen er niet van gediend zijn dat je ze bij het eerste het beste gezellig gesprekje op hun bek pakt.
En 'hoe zet je die dan aan tot kussen' klinkt best fout.
Klap op d’r reet, hand in d’r nek en tong in haar heel.
Aanzetten tot kussen? Met drugs kan dat.

Er is niet echt een manier om iemand 'aan te zetten tot', het is namelijk iets dat van beide partijen moet komen, niet alleen van jou. Normaal dans en praat je best een tijdje met elkaar en dan ben je natuurlijk in een situatie waarin je niet weet of de ander het ook een goed idee vindt. Die onzekerheid hou je altijd en daar kan de ander ook mee zitten.

Meestal merk je het wel. Als zij geen afstand van je neemt als jij wat dichter op haar gaat dansen, dan is dat een signaal dat zij het in ieder geval niet ongemakkelijk vindt om dicht bij jou te staan. Dat is natuurlijk geen garantie, maar is al een beter signaal dan dat ze een stapje naar achteren zet.

Je kunt ook haar hand vastpakken, dan zie je snel genoeg of ze dat ok vindt of niet.

En uiteindelijk moet je ook gewoon een keer risico op een blauwtje durven te lopen. Dus probeer het gewoon als je denkt dat het goed zit. Doe het wel rustig om haar in ieder geval de tijd te geven om nee te zeggen of te laten zien dat zij dat niet wil. Niets is vervelender dan iemand die ongevraagd zijn of haar tong in je mond probeert te duwen als je daar geen zin in hebt.
Nemaìn’ schreef:
23-07-2018 00:45
Klap op d’r reet, hand in d’r nek en tong in haar heel.
:biggrin:
Gewoon allebei heel veel drinken duh! :cheers: :lips: :smooch:
Die vraag stond toch ook al in je andere topic?
Gelukkig zijn vrouwen wijzer dan zich door een of andere vent 'aan te laten zetten tot zoenen'. Ik begrijp wel waarom je nog nooit gezoend hebt, als je al niet begrijpt dat zoenen iets is dat beide partijen moeten willen... Iemand aanzetten tot, vind ik zo fout en getuigen van geen enkel respect voor de ander. Je daarmee grenzen over. De Noorse grens hoop ik dan maar...
Ik dacht bij de titel van het topic dus echt aan een kussen op een café...Haha, komt vast doordat het maandagochtend is.

Volgens mij kus je in een café, ja of je moet al op het dak gaan staan :smooch:
Dwarrel75 schreef:
23-07-2018 10:16
Ik dacht bij de titel van het topic dus echt aan een kussen op een café...Haha, komt vast doordat het maandagochtend is.

Hahaha ja ik ook. Ik klikte hierop om te kijken wat er nou bedoeld werd met dat kussen (in de zin van 'pillow') op dat cafe. Daarna moest ik nog een keer lachen omdat TO meisjes wil 'aanzetten tot' zoenen. Ik zie m al helemaal staan, op de dansvloer met getuite lippen totdat er een meisje de hint begrijpt.
Dwarrel75 schreef:
23-07-2018 10:16

TO is van België, daar gaan ze op cafe......
Dahlia74 schreef:
23-07-2018 10:23
TO is van België, daar gaan ze op cafe......
Haha Ooh dat wist ik niet. Weer wat bijgeleerd. :-D
gewoon tong erin
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Dwarrel75 schreef:
23-07-2018 10:25
Haha Ooh dat wist ik niet. Weer wat bijgeleerd. :-D
Ik ook niet....

Kan je daar dan wel 'meiskes overhalen tot kussen'?
luiwammes schreef:
23-07-2018 10:33
Ik ook niet....

Kan je daar dan wel 'meiskes overhalen tot kussen'?
'Er toe zetten' :biggrin:
En volgens mij is dat overal dwingend en een beetje eng en fout.
doemijdiemaardan schreef:
23-07-2018 10:39
'Er toe zetten' :biggrin:
En volgens mij is dat overal dwingend en een beetje eng en fout.
Behalve als je tot de Ierse travellers gemeenschap behoort: https://irishtraveller.weebly.com/grabbing.html
Daar 'grabben' de mannen de meisjes waar ze recht op hebben.
luiwammes schreef:
23-07-2018 10:46
Behalve als je tot de Ierse travellers gemeenschap behoort: https://irishtraveller.weebly.com/grabbing.html
Daar 'grabben' de mannen de meisjes waar ze recht op hebben.
Tjeesis... :nope:
Wel weer wat geleerd vandaag, thanks!
Als ik genoeg drink, kom ik wat los en gaat het praten met meisjes veel beter. Maar ik begrijp gewoon niet hoe sommige gasten uit het niets een meisje binnen doen. Alsof het totaal geen moeite kost. Er moet toch een manier zijn?
Dutsje schreef:
23-07-2018 15:35
Als ik genoeg drink, kom ik wat los en gaat het praten met meisjes veel beter. Maar ik begrijp gewoon niet hoe sommige gasten uit het niets een meisje binnen doen. Alsof het totaal geen moeite kost. Er moet toch een manier zijn?
Heel erg respectvol gaat dat in ieder geval meestal niet. Ik weet niet zeker of dat wel zo'n goed voorbeeld is.
Binnen doen?

Daar heb ik dan weer beelden bij van eerst je voeten vegen en dan in zo'n lege ruimte "hallo?" roepen...
Dymphnatam schreef:
23-07-2018 17:29
Binnen doen?

Daar heb ik dan weer beelden bij van eerst je voeten vegen en dan in zo'n lege ruimte "hallo?" roepen...
Je tong bij haar naar binnen steken... of beter, je piemel
Dutsje schreef:
23-07-2018 15:35
Ik heb je even geloept en zal je 1 tip geven: weinig meisjes zijn gecharmeerd van mannen met een slok teveel op die dan ook nog 'losgaan' op de dansvloer uitsluitend om te 'scoren'.
En hopen zo hun maagdelijkheid te verliezen, een gesprekje aanknopen wil niet erg lukken begrijp ik.

Ga daar eens aan werken, beetje assertiever worden en wellicht aan de cola.
Alcohol is zelden je vriend, het neemt remmingen weg waardoor je ws dingen zegt die je intenties verraden: niet een meisje leren kennen maar proberen een meisje in bed te krijgen.
De meeste meisjes willen op zijn minst leuk en aardig gevonden worden en om iemand te leren kennen moet je toch echt even van die dansvloer af en een praatje maken.

Een vrouw versieren door voor haar neus te dansen lukt over het algemeen alleen bij vogels goed, al moeten ze er vaak nog bij zingen ook om te scoren.

Heb je wel vrienden? Praat je wel makkelijk met mannen of familie, laten we zeggen een leuk nichtje of buurmeisje dat je al heel lang kent?
Dymphnatam schreef:
23-07-2018 17:29
Binnen doen?

:rofl:
doemijdiemaardan schreef:
23-07-2018 00:43
De meeste meisjes zullen er niet van gediend zijn dat je ze bij het eerste het beste gezellig gesprekje op hun bek pakt.
En 'hoe zet je die dan aan tot kussen' klinkt best fout.
Er zijn toch altijd uitzonderingen eh haha. Aanzetten tot kussen bedoel ik echt niet zo grof als jij het ziet. Het moet ook van beide kanten komen.
strontvlieg schreef:
23-07-2018 17:32
Je tong bij haar naar binnen steken... of beter, je piemel
Dat is dan alweer een stap verder. Laat ons eerst beginnen met zachtjes de tong te gebruiken HAHA!
Stampertje12 schreef:
23-07-2018 00:46
Aanzetten tot kussen? Met drugs kan dat.
Iemand drogeren doe je met als doel haar te verkrachten of zo. Kussen kan heus ook zonder middeltjes en iemand aanzetten tot betekent (in België toch) toch wel iets anders dan dat jij het ziet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven