Kussen op café
maandag 23 juli 2018 om 21:29
Wel als je het op de juiste manier doet. Met veel gevoelens. Als je zelf aanvoelt dat ze er klaar voor is, dan is het toch wel met respect hoor. Ik ga ook niet iemand beginnen zoenen als ze laat blijken dat ze er geen zin in heeft. Maar als ze zelf ook wat gedronken heeft en wat losser komt, dan gaat dat meestal vanzelf heb ik al vaak horen zeggen. Bij mij is het er in ieder geval nog nooit van gekomen op deze manier. Ik ben vaak ook heel nuchter, zelfs na wat alcohol gedronken te hebben dus erg veel helpt dat niet. Wel om een gesprek met iemand aan te knopen, maar voor de rest heeft het geen effect. Ik wil het gewoon eens ervaren om een meisje die ik totaal niet ken eens een tongzoen te geven en gewoon plezier te hebben. Nu ga je mij waarschijnlijk weer aanzien als een halve gek, maar geef toe dat je zelf ook zo hebt gedacht als je jong was.
maandag 23 juli 2018 om 21:34
Je kán het dus wel!Dutsje schreef: ↑23-07-2018 21:29Wel als je het op de juiste manier doet. Met veel gevoelens. Als je zelf aanvoelt dat ze er klaar voor is, dan is het toch wel met respect hoor. Ik ga ook niet iemand beginnen zoenen als ze laat blijken dat ze er geen zin in heeft. Maar als ze zelf ook wat gedronken heeft en wat losser komt, dan gaat dat meestal vanzelf heb ik al vaak horen zeggen. Bij mij is het er in ieder geval nog nooit van gekomen op deze manier. Ik ben vaak ook heel nuchter, zelfs na wat alcohol gedronken te hebben dus erg veel helpt dat niet. Wel om een gesprek met iemand aan te knopen, maar voor de rest heeft het geen effect. Ik wil het gewoon eens ervaren om een meisje die ik totaal niet ken eens een tongzoen te geven en gewoon plezier te hebben. Nu ga je mij waarschijnlijk weer aanzien als een halve gek, maar geef toe dat je zelf ook zo hebt gedacht als je jong was.
Nu nog de juiste toon vinden, succes!
maandag 23 juli 2018 om 22:17
Snap heus wel wat je bedoelt, TO. Zat je een beetje te stangen. Ben zelf ook jong(er) geweest en heb dat ook allemaal meegemaakt. Maar is lastig om uit te leggen hoe die dingen zover komen. Een drankje, een leuk gesprek, een duidelijke klik... en aanvoelen. En met dat laatste loop je een risicootje, ja.
Mag ik vragen hoe oud (jong) je bent?
Mag ik vragen hoe oud (jong) je bent?