Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 juli 2018 om 14:37
zondag 22 juli 2018 om 14:54
.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑22-07-2018 12:51Snap die hetze tegen iris niet zo
Dan zet je haar toch gewoon op negeer.
Ik klets prima met haar op ons etenstopic.
Het is van mijn kant geen hetze. Ik heb ook gezellig met haar gekletst op het eettopic.
Op een ander topic ga ik weer tegen haar in. Ik vind haar DDS wel gevaarlijk. Heb ik ook tegen haar zelf gezegd.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zondag 22 juli 2018 om 15:38
Lady*Voldemort schreef: ↑22-07-2018 14:37Vast een inhaalopdracht van een plaatselijke ROC, voor het vak Media Content Schrijven. Die kinders willen natuurlijk liever lekker in de zon chillen dan zelf een onderwerp verzinnen.
maandag 23 juli 2018 om 17:56
“Ik kom hier voor advies maar als het mij niet aanstaat wat ik krijg, dan zeg ik gewoon dat mensen de situatie niet echt kennen en het fout hebben. Kritiek op mij mag dus ook niet want jullie hebben het toch al fout. En kritiek hoort ook niet op een forum, trouwens. En ik heb nooit kritiek. En ik weet heus wel hoe alles gewoon werkt in mijn relatie hoor!”
Ofzo.
Open dan geen topic
Ofzo.
Open dan geen topic
maandag 23 juli 2018 om 18:06
Yep ik zou hard weglopen in begin fase met daten.kirjailija schreef: ↑23-07-2018 17:56“Ik kom hier voor advies maar als het mij niet aanstaat wat ik krijg, dan zeg ik gewoon dat mensen de situatie niet echt kennen en het fout hebben. Kritiek op mij mag dus ook niet want jullie hebben het toch al fout. En kritiek hoort ook niet op een forum, trouwens. En ik heb nooit kritiek. En ik weet heus wel hoe alles gewoon werkt in mijn relatie hoor!”
Ofzo.
Open dan geen topic![]()
maandag 23 juli 2018 om 18:26
Over seksueel verleden vriendLucifer2018 schreef: ↑23-07-2018 18:24Gaat dit niet over dat topic waar ze al 20 jaar voorbij het daten zijn?
maandag 23 juli 2018 om 18:37
Als mijn vent mij nu zo zou analyseren zou ik hem met de Libelle bij het oud papier zetten. Als je iets wil weten: VRAAG HET!
Vast teveel boerenverstand voor de ‘intelllectuele’ doorgeslikte psychologie glossy.
Ik krijg zomaar het vermoedden dat als die relatie naar de knoppen gaat het geen bal met zijn jeugd te maken heeft.
maandag 23 juli 2018 om 23:12
Sterkte!AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
maandag 23 juli 2018 om 23:24
Gewoon doenAeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
Oef auw, wat kut zeg.
Wat heb je gedaan joh?
Sterkte
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 23 juli 2018 om 23:27
Gevallen? Heel veel sterkte! Gips met zo'n weer lijkt me helemaal niets.AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 23 juli 2018 om 23:28
Auw! Beterschap!AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 23 juli 2018 om 23:29
Balen !AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 23 juli 2018 om 23:30
Oh! Wat klote nou toch. Sterkte ermee, heb je veel pijn?AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 juli 2018 om 23:32
Sterkte.AeonOfWinter schreef: ↑23-07-2018 22:46Ik wil heel hard godveren. Net 6 uur in het ziekenhuis gezeten. Gecompliceerde breuk. Mijn rechterarm (ik ben rechtshandig) van vingertop tot elleboog in het gips.![]()
En teken dan maar een grijs muisje in spiegelbeeld op je gips in plaats van een omgekeerde regenbooghond.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.