tuinkamperen overlast

25-07-2018 02:04 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een tent in de tuin gezet zodat ik daar buiten kan slapen maar nu is het iedere ochternd al vroeg raak met gekrijs van een vrouw hierahcter. het is echt niet normaal en dan word ik supervroeg wakker.iedereen is verder stil. maat deze gaat tekeer.
kan ik daar iets van zeggeb?
niet waar
al heb ik liever dat een ander enr wat van gaat zeggen,desnoods schreeuwend.
niet waar
hpelijk is ze over een paar uur nog stil dan ga ik nu slapen in de tuin. vind ik leuk.zolang er niemand schreeywr dan want dat is echt noiet jofel meer.
niet waar
Nee, daar kan je niks van zeggen; ik heb je geloept en kan je wel je boodschapjes snel weer verwijderen hier en daar maar ik heb genoeg gezien.

Vooral je zieke opmerkingen over mensen die diep in de shit zitten zijn meer dan weerzinwekkend imo.
ik heb jou ook gelezen en jij bent niet zyiver op de graad,maar ga vooral zo door.nu mag je me negeren dankjewel
niet waar
Gewoon de tuinslang er op zetten, is ze zo stil.
Hoe laat begint die vrouw met schreeuwen? En waarom is ze zo aan het krijsen?
ja haha od de supersoker haha
niet waar
Lenn12345 schreef:
25-07-2018 02:20
Nee, daar kan je niks van zeggen; ik heb je geloept en kan je wel je boodschapjes snel weer verwijderen hier en daar maar ik heb genoeg gezien.

Vooral je zieke opmerkingen over mensen die diep in de shit zitten zijn meer dan weerzinwekkend imo.
Dit, ik had ze ook gelezen. Rakinova, als je nou hier zo'n grote bek hebt, kun je dit toch wel zelf oplossen? Zolang je beter praat dan dat je schrijft tenminste.
Tjezus, wat vals
ik geb geen klok on de tent maat het is hgeel vroeg want heel de biirt hoor je dan nog niet. ik schirk me dan echt rot zo tekeer.en waraom zal joost weten want ik hoor verder niemand en ze is niet gek en heeft kinderen dus ik denk daartegen zomaar uit het niets denk ik dan hoor
niet waar
wat ik weg heb gejhaald net hging over een pgablet wat een gezeut zeg ik heb dat weggehaald ondat yasmeena ook haar vraag had weggehald dus niks grote bek
niet waar
Ohnee, is je toetsenbord weer foetsie?
Heb je gedronken of waarom typ je zo slecht?

Volgende keer als ze krijst even op de klok kijken. Is het voor 8:00 ga je ff langs en vraag je of alles goed gaat omdat ze zo'n kabaal maakt.
nee ik heb niet gdronken hoor dat is mn toetsebbord.maat ik zoek al een nieuw iets.
ik zal later kijken als ik ze hoor.maar als het na 8 is en op die manier gekrijs is dat ook niet normaal hoor
niet waar
nachtvlinder1977 schreef:
25-07-2018 02:36
Ohnee, is je toetsenbord weer foetsie?
:facepalm: ...het tietsenbord krijgt weer de schuld :P

En toch: jij moet je mond houden TO, je gaat maar binnen slapen.
Op een normale tijd gaan slapen of binnen slapen.
Rakinova schreef:
25-07-2018 02:38
nee ik heb niet gdronken hoor dat is mn toetsebbord.maat ik zoek al een nieuw iets.
ik zal later kijken als ik ze hoor.maar als het na 8 is en op die manier gekrijs is dat ook niet normaal hoor
Alle letters doen het anders zo te zien, je moet ze alleen wel zelf in de goede volgorde zetten he.
Tjezus, wat vals
Wat een gezelligheid hier zo snachts!
Was het toetsenbord maar foetsie.
MevrouwJack schreef:
25-07-2018 02:54
Alle letters doen het anders zo te zien, je moet ze alleen wel zelf in de goede volgorde zetten he.
:rofl:

Maar dat is zo moeilijk na 2 flessen wijn!
Rakinova schreef:
25-07-2018 02:38
Je toetsenbord werkt 's middags toch iedere keer beduidend beter dan 's avonds
Tja, ik werd om 7 uur ook wakker van een schreeuwende fietser, en voorbij razend verkeer (sliep met de ramen open). Das dan mijn probleem. Jij kiest er ook zelf voor om in die tent te gaan slapen.

Als je buurvrouw smorgens om 5 uur met een drilboor aan de gang gaat, vind ik het wat anders.
😂
TO, je moet echt minder drinken als je berichten plaatst.
Stampertje12 schreef:
25-07-2018 10:24
TO, je moet echt minder drinken als je berichten plaatst.
of nog beter voor ons: minder berichten plaatsen als je drinkt ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven