Innestelingsbloeding?

25-07-2018 17:08 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Eergisteren heb ik rond 11u helderrood bloed verloren en dit heeft ongeveer 1 uur geduurd. Gisteren helemaal niets. En vandaag heb ik terug rond 11 uur helderrood bloed verloren.

Herkent iemand dit?
Mijn regels zijn steeds stipt en beginnen pas volgende week dinsdag. Mijn eisprong was dus vorige week.
Heb niets anders van symptomen buiten dat ik enorm moe ben.

Zou ik hoop mogen hebben?
Over 1 week weet ik meer natuurlijk maar had heel graag jullie ervaring gehoord!
Ik moet ook nog wachten een week. Maar had afgelopen dinsdag ook zoiets alleen niet helder rood. Meer roze afscheiding eeenmalig en verder niks meer. Mijn eisprong was die week daarvoor ook dinsdag/woensdag. Ik heb wel het gevoel nu zwanger te zijn maar is nog iets te vroeg om te testen.
Hey!

Bedankt voor je positieve reactie!
Ja was bij mij ook helder licht rood/ roze :)
Ben heel benieuwd en duim ook met je mee!

Wat voel je nog mss dat je het gevoel hebt zwanger te zijn?
anoniem_373419 wijzigde dit bericht op 25-07-2018 17:20
19.24% gewijzigd
Hoop mag altijd. Verder zegt het niks.
@mel

Een soort gevoel wat je ook heb als je ongesteld gaat worden.
Ik voel dat al snel , het is niet mijn eerste en herken de sympthomen al gauw.
Ook weigert m'n kleine ineens de borst. Schijnt daarmee te maken te kunnen hebben, omdat de smaak verandert van de melk tijdens een zwangerschap.
Tamtam83 schreef:
25-07-2018 17:11
Ik moet ook nog wachten een week. Maar had afgelopen dinsdag ook zoiets alleen niet helder rood. Meer roze afscheiding eeenmalig en verder niks meer. Mijn eisprong was die week daarvoor ook dinsdag/woensdag. Ik heb wel het gevoel nu zwanger te zijn maar is nog iets te vroeg om te testen.
Of topic; net je burentopic gelezen, wordt dit jullie nr 8? Dan zit je al helemaal niet te wachten op vervelende honden met die hormonen :-D
Find people who will make you better (M. Obama)
Kokoro schreef:
25-07-2018 17:19
Hoop mag altijd. Verder zegt het niks.
Dit! je moet gewoon afwachten........
Find people who will make you better (M. Obama)
michelleobama schreef:
25-07-2018 20:28
Of topic; net je burentopic gelezen, wordt dit jullie nr 8? Dan zit je al helemaal niet te wachten op vervelende honden met die hormonen :-D
Haha ach nog niet zo'n last van 😆
Ik was ook altijd regelmatig ongesteld en de enige keer dat ik eerder bloedingen had was idd toen ik zwanger bleek. Die bloedingen gingen bij mij gepaard met menstruatie achtige krampen maar dat is voor mij niets bijzonders want die voel ik altijd al 6 a 7 dagen voor menstruatie.

Ik hoop het voor je ;-) succes met wachten nog.
Tamtam83 schreef:
25-07-2018 17:32
@mel

Een soort gevoel wat je ook heb als je ongesteld gaat worden.
Ik voel dat al snel , het is niet mijn eerste en herken de sympthomen al gauw.
Ook weigert m'n kleine ineens de borst. Schijnt daarmee te maken te kunnen hebben, omdat de smaak verandert van de melk tijdens een zwangerschap.
Hoi!
Heb je ondertussen al een test gedaan of wanneer doe je dit?
Gister gedaan, spierwit!
Nog eens gekeken wanneer ik nou ongesteld was geworden , ik schrijf nooit wat op namelijk en ik zit er wel een de naast. Ik heb dus drie dagen te vroeg getest.
Wacht nu gewoon tot mijn nod.

Bij mijn vorige zwangerschap testte ik vijf dagen ervoor licht positief met Kruidvat. Had nu action misschien scheelt dat.
Kan nog alle kanten op hier in ieder geval

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven