wanhoop
donderdag 26 juli 2018 om 21:28
ben 20 jaar getrouwd (en gelukkig) voor ons huwelijk heb ik geëxperimenteerd met sex en heb sex met beide geslachten gehad wat mijn vrouw weet (geloof me ik ben blij dat ik dat ooit verteld heb voor mij gemoedsrust) nu is echter het voorgevallen dat ik de jongen (tegenwoordig man en volledig homo) ben tegengekomen in het weekend. Ik dacht echt dat ik hetero was maar in dat weekend ben ik met hem gaan stappen en heeft hij mij wel degelijk opgewonden door zijn gedrag en aanrakingen met zijn hand bij mijn kruis (weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Er is niets gebeurt op sex gebied anders dat hij me wel opwond en ik een erectie kreeg. dit bracht me zo van slag dat ik nu twijfel, de sex met hem toen was lekker maar niet mijn ding zoals ik toen in het leven stond en nu dit. Ja ik zou het best weer een keer sex met hem willen maar nee dat kan niet. Ik heb er nooit een geheim van gemaakt ten opzichte van mijn vrouw dat ik wel eens een keer een trio wil hebben in haar gebied (2 mannen 1 vrouw) dit wil zij niet en dat respecteer ik ook. (zij wil ook geen 2 vrouwen en 1 man). toch dringt de gedachte van sex met hem me tot wanhoop Ja ik wil het maar het kan niet toch....?
donderdag 26 juli 2018 om 21:41
Waarom 'dringt' de gedachte van seks met hem je tot wanhoop?
Je kaart dit aan alsof het een probleem is. Maar het hoeft geen probleem te zijn, toch? Zoals wel vaker in een lange relatie ben je opgewonden geraakt door iemand anders. Je bent getrouwd, volgens jou gelukkig. Past seks met een ander binnen jullie relatie? Zou je dat willen? Dan zou je het evt kunnen bespreken met je vrouw. Hebben jullie echter besloten dat jullie dat niet willen, dan kan je inderdaad geen seks met hem hebben. Maar dat betekent niet per se dat het erg is dat je door hem bent opgewonden, of nog wel eens over hem fantaseert, of misschien zelfs een tijdje heel veel. Je bent een mens met seksuele behoeftes, dat is toch prima? Het staat los van je gedrag.
Het kan echt al helpen door je gevoelens en gedachten niet als 'verboden' te zien.
Je kaart dit aan alsof het een probleem is. Maar het hoeft geen probleem te zijn, toch? Zoals wel vaker in een lange relatie ben je opgewonden geraakt door iemand anders. Je bent getrouwd, volgens jou gelukkig. Past seks met een ander binnen jullie relatie? Zou je dat willen? Dan zou je het evt kunnen bespreken met je vrouw. Hebben jullie echter besloten dat jullie dat niet willen, dan kan je inderdaad geen seks met hem hebben. Maar dat betekent niet per se dat het erg is dat je door hem bent opgewonden, of nog wel eens over hem fantaseert, of misschien zelfs een tijdje heel veel. Je bent een mens met seksuele behoeftes, dat is toch prima? Het staat los van je gedrag.
Het kan echt al helpen door je gevoelens en gedachten niet als 'verboden' te zien.
donderdag 26 juli 2018 om 21:55
Monogaam vooral. Of hij hetero, bi of homo is maakt daarin niet eens uit volgens mij. Het gaat om de keuze om monogaam te zijn.
En TO, als je dan op seksueel gebied meer met de homo dingen wil experimenteren, kan je vrouw dan niet eens wat met haar vingers of een (kleinere) dildo proberen.
donderdag 26 juli 2018 om 22:02
ja hij is monogaam met een vrouw, dus heteroYellowLemon schreef: ↑26-07-2018 21:55Monogaam vooral. Of hij hetero, bi of homo is maakt daarin niet eens uit volgens mij. Het gaat om de keuze om monogaam te zijn.
En TO, als je dan op seksueel gebied meer met de homo dingen wil experimenteren, kan je vrouw dan niet eens wat met haar vingers of een (kleinere) dildo proberen.
donderdag 26 juli 2018 om 22:21
ja, zie ik ook vaker. maar dat noem ik gelegenheidshetero’s. dat zijn mannen die best weten dat ze op mannen vallen maar voor het gemak en het plaatje toch trouwen en een gezin stichten met een vrouw. En dan na 20 jaar komt de aap uit de mouw of de ho uit de kast of het vuur weer in de broek. Zie dan de boel maar eens bij elkaar te houdenouwewijsneus schreef: ↑26-07-2018 22:11Ik kom de kast uit (na 20 jaar)
ik ken er 2 dus ik vind het niet zo bijzonder......
donderdag 26 juli 2018 om 22:30
geloof me ze komen er zonder kleerscheuren van af!S-Meds schreef: ↑26-07-2018 22:21ja, zie ik ook vaker. maar dat noem ik gelegenheidshetero’s. dat zijn mannen die best weten dat ze op mannen vallen maar voor het gemak en het plaatje toch trouwen en een gezin stichten met een vrouw. En dan na 20 jaar komt de aap uit de mouw of de ho uit de kast of het vuur weer in de broek. Zie dan de boel maar eens bij elkaar te houden
de vrouw vindt het best want ze heeft niet "verloren" van een andere vrouw.
de kinderen roepen we wisten het allang...
donderdag 26 juli 2018 om 22:38
nou ja, die vrouwen en kinderen raken natuurlijk wel een beetje beschadigd.ouwewijsneus schreef: ↑26-07-2018 22:30geloof me ze komen er zonder kleerscheuren van af!
de vrouw vindt het best want ze heeft niet "verloren" van een andere vrouw.
de kinderen roepen we wisten het allang...
vrijdag 27 juli 2018 om 01:46
Tsja, wat wil je? Afgezien van het feit of het een man of een vrouw is, kan ik uit eigen ervaring zeggen dat ik van mijn man hou, en mijn man van mij. Dus iemand anders komt niet aan mijn kruis, zover laat ik het niet komen, want ik ben getrouwd.
Ik denk zomaar dat dat hetgeen is waar jij je druk over moet maken. Hoe gelukkig ben jij met je leven en je huwelijk, als je het toestaat dat een ander je geslachtsdelen betast, en je er ook opgewonden van wordt? Is het eerlijk om door te gaan met je huwelijk, moet er gepraat worden? Denk daar eens in alle eerlijkheid over na. Of je daarna homo of hetero bent is een tweede, maar in het nu ben je een getrouwde man.
Ik denk zomaar dat dat hetgeen is waar jij je druk over moet maken. Hoe gelukkig ben jij met je leven en je huwelijk, als je het toestaat dat een ander je geslachtsdelen betast, en je er ook opgewonden van wordt? Is het eerlijk om door te gaan met je huwelijk, moet er gepraat worden? Denk daar eens in alle eerlijkheid over na. Of je daarna homo of hetero bent is een tweede, maar in het nu ben je een getrouwde man.
vrijdag 27 juli 2018 om 01:47
hij stopt zichzelf in een hetero hokje. Doen wij niet. En nu heb je gedonder omdat hij niet in dat hokje past
vrijdag 27 juli 2018 om 09:58