Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
Wat is het precies voor spel molie?

Mario galaxcy?
quote:Marels schreef op 09 maart 2009 @ 21:10:

Ik vind eigenlijk de reacties over mijn "nee" tegen nog meer voetbalplaatjes niet helemaal leuk overkomen. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik las een aantal keer iets tussen de regels door, zo van "tsssssss, als Marels ze ineens niet meer moet".

........

Dat moest me even van het hart.

Lieve lieve Marels ..... oeps, daar heb ik aan meegewerkt, terwijl dat van mijn kant helemaal niet zo bedoeld was. Sorry, als jij dit zo hebt opgevat. Misschien had ik er beter een knipoogje bij kunnen zetten . Ik had alleen de hele week al zoiets van ... en als mijn meiden klaar zijn met sparen, dan gaan de resterende voetbalplaatjes (wel 40) naar Marels haar project. En dat vond ik zo leuk! Maar toen gaf je aan dat je er al zo veel had, en dat ze dus naar een ander mochten. En dat was ook weer een hele lieve gedachte van jou. Nu gaan ze naar de zieke kindjes (in het ziekenhuis) van Marels. Prima toch!

Sorry nogmaals, van mijn kant echt niet zo bedoeld
quote:Marels schreef op 09 maart 2009 @ 21:10:

Ik vind eigenlijk de reacties over mijn "nee" tegen nog meer voetbalplaatjes niet helemaal leuk overkomen. Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik las een aantal keer iets tussen de regels door, zo van "tsssssss, als Marels ze ineens niet meer moet".

Dat vind ik jammer. Ik laat gewoon liever die plaatjes aan andere mensen, als ik er al zooooo veel heb.....

Heb er misschien al meer dan die kereltjes nodig hebben om hun boek vol te plakken, dus ik zou het egoistisch vinden om dan steeds meer meer plaatjes binnen te halen.

En ja, ik vond het niet lekker om die discussie van vandaag terug te lezen, om dat er een aantal keer naar mijn idee de hint in stond die ik boven beschreven had. Alsof ik een ondankbaar wicht ben dat ik nu nee zeg....

Dat moest me even van het hart.Oh volgens mij heb ik letterlijk gezegd: als Marels ze niet meer wil. Maar dat was helemaal niet zo bedoeld hoor, meer zo van: Marels heeft iedereen al blij gemaakt in het revalidatiecentrum dus het leek mij leuk dat goede idee voort te zetten! Was zeker niet als sneer bedoeld hoor!
Heeft iemand misschien 3 blokker dukaten van de nieuwe ronde? En zo ja, wat wil je er voor terug..
Ja dacht het wel sterretjee, dat dat m was.

sorry zit met laptop in bed, te lui om naar beneden te lopen. Zal zo nog even checken.

Ook in de aanbieding: tijdschriften
Ow het is toch een andere sterretjeee,

het is: super smashbros brawl.
quote:fullbody schreef op 10 maart 2009 @ 02:31:

Heeft iemand misschien 3 blokker dukaten van de nieuwe ronde? En zo ja, wat wil je er voor terug..

Ik heb twee weken terug een paar dukatewn gekregen, zijn die van de nieuwe ronde?

Mamzelle, ik ben gisteravond vroeg mijn bed in gedoken, ik check vanavond ff!
Molie, ik heb wel interesse in het wii spel als sterretjeee heb niet wil.
Hee meiden,

Parel had je de foto's ontvangen van de Dockers broeken? Ik hoor nog wel of je interesse hebt.

Groetjes,

Jennie
Als er nog iemand voetbalplaatjes in haar collectie mist, laat het even weten! Ik heb er een boel liggen, die ik - na alle verzoekjes - aan Zwieber zend.

Zwieber, kijk je uit als je met je grote zak met plaatjes over straat gaat? Als de kinderen uit de wijk erachter komen wat er in die zak zit, moet je rennen!

Nee hoor art. Ik gooi het gelijk in mijn auto en scheur dan naar het JKZ. Ben wel benieuwd hoeveel het er worden. Misschien (als ik me weer beter voel) dat ik op Zwiepjes school ook even een doos neerzet voor de overgebleven plaatjes.
Zwieber, zou jij mij je adres willen mailen, hier ook nog een boel plaatjes over!

patatoloogje@hotmail.com
http://www.mijnalbum.nl/Album=QRBE74J6

nieuwe dingentjes aan toegevoegd
Bedankt Bambino! Ik mail je even.
Bambino, ik heb wel interesse in dat puzzel-oprol-ding!

Wat wil je er voor terug?

Hier mijn spulletjes maar ik moet er ook nog het eea op zetten hoor.

Heb nog en racestuur met pedalen voor de PS2 in de aanbieding, voor de nostalgici(schrijf ik dat zo goed?)... 4 sjors en sjimmie mokken, nog wat kettingen, en boek van Paddington en een erorme stapel Yu-Gi-Ow kaarten.
Bambino, ik vind die babyslofjes erg leuk!! Hoe groot zijn ze?? En wat zou je er voor terug willen hebben???
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2009 @ 11:10:

Heb nog en racestuur met pedalen voor de PS2 in de aanbieding, voor de nostalgici(schrijf ik dat zo goed?)... 4 sjors en sjimmie mokken, nog wat kettingen, en boek van Paddington en een erorme stapel Yu-Gi-Ow kaarten.

Ik vind je korte spijkerjasje wel errûg leuk, welke maat is het? En wat zou je er eventueel voor terug willen.

Zit hier wat voor je bij

mijn spulletjes

Groetjes,

ADM
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
bij de meeste foto's staan maten bij, de slofjes ga ik nog even kijken. ( links staan de maten )
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2009 @ 11:10:

Heb nog en racestuur met pedalen voor de PS2 in de aanbieding, voor de nostalgici(schrijf ik dat zo goed?)... 4 sjors en sjimmie mokken, nog wat kettingen, en boek van Paddington en een erorme stapel Yu-Gi-Ow kaarten.Past dat racestuur ook op de ps3?
quote:bambino schreef op 10 maart 2009 @ 11:26:

[...]

Past dat racestuur ook op de ps3?Ik zou het niet weten. Dat zou je misschien in een game-winkel kunnen navragen.
quote:AnneDaisyMay schreef op 10 maart 2009 @ 11:19:

[...]

Ik vind je korte spijkerjasje wel errûg leuk, welke maat is het? En wat zou je er eventueel voor terug willen.

Zit hier wat voor je bij

mijn spulletjes

Groetjes,

ADM

Het jack is maat M.

Ik vind dat overslagshirtje wel leuk en ook dat smalle sjaaltje naast die blauwe sjaal.
Ik heb de spulletjes op mijn album gezet.

Kijk maar even, ben alleen pas over 1 1/2- 2 uur terug
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2009 @ 11:31:

[...]

Ik zou het niet weten. Dat zou je misschien in een game-winkel kunnen navragen.Wat voor merk is het stuur?
quote:c_estelle schreef op 10 maart 2009 @ 11:33:

[...]

Het jack is maat M.

Ik vind dat overslagshirtje wel leuk en ook dat smalle sjaaltje naast die blauwe sjaal.

Dan hebben we een ruil!!!!! Jij shirtje en sjaaltje en ik spijkerjasje.

Mail je mij anders even op annedaisymay@hotmail.com dan kunnen we adres gegevens uitwisselen.

Oh ik wordt zo happy van dit topic
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
bambino, ik ben wel geinteresseerd in dat babymassageboek/tijdschrift.

ik heb er op dit moment nog niets voor terug maar nav dit topic krijg ik gewoon zin om mijn huis op te ruimen en te kijken waar ik anderen gelukkig mee kan maken dus ik hoop hier binnenkort ook een lijstje neer te zetten.

is er iets waar je naar op zoek bent? wellicht heb ik het nog ergens liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven