Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??

24-07-2009 20:43 1187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.

Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!

Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.

Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.

Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.

Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.

Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.

Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.

Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.

Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.

Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.

Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.

Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.

Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!

Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...

Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?

Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Grobbekuiken_ schreef:
28-07-2018 10:32
Bijna 10 (!) jaar geleden godbetert, dit topic is in juli 2009 geopend en nog steeds moet ze door het stof, is ze een raar figuur en is man nog steeds een klootzak die ongetwijfeld allang weer vrolijk aan het vreemdgaan is. Echt, onbegrijpelijk.
Dit. Wat een gezuig zeg.
...
Het is fijn dat Mutsie gelukkig is met haar man en kind. Ongeacht de start. Wat krom is valt echter niet recht te praten, als je dat probeert val je vroeg of laat toch door de mand. Het beste is om eerlijk en open naar de gebeurtenissen te durven kijken. Volgens mij doet Mutsie dat ook. Je permanent schuldig voelen is niet constructief en onnodig. Het verleden is geweest en is niet meer terug te draaien. Leren los laten is voor ieder mens vaak een goed idee.
Ouwedibbes schreef:
28-07-2018 12:01
Het is fijn dat Mutsie gelukkig is met haar man en kind. Ongeacht de start. Wat krom is valt echter niet recht te praten, als je dat probeert val je vroeg of laat toch door de mand. Het beste is om eerlijk en open naar de gebeurtenissen te durven kijken. Volgens mij doet Mutsie dat ook. Je permanent schuldig voelen is niet constructief en onnodig. Het verleden is geweest en is niet meer terug te draaien. Leren los laten is voor ieder mens vaak een goed idee.
Precies.
There is always something happening, and it's usually right now
lief1970 schreef:
28-07-2018 11:07
TO vond het blijkbaar nodig om na zoveel jaar een update te geven.

Daar mag je hier op het forum wat van vinden.
To heeft pas een update gegeven nadat de één of andere grapjas het nodig vond haar antieke topic op te graven. Daar zal ze inmiddels flink spijt van hebben.
Vervolgens wordt ze flink aangevallen op beslissingen van 9 jaar geleden, is ze nog steeds een bitch, deugt van geen kant en moet nog steeds hard door het stof.
Dan vraag ik me af met welk doel in godsnaam. Daar kan ik echt niet bij.
Grobbekuiken_ schreef:
28-07-2018 12:27
To heeft pas een update gegeven nadat de één of andere grapjas het nodig vond haar antieke topic op te graven.
Nee hoor, kijk maar op blz 25. TO heeft helemaal zelf dit topic geupdate.
En de rest van je post slaat ook nergens op. TO wordt voornamelijk beoordeeld omdat ze hier na 9 jaar haar triomf komt delen.
Xanthan schreef:
28-07-2018 12:36
Nee hoor, kijk maar op blz 25. TO heeft helemaal zelf dit topic geupdate.
En de rest van je post slaat ook nergens op. TO wordt voornamelijk beoordeeld omdat ze hier na 9 jaar haar triomf komt delen.
Bij dat eerste zit ik kennelijk fout dan.

Mijn post slaat nergens op? Waarom niet? Omdat ik er anders over denk? Goh...

Blijft mijn verbazing dat er nog zo fel gereageerd wordt op iets wat al zo lang geleden is.
En ja, dan vraag ik me af met welk doel want terugdraaien is niet meer mogelijk.
Grobbekuiken_ schreef:
28-07-2018 12:45

Blijft mijn verbazing dat er nog zo fel gereageerd wordt op iets wat al zo lang geleden is.
En ja, dan vraag ik me af met welk doel want terugdraaien is niet meer mogelijk.
Nee hoor, bij dat eerste zit je niet fout.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
28-07-2018 13:06
Nee hoor, bij dat eerste zit je niet fout.
Heb niet meer gekeken, maar ik dacht ook van niet.
In februari dit jaar schreef iemand 'ik hoop dat ze inmiddels gestopt is met hem'. En daar gaf ze een update op als reactie.
Grobbekuiken_ schreef:
28-07-2018 13:10
Heb niet meer gekeken, maar ik dacht ook van niet.
Het topic is al eerder omhoog gehaald. :lijstje:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Grobbekuiken_ schreef:
28-07-2018 12:45

TO wordt beoordeeld om hoe ze reageert. Wanneer bijvoorbeeld gezegd wordt dat je je relatie eerst beëindigt voordat je het bed induikt. Zegt ze: heb je een idee hoe lang de gemiddelde scheiding duurt? Dit slaat in haar geval nergens op want zij dook gewoon meteen het bed in als geintje. Van een eventuele scheiding was toen nog geen sprake. Het komt door haar (schijnheilige) houding dat er zo gereageerd wordt. Maar als je als geintje met iemand het bed induikt ongeacht relaties die er al zijn heb je sowieso geen fraai karakter. Kan ze zeggen wat ze wil, maar juist dat ze dat deed zegt heel veel over hoe ze is als persoon... En gezien haar schijnheilige opmerkingen is ze blijkbaar niet veel veranderd de laatste jaren
Eslarealidad schreef:
28-07-2018 13:13
Het topic is al eerder omhoog gehaald. :lijstje:
Zag het net ja, maar er zat wel een paar maanden tussen het omhoog halen en de update. Dan snap ik al wat beter dat die update niet helemaal lekker ontvangen is.
Maar ik blijf erbij dat ik het bizar vind dat er maar op to gespuugd blijft worden.
Marana-- schreef:
28-07-2018 10:57
Ik zeg niet dat je voor vreemdgaan mooie woorden moet gebruiken. Ik zeg dat je niet moet schelden. Er is geen enkel excuus om scheldwoorden te gebruiken.

En ik zeg niet dat karma niet geldt voor een vreemdganger. Ik zeg dat het ook voor jou geldt. Als jij anderen uitscheldt krijg je dat dus terug.
Daarover verschillen we dan van mening dat kan. Ik blijf het bijzonder vinden dat je over toonzetting en taalgebruik zo valt, terwijl je op het vreemdgaan niet reageert. Maar iedereen is anders qua normen en waarden. Wij denken blijkbaar erg verschillend. Dat kan.
Ik denk dat men inderdaad valt over de toon van TO.
En de laatste zin waarin ze een soort van " minnaressen verenigt u" uitroept om vooral vol te houden om zo je minnaar voor je te winnen.
Ik vind dat je geen fraai karakter hebt als je scheldwoorden gebruikt. Dat zegt mij heel veel over hoe je bent als persoon. Geeft me dat het recht om daarom maar te blijven trappen?
Viva2018 schreef:
28-07-2018 13:21
Daarover verschillen we dan van mening dat kan. Ik blijf het bijzonder vinden dat je over toonzetting en taalgebruik zo valt, terwijl je op het vreemdgaan niet reageert. Maar iedereen is anders qua normen en waarden. Wij denken blijkbaar erg verschillend. Dat kan.

Ik heb prima normen en waarden op vele gebieden. Ik denk dat je mijn berichten over vreemdgaan de afgelopen week, in zowel dit topic als in het minnaartopic compleet gemist hebt. Wij denken inderdaad heel verschillend over hoe je met mensen die zijn vreemd gegaan omgaat.

Ik vind vreemdgaan niet ok, maar ik kan wel begrijpen waarom het soms gebeurt, waarom ik het heb gedaan en waarom mijn vriend het heeft gedaan bijvoorbeeld. Maar mijn normen en waarden zeggen mij dat ik niet vanwege het vreemdgaan de totale persoonlijkheid van iemand verziekt vind en dat ik daar 9 jaar na dato niet nog zo tegen te keer moet gaan.
En ook de zin; " het begon als een geintje".

Het leven van zoveel mensen verwoesten onder het mom van een geintje.
Marana-- schreef:
28-07-2018 13:25
Ik heb prima normen en waarden op vele gebieden. Ik denk dat je mijn berichten over vreemdgaan de afgelopen week, in zowel dit topic als in het minnaartopic compleet gemist hebt. Wij denken inderdaad heel verschillend over hoe je met mensen die zijn vreemd gegaan omgaat.

Ik vind vreemdgaan niet ok, maar ik kan wel begrijpen waarom het soms gebeurt, waarom ik het heb gedaan en waarom mijn vriend het heeft gedaan bijvoorbeeld. Maar mijn normen en waarden zeggen mij dat ik niet vanwege het vreemdgaan de totale persoonlijkheid van iemand verziekt vind en dat ik daar 9 jaar na dato niet nog zo tegen te keer moet gaan.
Dit is wat ik bedoel.
Marana-- schreef:
28-07-2018 13:25

Had het niet beter kunnen omschrijven..
Nou ja.. dat dus..
Marana-- schreef:
28-07-2018 13:22
Ik vind dat je geen fraai karakter hebt als je scheldwoorden gebruikt. Dat zegt mij heel veel over hoe je bent als persoon. Geeft me dat het recht om daarom maar te blijven trappen?
Zoals al gezegd. Wij denken anders over dingen. Dat kan. Als je wil trappen richting mij vind ik dat prima hoor. Geen problemen mee.

Wie kaatst kan de bal terug verwachten. Als ik heel gemeen doe en iemand scheldt mij dan uit zal ik dat niet leuk vinden. Maar ik denk dan ook wel, misschien ook een beetje verdiend. Zelfde vind ik gelden voor vreemdgaan. Zo iemand levert een rotstreek, maar als zo iemand dan uitgescholden wordt is het hek van de dam. O jee, nee, dat kan echt niet hoor. Bizar
Lillybit schreef:
28-07-2018 13:26

Nou, inderdaad. Dan spoor je toch niet? Wat een naar persoon ben je dan als je zo doet
Viva2018 schreef:
28-07-2018 13:36
Nou, inderdaad. Dan spoor je toch niet? Wat een naar persoon ben je dan als je zo doet
Zullen we haar dan maar stenigen? Pak jij de eerste steen?
Nou ja.. dat dus..
Dat je vindt van to wat je van haar vindt is prima, ieder z'n mening.
Maar wat heeft het voor zin om dan na zoveel jaar iemand nog te gaan uitschelden over iets waar je zelf niet bij betrokken bent dan?
Lillybit schreef:
28-07-2018 13:26

Ehm kuch .. :sarcastic: vlgs mij zwelg je dr in.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
bloosje schreef:
28-07-2018 13:38
Zullen we haar dan maar stenigen? Pak jij de eerste steen?
Ik mag haar geen naar persoon vinden? Dat is verboden?
Jullie mogen mij een naar persoon vinden. Ik mag haar een naar persoon vinden. We hoeven elkaar niet allemaal te mogen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven