Relatie met getrouwde man, voor wie kiest hij??
vrijdag 24 juli 2009 om 20:43
Sinds tien maanden heb ik een affaire met een getrouwde man.
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!
Het begon als een geintje, 1x een spannend avontuurtje in een hotelkamer was de afspraak, maar dat is volledig uit de hand gelopen!
Sinds die dag ben ik stapelverliefd op hem geworden en elke dag een beetje meer van hem gaan houden. En ja, hij ook van mij.
Toen alles begon zat ik zelf in een relatie die al een paar jaar niet meer goed liep.
Korte tijd later heb ik deze relatie dan ook beeindigd om met mijn minnaar verder te kunnen.. Tenminste, dat hoopte ik, niks was zeker.
Inmiddels zijn we bijna vijf maanden verder en heeft hij nog steeds niet voor mij gekozen.
Wel heeft hij aan zijn vrouw verteld dat hij verliefd is geworden op iemand anders, maar niet dat er al maanden van alles speelt tussen ons.
Hij was er op dat moment van overtuigd dat hij met mij verder wilde.
Ook zijn twee puberende kinderen heeft hij verteld wat er speelde en ook zijn familie is op de hoogte. Sindsdien woont hij ergens alleen, dat is nu sinds drie weken.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft om na te denken wat hij precies wil.
Maar nu hij thuis weg is mist hij zijn kids en begint te twijfelen of dit wel de goede keuze is.
Hij zegt dat hij niet twijfelt dat hij met mij verder wil, maar hij is ook heel bang om zijn gezin uit elkaar te laten vallen.
Het huwelijk met zijn vrouw liep al jaren niet goed meer. Ze zijn meer dan 20 jaar samen maar compleet uit elkaar gegroeid. Ze weten amper nog van elkaar wat hen bezig houdt, en ook hun sexleven is niet veel meer.
Ik zit nu dus al vijf maanden te wachten tot hij een beslissing neemt, en dacht een paar weken geleden ook dat het eindelijk ging gebeuren, maar nu blijkt dat toch weer niet zo te zijn!
Het is zo frustrerend om niet te weten waar je aan toe bent! De angst dat hij toch ineens bij zijn gezin blijft, alleen maar vanwege zijn kids, groeit steeds meer...
Hebben jullie nog tips of een bemoedigend woordje voor mij?
Ik word langzaamaan helemaal gek namelijk!

zaterdag 28 juli 2018 om 13:43
Gezondheid.
Nee hoor, boeit me weinig. Ik lees mee en zie waardoor mensen getriggerd worden te reageren hoe ze reageren.

zaterdag 28 juli 2018 om 13:45
Op een forum vinden mensen de hele dag wat van van alles en nog wat waar ze niet zelf bij betrokken zijn... Niks nieuws wat dat betreftGrobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 13:39Dat je vindt van to wat je van haar vindt is prima, ieder z'n mening.
Maar wat heeft het voor zin om dan na zoveel jaar iemand nog te gaan uitschelden over iets waar je zelf niet bij betrokken bent dan?
zaterdag 28 juli 2018 om 13:48
Ik denk eigenlijk dat als je een relatie met een getrouwde man begint en die is na jaren weer over dat je dat dan niet wéér gaat doen. Dat wil je dan niet meer. Dat inzicht zou gezegd kunnen worden.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 13:18Zag het net ja, maar er zat wel een paar maanden tussen het omhoog halen en de update. Dan snap ik al wat beter dat die update niet helemaal lekker ontvangen is.
Maar ik blijf erbij dat ik het bizar vind dat er maar op to gespuugd blijft worden.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 28 juli 2018 om 13:49
Yep, maar dat vraag ik niet. Ik vraag waarom je dan iemand maar uit gaat schelden terwijl je iemand verder niet kent.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 28 juli 2018 om 13:57
Quote even waaruit blijkt dat jij dit van mij niet mag vinden..
Jouw gescheld komt op mij over als een virtuele steniging, ik begrijp niks van het gescheld.. werkelijk. Wat je vindt gaat zelfs een beetje ten onder aan het geblèr.. op een compleet vreemde, na 9 jaar.. Snap ik niks van.. en ook dat mag, toch?
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 28 juli 2018 om 13:58
Je haalt gedrag en persoon door elkaar. Ook leuke mensen kunnen vreemdgaan of andere vervelende dingen doen qua gedrag.Viva2018 schreef: ↑28-07-2018 01:49Ik blijf bij mijn mening, iemand die vreemd gaat vind ik een kut karakter hebben. En iemand die willens en wetens bedondert een klootzak. De waarheid is hard.
Bizar, echt bizar dat je hier over valt. Vreemd gaan vind je normaal/daar moeten mooie woorden voor gebruikt worden? Wat een rare gedachtegang hou jij er op na zeg. Karma geldt dan niet voor de vreemdgangers? Die zijn onschuldig wat jou betreft? Omgekeerde wereld zeg. Echt bizar dit
Mensen die slechte dingen doen, hoeven niet per se qua persoon vreselijk te zijn.
Daarbij, mensen doen helaas wel ergere dingen dan vreemdgaan hoor. Als je daarom al iemand voor de rest van zijn leven een klootzak vindt...
Er bestaat ook nog zoiets als vergeving, dat mensen met elkaar verder gaan na een affaire. Neem aan dat ze de ander dan geen “naar persoon” vinden, anders vergeef je de ander niet.
appelientjex wijzigde dit bericht op 28-07-2018 14:04
21.65% gewijzigd
zaterdag 28 juli 2018 om 14:00
Viva trekt het zich blijkbaar erg aan allemaal. Een vreemd iemand die ze nooit heeft gezien en nooit mee heeft gepraat een naar persoon vinden, puur om een actie van bijna 10 jaar geledenbloosje schreef: ↑28-07-2018 13:57Quote even waaruit blijkt dat jij dit van mij niet mag vinden..
Jouw gescheld komt op mij over als een virtuele steniging, ik begrijp niks van het gescheld.. werkelijk. Wat je vindt gaat zelfs een beetje ten onder aan het geblèr.. op een compleet vreemde, na 9 jaar.. Snap ik niks van.. en ook dat mag, toch?

zaterdag 28 juli 2018 om 14:04
Ik heb gezegd dat ik vind dat iemand die vreemd gaat een rot karakter heeft. En dat ik iemand die bedondert een klootzak vind. Ik heb het dus gekoppeld aan hoe iemand zich gedraagt. Ik heb het dus in zijn algemeenheid gezegd. Geldt wat mij betreft dus voor de hele groep mensen die zich zo gedraagt. Dat TO daar dan ook bij hoort. Tsja, dat is dan zo.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 13:49Yep, maar dat vraag ik niet. Ik vraag waarom je dan iemand maar uit gaat schelden terwijl je iemand verder niet kent.

zaterdag 28 juli 2018 om 14:07
Sorry, maar daarover verschillen we dan echt van mening. Je hebt inderdaad gedrag en persoon. Iedereen doet wel eens iets dat niet zo leuk is. Maar er is wel een grens voor mij. Iemand die dergelijke dingen doet vind ik geen leuk persoon.appelientjex schreef: ↑28-07-2018 13:58Je haalt gedrag en persoon door elkaar. Ook leuke mensen kunnen vreemdgaan of andere vervelende dingen doen qua gedrag.
Mensen die slechte dingen doen, hoeven niet per se qua persoon vreselijk te zijn.
Daarbij, mensen doen helaas wel ergere dingen dan vreemdgaan hoor. Als je daarom al iemand voor de rest van zijn leven een klootzak vindt...
Er bestaat ook nog zoiets als vergeving, dat mensen met elkaar verder gaan na een affaire. Neem aan dat ze de ander dan geen “naar persoon” vinden, anders vergeef je de ander niet.
Wanneer je gedrag en persoon los van elkaar ziet kan iemand dus altijd van alles flikken? Hoe iemand zich gedraagt vind ik wel degelijk iets zeggen over iemand als persoon
zaterdag 28 juli 2018 om 14:08
Het komt op mij over alsof ze behoorlijk wat issues heeft. Komt ook wat labiel over met dat gescheld. Ik verbaas me over de heftigheid waarmee op TO gereageerd wordt.bloosje schreef: ↑28-07-2018 13:57Quote even waaruit blijkt dat jij dit van mij niet mag vinden..
Viva2018, ik lees niet op het minnaressentopic, maar ik hoop van harte dat je niet ook daar zo raar bezig bent. Je zet jezelf een beetje voor schut en je mag blij zijn dat je nog niet gestaft bent .
...

zaterdag 28 juli 2018 om 14:11
Zeker mag dat. Ik zeg nergens dat dat niet mag toch? Zoveel mensen zoveel meningen.bloosje schreef: ↑28-07-2018 13:57Quote even waaruit blijkt dat jij dit van mij niet mag vinden..
Toch komt het over alsof er van verschillende forummers niet gezegd mag worden dat ze het allemaal niet zo fraai vinden hoe TO doet.
Agree to disagree, prima wat mij betreft hoor
zaterdag 28 juli 2018 om 14:11
Als Viva haar gezien heeft mag het dan wel?appelientjex schreef: ↑28-07-2018 14:00Viva trekt het zich blijkbaar erg aan allemaal. Een vreemd iemand die ze nooit heeft gezien en nooit mee heeft gepraat een naar persoon vinden, puur om een actie van bijna 10 jaar geleden![]()

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 28 juli 2018 om 14:12
Tuurlijk, dat is zo. Maar denk dat niemand hier het vreemdgaan heeft goed gekeurd? Het is allemaal heel stom en schofterig geweest. Het had anders gemoeten. Maar hee het is 9 jaar geleden, dus kunnen we dan nu ook gewoon verder? Die ex is er allang overheen mag ik aannemen en mag ook blij zijn dat ze van hem af is.Trotter schreef: ↑27-07-2018 19:03Nee hoor. Dan verbreek je gewoon netjes je relatie, zeker als je zelf toch al vond dat die niets meer voorstelde. Niets is liefdelozer en respectlozer dan je partner in de waan laten dat jullie een monogame relatie hebben, terwijl je die afspraak allang eenzijdig hebt opgezegd. En dat meer dan een jaar lang. 'Niet fraai' is dan wel een heel erg understatement, 'schofterig' komt meer in de buurt.
Je kan het blijven afkeuren, maar wat wil je er mee? Dat TO na 9 jaar op haar knieën gaat om excuses te maken, of de relatie verbreekt omdat haar man een affaire heeft gehad met haar? Dat slaat toch nergens op?
zaterdag 28 juli 2018 om 14:13
Jeetje vrouw, wat een star leven en wat zal jij (in jouw ogen) een hoop kutkarakters om je heen hebben.Viva2018 schreef: ↑28-07-2018 14:07Sorry, maar daarover verschillen we dan echt van mening. Je hebt inderdaad gedrag en persoon. Iedereen doet wel eens iets dat niet zo leuk is. Maar er is wel een grens voor mij. Iemand die dergelijke dingen doet vind ik geen leuk persoon.
Wanneer je gedrag en persoon los van elkaar ziet kan iemand dus altijd van alles flikken? Hoe iemand zich gedraagt vind ik wel degelijk iets zeggen over iemand als persoon
Vergeving, situaties en omstandigheden.. niet te verwarren met dat ik vreemdgaan goed keur.. kan ik het in bepaalde situaties begrijpen, ja dat wel..
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 28 juli 2018 om 14:13
Wat mij betreft houden we het hier dan maar op

There is always something happening, and it's usually right now

zaterdag 28 juli 2018 om 14:16
Zoveel mensen zoveel meningen...Anárion schreef: ↑28-07-2018 14:08Het komt op mij over alsof ze behoorlijk wat issues heeft. Komt ook wat labiel over met dat gescheld. Ik verbaas me over de heftigheid waarmee op TO gereageerd wordt.
Viva2018, ik lees niet op het minnaressentopic, maar ik hoop van harte dat je niet ook daar zo raar bezig bent. Je zet jezelf een beetje voor schut en je mag blij zijn dat je nog niet gestaft bent .
Ik lees niet op het minnaressen topic hoor. Lijkt me echt een afschuwelijk topic. Dus no worries wat dat betreft.

zaterdag 28 juli 2018 om 14:19
Nee, hoor. Ik heb heel veel leuke, lieve mensen om me heen

zaterdag 28 juli 2018 om 14:19
zaterdag 28 juli 2018 om 14:21
zaterdag 28 juli 2018 om 14:24
Gedaan heeft... en toch beter lezen dan.. ik heb nergens gelezen dat de pompoms uit de kast gehaald zijn omwille van het vreemdgaan..
Mijn post aan jou gaan over het gescheld.. en mijn verbazing daarover.. Jij keurt vreemdgaan af, ik ook..
Agree to disagree
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 28 juli 2018 om 14:26
zaterdag 28 juli 2018 om 14:29
Ja, mee eens, dat is tenenkrullend.
zaterdag 28 juli 2018 om 14:31

zaterdag 28 juli 2018 om 14:33
Ik heb dat nog niet meegemaakt in mijn omgeving. Misschien een unicum. Dat kan. Eerlijk antwoord, ik zou er wel echt moeite mee hebben. En ook best teleurgesteld zijn in die persoon. Hoe het dan daarna verder zou gaan, ik weet het niet.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 14:21Serieuze vraag.
Als één van die leuke, lieve mensen nou de fout ingaat, is diegene dan voor jou voor de rest van zijn/haar leven een paria?

zaterdag 28 juli 2018 om 14:34
Dat het lang geleden is, maakt het niet ineens ok. Als je vreemdgaat, blijf je je leven lang een vreemdganger, dat veranderd niet meer. Verjaring van een misdrijf, delict oid gaat over het niet vervolgen door de rechtbank,niet over dat een fout ineens goed wordt. Post je die fout op een forum, dan krijg je meningen. Ook na 10 jaar nog.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 10:45Ja, maar dat is niet gebeurd en inmiddels zijn we bijna een decennium verder, heeft ze al verschillende keren gezegd dat het idd anders had gemoeten maar wordt haar nog steeds de oren gewassen.
Met welk nut nu nog?
Ook mede vanwege mensen die wel eens kunnen denken dat ja, het duurt tien jaar maar daarna is alles koek en ei. Nee, het blijft gewoon fout geweest. Het doet nog altijd af en toe pijn, het is een litteken dat nooit meer verdwijnt.