Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 23:48
Een afzeikwoord. Huilie rescue sqad ofzo (corrigeer me als ik dit verkeerd spel, het is mijn vondst niet) , dat wordt gebruikt als je iemand verdedigt die wordt aangevallen. Degeen die onder vuur ligt is volgens de aanvallers de huilie (jankerd), de hrs komt haar 'redden'.
Super kinderachtig allemaal.
impala wijzigde dit bericht op 30-07-2018 23:55
19.88% gewijzigd
.
maandag 30 juli 2018 om 23:48
En dit is gelijk de oplossing. Als je dit nou elke nacht doet kan je in ons groepje.Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:46Om mee te beginnen ga ik eerst morgenochtend een paar collega's afsnauwen. Slaaptekort maakt me acuut ongezellig.
maandag 30 juli 2018 om 23:49
Ah, daar is de volgende in de HRS. Is kinderachtig het enige woord dat jullie kennen?juliaaana schreef: ↑30-07-2018 23:46Sjezis, zo help je het moderatiebeleid ook nooit uit het kleuterschool-niveau.
Waarom in godsnaam staffen? Walgelijk en triest? Please, wat kleinzerig.
Wat moet de moderator nu met zo'n stafje. Foei zeggen tegen degene die het zei? Of werkelijk bannen?
Je gaat IRL toch ook niet naar de politie als iemand eens iets onaardigs zegt? Ik vind het te kinderachtig om dit te gaan staffen.
maandag 30 juli 2018 om 23:50
Ik vind HRS anders behoorlijk vaak jouw vocabulaire vervuilen.Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:49Ah, daar is de volgende in de HRS. Is kinderachtig het enige woord dat jullie kennen?
maandag 30 juli 2018 om 23:51
I feel ya girl.fashionvictim schreef: ↑30-07-2018 23:46Oh, mijn handen jeuken voor wat Gifjes. Mooi kut dat mijn PB het niet doet.
maandag 30 juli 2018 om 23:51
maandag 30 juli 2018 om 23:53
Je roept zelf steeds dat jij het niet bent hoor. Ik lees niemand die jou daarvan beticht.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 23:51Ik heb dit gestaft zodat de mod kan bevestigen dat die taart een ander IP adres heeft.
maandag 30 juli 2018 om 23:54
Ik heb het over staffen en moderatiebeleidFrambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:49Ah, daar is de volgende in de HRS. Is kinderachtig het enige woord dat jullie kennen?
maandag 30 juli 2018 om 23:54
Jij bent anders lekker aan het stoken. Fijn voor je!Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:51Dat kan. Ik vind jullie dit forum vervuilen met jullie gezeik.
maandag 30 juli 2018 om 23:55
Das een prima begin!Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:46Om mee te beginnen ga ik eerst morgenochtend een paar collega's afsnauwen. Slaaptekort maakt me acuut ongezellig.
Mispoes!
maandag 30 juli 2018 om 23:56
En dat kun jij niet onder je andere nick vermelden?Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-07-2018 23:51Dat kan. Ik vind jullie dit forum vervuilen met jullie gezeik.
Je wist niet hoe snel je een nieuw account aan moest maken om je erin te mengen, maar 'wij' (wat ik gedaan heb is mij een raadsel) vervuilen de boel?
maandag 30 juli 2018 om 23:56
Ik kan werkelijk niet meer onderscheiden wie allemaal olie op het vuur komen gooien.
Stomme taktiek om je in te likken bij de ongezelligheidsbrigade want de lol spat er van af.
Stomme taktiek om je in te likken bij de ongezelligheidsbrigade want de lol spat er van af.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 30 juli 2018 om 23:58
Mooi. Dan ga ik nu naar bed anders blijft het niet bij afsnauwen alleen.
.
maandag 30 juli 2018 om 23:59
Niet? God sorry dan. De nuances van Nederlands ontgaat me soms.
Ik zag die nick en noemde die om de taart die ik lekker vind. Dacht dat daarna iemand zei dat er nog een ei kwijt moest enzo over die nick. En al die toespelingen van Tsas. Maar ik zie dus spoken?
Bah wat een gedoe. Krijg hier een naar gevoel bij omdat ik het niet goed henoeg kan volgen in het Nederlands
Ik ben misschien toch beter op de plek bij een forum in mijn eigen taal.
dinsdag 31 juli 2018 om 00:00
Hm misschien nog even wakker blijven, dan wordt het pas écht ongezellig morgen.Calamitycat schreef: ↑30-07-2018 23:58Mooi. Dan ga ik nu naar bed anders blijft het niet bij afsnauwen alleen.
Mispoes!
dinsdag 31 juli 2018 om 00:01
Bedoel je mij nu weer? Ik ben dat niet. Word hier.zowat paranoia van.
dinsdag 31 juli 2018 om 00:02
NeeMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑31-07-2018 00:01Bedoel je mij nu weer? Ik ben dat niet. Word hier.zowat paranoia van.
dinsdag 31 juli 2018 om 00:03
Pf nou inderdaad. Ik snap niet of ze me nu berichten van dubbelnicken of niet. Wat een drama.Frambozenkwarktaart schreef: ↑31-07-2018 00:00Ga lekker slapen, Muntjeinmijnbroekzak. Dan kan je morgen er weer met frisse ogen tegenaan kijken.
Je doet het prima.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 23:59Niet? God sorry dan. De nuances van Nederlands ontgaat me soms.
Ik zag die nick en noemde die om de taart die ik lekker vind. Dacht dat daarna iemand zei dat er nog een ei kwijt moest enzo over die nick. En al die toespelingen van Tsas. Maar ik zie dus spoken?![]()
![]()
Bah wat een gedoe. Krijg hier een naar gevoel bij omdat ik het niet goed henoeg kan volgen in het Nederlands
Het ligt denk ik niet aan de taal, maar dat je echt niet wilt dat mensen denken dat jij het bent. Dan kun je soms dingen anders interpreteren, omdat je zo gefocust bent op wat je vooral niet wilt dat mensen denken. Heb ik ook weleens. Rustig blijven en alles rustig nalezen. Dan kom je er wel.
Tuurlijk blijf je gewoon hierMuntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 23:59Niet? God sorry dan. De nuances van Nederlands ontgaat me soms.
Ik zag die nick en noemde die om de taart die ik lekker vind. Dacht dat daarna iemand zei dat er nog een ei kwijt moest enzo over die nick. En al die toespelingen van Tsas. Maar ik zie dus spoken?![]()
![]()
Dat geneuzel is ook amper te volgen.
Mispoes!