Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:02
Alleen aan de hand van de OP snap ik dat niet goed. En dat is de info waar ik vanuit ga. Pas later komt er dan iets van 'er is meer gebeurd maar dat wil ik niet kwijt'. Prima, maar wat wil je verder dan nog?
Geen idee, waarschijnlijk goedkeuring voor haar gedrag omtrent het dwingen tot afstand doen van de vriendschap van haar man en zijn vriend?
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:05
Geen idee, waarschijnlijk goedkeuring voor haar gedrag omtrent het dwingen tot afstand doen van de vriendschap van haar man en zijn vriend?
Zou kunnen maar dat vind ik dan wel weer grappig. Wat als wij allemaal zouden zeggen dat ze never nooit van haar man mag eisen dat hij die vriendschap opzegt? Dat zou toch wel aardig mesjogge zijn als ze daar naar gaat handelen, want het forum zegt enz.

Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:05
Geen idee, waarschijnlijk goedkeuring voor haar gedrag omtrent het dwingen tot afstand doen van de vriendschap van haar man en zijn vriend?
En horen dat het logisch is dat hij dat NU telefonisch doet. Buiten dat ik het bizar vind af te dwingen hoe en wanneer je man een vriendschap beëindigt: iemand ervoor op bellen? Serieus? Is het een leeftijdsding ofzo? Komt op mij echt over als niveau basisschool. Gewoon niet meer afspreken, dat is toch (duidelijk) genoeg?

Zal wel te maken hebben met bevestiging/steun willen/zoeken denk ik, maar dat is toch echt een heel ander onderwerp dan die hele foto. Meer dan een aanleiding is die foto überhaupt niet. Dit probleem zit toch echt tussen haar en haar eigen man.
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
13-08-2018 16:10
En horen dat het logisch is dat hij dat NU telefonisch doet. Buiten dat ik het bizar vind af te dwingen hoe en wanneer je man een vriendschap beëindigt: iemand ervoor op bellen? Serieus? Is het een leeftijdsding ofzo? Komt op mij echt over als niveau basisschool. Gewoon niet meer afspreken, dat is toch (duidelijk) genoeg?

Zal wel te maken hebben met bevestiging/steun willen/zoeken denk ik, maar dat is toch echt een heel ander onderwerp dan die hele foto. Meer dan een aanleiding is die foto überhaupt niet. Dit probleem zit toch echt tussen haar en haar eigen man.
Dit dus.

Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:09
Zou kunnen maar dat vind ik dan wel weer grappig. Wat als wij allemaal zouden zeggen dat ze never nooit van haar man mag eisen dat hij die vriendschap opzegt? Dat zou toch wel aardig mesjogge zijn als ze daar naar gaat handelen, want het forum zegt enz.
Zeker mesjogge als je je laat lijden door wat er op een forum gezegd wordt.

Wel vind ik het handig/interessant om meerdere meningen te horen en vandaaruit mijn eigen mening te vormen
kirjailija schreef:
13-08-2018 16:10
En horen dat het logisch is dat hij dat NU telefonisch doet. Buiten dat ik het bizar vind af te dwingen hoe en wanneer je man een vriendschap beëindigt: iemand ervoor op bellen? Serieus? Is het een leeftijdsding ofzo? Komt op mij echt over als niveau basisschool. Gewoon niet meer afspreken, dat is toch (duidelijk) genoeg?

Zal wel te maken hebben met bevestiging/steun willen/zoeken denk ik, maar dat is toch echt een heel ander onderwerp dan die hele foto. Meer dan een aanleiding is die foto überhaupt niet. Dit probleem zit toch echt tussen haar en haar eigen man.
Inderdaad, ze krijgen namelijk alleen ruzie als hij naar dat stel gaat.
kirjailija schreef:
13-08-2018 16:10
En horen dat het logisch is dat hij dat NU telefonisch doet. Buiten dat ik het bizar vind af te dwingen hoe en wanneer je man een vriendschap beëindigt: iemand ervoor op bellen? Serieus? Is het een leeftijdsding ofzo? Komt op mij echt over als niveau basisschool. Gewoon niet meer afspreken, dat is toch (duidelijk) genoeg?

Zal wel te maken hebben met bevestiging/steun willen/zoeken denk ik, maar dat is toch echt een heel ander onderwerp dan die hele foto. Meer dan een aanleiding is die foto überhaupt niet. Dit probleem zit toch echt tussen haar en haar eigen man.
eens
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
13-08-2018 16:12
Zeker mesjogge als je je laat lijden door wat er op een forum gezegd wordt.

Wel vind ik het handig/interessant om meerdere meningen te horen en vandaaruit mijn eigen mening te vormen
Nee, dat 'lijden' is niks, dan moet je echt stoppen met forummen :proud:

Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:14
Nee, dat 'lijden' is niks, dan moet je echt stoppen met forummen :proud:
Tis zeker leiden :proud: :proud:
Een vriendschap gewoon dood laten bloeden is natuurlijk niet imponerend genoeg. TO heeft een groot gebaar van haar man nodig.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie het met mij eens zijn :mrgreen:

Je laten leiden door een forum zou inderdaad ook vreemd zijn, ze moet ook vooral zelf weten wat ze doet. Maar als je alleen bijval zoekt is een forum niet echt de juiste plek voor je verhaal...
Alle reacties Link kopieren
“RiRi” schreef:
13-08-2018 15:27
Blijkbaar is er niets aan de hand, anders hadden de mods wel wat gedaan.
Da’s dan wel weer een tìkje naïef hè.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:00
Dat kutjesfoto topic?
Daar krijg ik ook de indruk dat we vooral heel hard "jaaaaaa!! metoo!!!" hadden moeten roepen eigenlijk.
Ja dat topic.
Oifa schreef:
13-08-2018 16:00
Ik denk dat ik weet over welk topic je het hebt, Ben het deels met je eens maar ik denk dat deze TO erg in de knoop zin vanwege het toedoen van deze man.
Kan, maar dan moet ze iets doen aan haar mentale weerbaarheid/veerkracht. En niet beledigd reageren als niet iedereen haar reuze zielig vindt.
kirjailija schreef:
13-08-2018 16:01
Iets met een onfortuinlijke hashtag in de titel ja. Helemaal die opmerking over reacties en mensen die normaal moeten doen, jeuk! Ik krijg dan altijd de neiging om heel hard FLIKKER ZELF OP EN LEER ZELF NORMAAL TE REAGEREN te schreeuwen.

Of zeggen dat ze een hond moeten nemen i.p.v. een vent als ze iets rond willen commanderen...
Haha ja, dat zit bij mij ook in de allergie.
Grobbekuiken_ schreef:
13-08-2018 16:02
Alleen aan de hand van de OP snap ik dat niet goed. En dat is de info waar ik vanuit ga. Pas later komt er dan iets van 'er is meer gebeurd maar dat wil ik niet kwijt'. Prima, maar wat wil je verder dan nog?
Helemaal mee eens. Ze vraagt meningen over een situatie waar ze erg mee zit, maar wil maar een klein deel vertellen. Dat is raar.
Alle reacties Link kopieren
Head* schreef:
13-08-2018 16:41
Kan, maar dan moet ze iets doen aan haar mentale weerbaarheid/veerkracht. En niet beledigd reageren als niet iedereen haar reuze zielig vindt.
Dat is toch inherent aan niet weerbaar zijn?
Vriendelijk.
Oifa schreef:
13-08-2018 16:12
Zeker mesjogge als je je laat lijden door wat er op een forum gezegd wordt.

Wel vind ik het handig/interessant om meerdere meningen te horen en vandaaruit mijn eigen mening te vormen
Geweldige spelfout. :kneel: je laten lijden door wat forum zegt gebeurt aan de lopende band :proud:
vrouwjagersma schreef:
13-08-2018 16:16
Een vriendschap gewoon dood laten bloeden is natuurlijk niet imponerend genoeg. TO heeft een groot gebaar van haar man nodig.
Ja, daar lijkt het wel op.
patatjedubbelmayo schreef:
13-08-2018 16:45
Dat is toch inherent aan niet weerbaar zijn?
Wat?
patatjedubbelmayo schreef:
13-08-2018 16:45
Dat is toch inherent aan niet weerbaar zijn?
Misschien deels maar niet iedereen die niet zo weerbaar is kan niks hebben op gebied van kritiek
Head* schreef:
13-08-2018 16:46
Geweldige spelfout. :kneel: je laten lijden door wat forum zegt gebeurt aan de lopende band :proud:
:-D

Helaas wel ja
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
13-08-2018 16:45
Dat is toch inherent aan niet weerbaar zijn?
Je bedoelt niet weerbaar zijn en dus snel beledigd? Misschien wel ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven