Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
31-07-2018 11:48
Tot mijn grote verbazing mag fashionvictim mij gewoon uitschelden voor viezerik en vuile leugenaar. Oja en ik heb een grote bek.

Deze scheldwoorden mogen dus wel blijkbaar. Gaat snel bergafwaarts zo met het forum.

Als het mag, prima. Dan weet ik wie ik voortaan zo ga noemen hier.
Hoe bedoel je 'mag'? Omdat ze niet geband is? Misschien heeft ze wel een waarschuwing gekregen.
Anyways, who cares. Er gebeuren wel ergere dingen hier. Ik vind het allemaal best. :whistle:

Zet haar onder de negeer, ben je van haar af. Ik heb 2 mensen onder de negeer moeten zetten die mij een vieze ban hebben willen aansmeren. Door FV heb ik trouwen ook 1 keer een ban gekregen - onterecht uiteraard.
FV was toch eerder best een gematigde forumster.
Oakes schreef:
31-07-2018 11:53
En wat je zegt dat ben jezelf. Dat weet iedereen.
Nahnahnahnahnah! :lmao:
There is always something happening, and it's usually right now
Loullah schreef:
31-07-2018 11:54
Hoe bedoel je 'mag'? Omdat ze niet geband is? Misschien heeft ze wel een waarschuwing gekregen.
Anyways, who cares. Er gebeuren wel ergere dingen hier. Ik vind het allemaal best. :whistle:

Zet haar onder de negeer, ben je van haar af. Ik heb 2 mensen onder de negeer moeten zetten die mij een vieze ban hebben willen aansmeren. Door FV heb ik trouwen ook 1 keer een ban gekregen - onterecht uiteraard.
Jij vindt het allemaal best maar je blijft er wel eindeloos over doorzeiken. :sarcastic:
☆°・-loes-・°☆ wijzigde dit bericht op 31-07-2018 12:00
0.09% gewijzigd
Mispoes!
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 11:47
Zo niet meelevend dit. :furious:

Hier, speciaal voor jou :there:

Afbeelding
Ik forum altijd mobiel, helaas geen negeer.

Geen idee of ze een waarschuwing heeft gehad. De oorspronkelijke post staat er nog, die heb ik nog een keer gestaft. Een nieuw lid was hier echt niet mee weg gekomen.

Nu moet ik dr verleiding weerstaan om niet dezelfde woorden terug te posten. Vooral dat met die grote bek is wel vaak van toepassing.

Heb het ook nog maar gemeld in het mod topic.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
31-07-2018 11:58
Jij vindt het allemaal best maar je blijft er wel eindeloos over doorzeiken. :sarcastic:
Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt, dat eindeloos zeiken.. waar heb je mij precies zien zeiken ?
Head :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Loullah schreef:
31-07-2018 12:03
Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt, dat eindeloos zeiken.. waar heb je mij precies zien zeiken ?
Hier in de napraat zeik je keer op keer op keer op keer over jouw bannen en ohohoh, dat ze zo onterecht zijn.
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 12:05
Head :lips:
Ik heb de linker gereserveerd trouwens. En alvast pina colada's besteld. :-D
Marana-- schreef:
31-07-2018 11:05
Hey Vesper je hebt ineens een avatar, fijn!

Ik merk dat ik meer op avatars let dan op namen, als ik door een discussie ga. Irritant als mensen ineens een andere avatar nemen dan de oude vertrouwde. Ik zal verder geen namen noemen ;-D
Sorry!
31-07-2018 12:02

Geen idee of ze een waarschuwing heeft gehad. De oorspronkelijke post staat er nog, die heb ik nog een keer gestaft. Een nieuw lid was hier echt niet mee weg gekomen.

Nu moet ik dr verleiding weerstaan om niet dezelfde woorden terug te posten. Vooral dat met die grote bek is wel vaak van toepassing.

Je slaat de spijker op de kop.
Daarom heeft zij ervoor kunnen zorgen dat ik een ban kreeg in dat achterlijk Kylie Jenner topic wat ze geopend had. Ik was redelijk nieuw en zij is al gewend om deze act steeds neer te zetten. Eerst iedereen voor dom uitmaken, vervolgens meltdown, en dan staffen om een ban aan te smeren.

Goed dat je de verleiding kan weerstaan om haar niet van repliek te dienen. Anders wordt je door haar en haar "matties" ?? massaal gestaft. :hihi:

Gisteravond was je helemaal raar en paranoïde aan het doen, zogenaamd niks snappen vanwege de taal en pas een paar weken lid..maar je doet nu, terwijl de storm is gaan liggen, weer enorm je best om iemand een ban aan te smeren. Je bent zelf ook niet netjes geweest, hebt ook tegen haar gezegd dat ze niet spoort. Ik vind dat dat ook onder schelden valt. Verdien jij ook een waarschuwing of ban dan?
Laat het gewoon.
...
Head* schreef:
31-07-2018 12:06
Hier in de napraat zeik je keer op keer op keer op keer over jouw bannen en ohohoh, dat ze zo onterecht zijn.

Bannen? Whahaha, ik las bananen :rofl:

Maar eeehh, ze waren ook onterecht dus wat is je punt?
Head* schreef:
31-07-2018 12:07
Ik heb de linker gereserveerd trouwens. En alvast pina colada's besteld. :-D
Dan kom ik ook!
Loullah schreef:
31-07-2018 12:11
Bannen? Whahaha, ik las bananen :rofl:

Maar eeehh, ze waren ook onterecht dus wat is je punt?
Tja, voor iemand die het allemaal wel best vindt, vind ik ook dat je er verdacht veel op terug komt, of het nou onterecht was of niet.
Kennelijk doet het je nog steeds genoeg om het steeds nog even te melden.
There is always something happening, and it's usually right now
Ligt het aan de hitte of is er nu een groepje gewoon alleen maar met elkaar bezig?

Wat gil je nou? Dat bericht is bewerkt.
Van mij hoeft niemand bananen hoor, maar de post waarin ik uitgescholden wordt mag wel graag weg.
Kan het hier nou klaar zijn met dat FV-gebash? Ik waardeer haar enorm als forummer, al jaren. Degenen die over haar blijven zeiken vallen me eerder negatief op.
Such fun!1
31-07-2018 12:16
Van mij hoeft niemand bananen hoor, maar de post waarin ik uitgescholden wordt mag wel graag weg.
Waarom werd je uitgescholden?
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 12:15
Wat gil je nou? Dat bericht is bewerkt.
Ik gil nooit, krijg je alleen maar een zere keel van. Heb vandaag nog even gekeken wat er nu eigenlijk stond, en toen stond het er nog gewoon.
Als het nu weg is, is dat alleen maar fijn.
Uh, dit is Napraat. Daar mag nagepraat worden. Positief en negatief.

Maar ik wil ook wel in kletsmodus, hoor. Wat zal ik eten als lunch? Poffertjes met peren, of pizza. Keuzes, keuzes. :huh:
Van mij mogen die gene die zitten te miepen een ban vanwege off topic in moderator topic.
En de napraat is er niet voor niets.
Wat een gezeik.
Zeg muntje, kun jij je niet laten omsmelten tot een slotje?

Je doet aan zuigen en stoken (goed voor het smeltvuur)
En je stinkende best om iemand een ban aan te smeren. Er zijn geen verschrikkelijke dingen tegen je gezegd hoor. Hoe erg jij je best ook deed om dat uit te lokken.

Misschien kun je tijdens het smeltproces het koper nog even gebruiken als spiegel.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven