Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Want dan ben je nu 12 weken Inad? Of al iets meer zelfs?

Voor jou de tweede dus dat zal wel sneller herkenbaar zijn. Maar dat is ook altijd als je je er op gaan concentreren of je iets voelt dan voel je niets he.
Ik voel ook nog helemaal niets....

wel super leuk dat al zoveel meiden vanalles voelen!! Jeej!

Ik heb vandaag een dag vrij genomen. Ik voel me echt beroerd. Zo moe en uitgeput. Denk dat ik iets teveel hooi op mijn vork heb genomen. Dus ik duik zo nog even mijn bedje in en doe het de rest van de dag rustig aan.

Dusss... volgende keer meer vanuit mijn kant!
Welke jurk heb je gekocht Inad?

Onwijs interessant, die ingewanden van jou Aruba
Ja, dat doen die ongeboren mormels gewoon expres, Aruba, ik weet het zeker

Hopelijk knap je snel op van dagje vrij, Aapje.

Een gebroken witte met roosjes erop. Klinkt vreselijk tutsy, maar hij is heel mooi. Zal even googlen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hmm ik kan em nog niet vinden. Maak wel even een foto

Wel deze mooie cheeseburgerdress gevonden

Met dikke buik wordt je dan een Mega dubbele Cheeseburger

Heb jurk in zelfde stof gevonden. De mijne heeft alleen wel mouwen (korte) en heeft van die gekruiste banden voor die je kunt strikken aan de achterkant

Hoop dat het beetje te zien is, want heb plaatje flink opgeblazen
Nee dus
Dan misschien zo maar:

link naar MP advertentie
Jurk is mooi Inad en cheeseburger is helemaal the bomb . Nu verder lezen, veel te veel geschreven
interne gasvorming. Lekker bezig

Aapje rustig aan doen en goed dat je even dag rust neemt, is wel heavy allemaal.

Nala leuk om op je petekind te passen en zijn honden nog wat bijgedraaid?

Gympy klopt inderdaad van 20 weken echo dat is ook wat ik er spannend aan vindt. Wil hem wel graag doen maar toch, straks zien ze wat wat niets is of wel en wat dan? Vriendin van mij soortgelijk verhaal, bleek ook niets te zijn maar no way dat die zwangerschapsweken daarna nog relaxed zijn. Sta er nu wel anders in dan bij Nesta. Toen wat relaxter. Ga weer even posten en verdre lezen, lijkt mij voor nu en mijn toestand wat beter
Star leuk vanavond weer hartje luisteren, genietse! Herkenbaar ook van dat meer onzeker zijn over zwangerschap bij tweede. Gek eigenlijk want je weet hoe het al is gegaan de vorige keer. Vind deze weken ook wel gek want ondanks dat ik af en toe wel wat lijk te voelen vind ik het ook nog een onwezenlijke tijd. Je bent zwanger maar je ziet er nog niet zo uit ofzo. Ik had het idee bij Nesta dat ik toen vanaf week 1 al hoogzwanger rondliep haha maar ik heb natuurlijk met name de laatste periode onthouden als zwangere.

Zie nu dat Mmomo en Rebbel dat ook herkennen wat minder onbevangen.

Rebbel dat is wel schrikken geweest met je eventuele zwangerschapsvergiftiging. Moet wel lachen om de opmerking van je vriend. Ik heb ook op het een eind een beginnend zwangerschapsvergiftiging gehad (ook niet zeker geweest maar hoge bloeddruk wat eiwit) dus onder behandeling van Gyn...begreep inderdaad ook al dat je nu geen verhoogd risico hebt. wel good to know.

Heb je een bakfiets? Gaaf vind ik dat! Drop argh ik moet mijzelf ook continu inhouden want onverzadigbare drang naar drop. Soms lukt het niet...iets teveel een eeuwig schuldgevoel.

Vind je vriend wel leuk geloof ik en zijn milieu statement. Ik gebruik hem ook maar in in mijn geval wat minder oprecht (ben doodsbenauws om te vliegen). Zou leuk zijn als jullie nog een paar dagen weg kunnen. Wij gaan halverwege juni nog een kleine 2 weken naar Noord Frankrijk, zin in!

Volgens mij heb ik redelijk op iedereen gereageerd? Inad en Gympy succes donderdag en hopelijk weer mooie verhalen!
Oh joh, ik dacht dat de 20 weken echo min of meer "verplicht" was. Tuurlijk, als je em niet wilt, doe je em niet. Maar dacht dat het normaal was dat je em kreeg.

Wij doen em zowiezo. Is toch weer een keertje extra baby kijken. En vind het wel prettig dat alles goed wordt nagekeken.

Ik bedoelde met de pretecho ook wat anders Gympy, de 3d/4d echo, die je zelf kan betalen en laten doen. Die gaan we ook laten doen.

Mooie jurk hoor Inad!

Die cheeseburger is helemaal geweldig.

Dierewier, honden draaiden niet bij. Bleven zenuwachtig achter em aan hobbelen.

Maar is straks toch anders, dan is de baby er continu. Zal dan hopenlijk wel normaal worden op den duur.
Visotsky, vroeg me laatst af of Funghi daar in jouw woonplaats nog leeft
Kan best tutsy zijn inad, maar wel erg leuk

Nala, 20 weken echo is dus juist je kindje nakijken en minder even naar de baby kijken

Oe, wel oppassen met de honden hoor, wat heb je ook alweer voor ras?
Inad, leuke hamburger jurk.... Kunnen we er tzt wel even een foto van krijgen ja????
Nala, ik had je bericht begrepen hoor . Alleen weet ik nog niet of we ook nog een pretecho laten doen, omdat ze dus mogelijk ook al een DVD maken bij de 20-weken echo. Als dat inderdaad zo is, denk ik dat ik het niet zo nodig vind om ook nog een pretecho te maken, maar ik kan natuurlijk nog van mening veranderen. Eerst maar eens de 20-weken echo afwachten...
Hullo dames, alles goed?

Hier prima. Zit lekker rustig aan te doen met de peuter. Zo maar eens douchen, kleren aan doen en boodschappen halen (we zijn nog in pyama, ha ha ha).

Vis, wanneer is jou echo nou?? Gaat toch nu ook wel een x gebeuren, toch?

Hier alles ok. Voel me wel wat beter dus dat is prettig. Donderdag 12 weken dus klopt precies, toch?

Als we het dan toch over jurken hebben: hier gezellige bloemetjes jurk gecoord op H&M.com. Meet zeegroen. Nou moet alleen die buik nog even gaan groeien want hij past nog niet

Zo, nu eerst andere dingen doen. Tot later!
Dat snap ik Star, dat de 20 weken echo minder kindje kijken voor de leuk is en dat het wat serieuzer is.

Maar ik probeer er niet zo zwaar aan te trekken. Zie het toch ook weer als een mogelijkheid om mijn kleintje te zien. (heb er gewoon vertrouwen in, de rest zien we wel)

En tuurlijk let ik op met de hondjes. Laat ze geen seconde alleen met hem. (heb 2 Jack Russels)
Ik ben in een koekjessnaaibui

Zelfs toen 20 weken echo nog niet in pakket zat en ik em dus als pretecho liet doen, vond ik het eng. Vond het woord pret ook beetje stom, wat dat betreft.
Oja, en hoe groot de verleiding ook was , ik heb de Cheeseburgerjurk maar niet gekocht
Hier ook een jack. Die best wel eens lelijk kan doen. Maar ik denk ook dat als het kindje er continu is ze er wel aan zal wennen. Bij mensen die ze niet kent, ook kinderen dus wil ze nog wel eens uitvallen maar gelukkig alleen blaffen. Ons zal ze nooit wat doen en eerder beschermen dus ga ik er van uit dat de éne mini de andere mini gaat beschermen (hoop/duim) En mocht het echt niet werken dan gaat ze naar mijn schoonouders die al een jack hebben.
Zo, weer hartje van kindeke gehoord. Uitslagen van bloed enzo ook gehad, was allemaal goed, werd nog gevraagd om bloeddonor te worden want niet al te gangbare bloedgroep. En laat ik nou net een ontzettende hekel hebben aan bloedprikken Nou ja, mss moet ik me er maar eens overheen zetten.
Ik zit lekker een Magnum weg te smikkelen. Jammie.

Aruba, wij hebben het voordeel dat als het straks echt niet gaat met de doggies en de beeb, dat ze in een gedeelte van het nieuwe bedrijf kunnen zitten.

In uiterste noodzaak kunnen we daar een plekkie voor ze creeeren.
Ha, fijn dat alles weer goed was Star. Ben ook niet zo'n fan van bloedprikken, maar heb de laatste keer voor het eerst eens durven gluren hoeveel buisjes er nou eigenlijk afgetapt werden (3).

Bloemetjesjurk is moooi, Inad, lieve roosjes . Ik ben na m'n werk even de Prenatal binnen gesneakt. Had in de folder een jurk gezien die er ook in dochters maat was en had even het idee dat het leuk zou zijn om ons beiden in dezelfde jurk te hijsen, maar de jurk viel nogal tegen in de winkel (hoop niet dat iemand hem toevallig gekocht heeft en anders pech, ik vind hem niet mooi! ).

Trouwens, ff off-topic, voor de mama's met kindjes die al wat ouder zijn. Ik heb dus een potje gekocht bij Prenatal, omdat dochter steeds aangeeft als zij moet poepen. Dan gaat ze al bij de trap staan of klimt omhoog (we doen altijd boven verschonen). Dus nu wil ik wat gaan proberen met het potje. Ze weet dat ik op de wc ga plassen, komt er dan wel eens bij staan en doet dan psss psss (heel schattig, komt uit een boekje met geluiden). Maar ze heeft eigenlijk geen idee wat het is, want als zij plast, dan hoort ze dat natuurlijk niet en ze voelt er ook vast weinig of niks van. Hoe ga ik haar duidelijk maken waar die pot voor is? Hoe deden jullie dat? Of zou ze nog te jong zijn, ze is 18 mnd.

Dier, was wel ff schrikken die zw.sch.vergiftiging, vooral het bericht dat ik in z.huis moest blijven tot bevalling, maar achteraf enorm meegevallen, omdat de bevalling vanzelf op gang kwam die dag daarna. Dus geen spannende toestanden geweest en ook geen weken bedrust.

We hebben dus een bakfiets ja, mega-ding waar 4 kindjes in kunnen. Vooral erg handig, want we hebben, schrik niet, geen auto. Ja, man is echt milieubewust en ik doe mee. Vooral ook omdat ik geen rijbewijs heb, hihi, is er nog nooit van gekomen... Wilde in de zomer gaan lessen, als ik toch 7 wkn vakantie heb, maar lijkt me nu niet zo'n goed plan meer, pas tegen die tijd vast niet meer in een auto, laat staan achter het stuur...

Ik voel trouwens steeds meer bubbels en plopjes, steevast als ik m'n bed induik, maar ook als ik rustig zit ofzo.

Nou, ik ga es ff speuren naar die onwijs gafe cheeseburgerdress, ben jaloers dat je die gevonden hebt, Inad.

Oja, zag mooie kleding op www.goodmoodmom.nl Ze hebben niet zo veel, maar wat ze hebben is errug mooi!
Hihi Rebbel, ik heb em denk gekocht, maar dan het tuniekje.

Smaken verschillen gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven