Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

Meiden, we kunnen hier verder.

Moet nog ff kijken hoe ik dat witte vlak kleiner krijg en de tabel wat groter.

Maar het beginnetje is er.

Denk gewoon het andere topic laten zakken?

Verder alles goed met jullie?

Hier wel. Vanmorgen weer een test gedaan en die gaf weer ZWANGER aan.

Maar heb nog wel krampjes. Hebben jullie dat ook?
Ha gevonden! De tabel is idd nog een beetje moeilijk leesbaar..

Komt goed!

Hier ook krampjes, kleine steekjes rechts onderin mijn buik. Maar dat kan gewoon bij een zwangerschap horen, dus ik maak me geen zorgen.

Nou, ik ga lekker met dochter spelen, die is behoorlijk WAKKER!

Fijne dag.
@ Nala, die krampjes die je voelt is het oprekken van je baarmoeder. Dat hoort er allemaal bij!

Waarschijnlijk heb je te veel kolommen geselecteerd waardoor je zo veel wit ziet. Je moet echt alleen de tabel selecteren als je die ergens naartoe gaan copieren. En is het mss nog een idee om in de titel 2009 erachter te zetten? Dat kan toch nog?

Super dat je de tabel wil bijhouden!

Hier alles goed, vandaag 5 weken zwanger (volgens m'n eigen berekening). (nog) geen kwaaltjes en hopelijk blijft dat zo!!!

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
*sluipt even binnen*

Nala meis gefeliciteerd!!! lees altijd mee met de pilstoppers...wat een geweldig goed begin van 2009 voor jou

andere meiden ook van harte gefeliciteerd

*sluipt weer weg*
Ik zag dat ook al, dat ik het jaartal was vergeten...

En als ik de tabel kopieer, doe ik echt alleen maar de tabel, dus dat snap ik nog niet echt.

Ga vanmiddag er ff voor zitten.

Ben blij dat jullie die krampjes ook hebben. Blijf toch nog wel behoorlijk onzeker. Gelukkig heb ik snel een echo.
Trouwens, thx Diamond! Lief van je.

Merk toch wel dat veel mensen mijn verhaal volgden de afgelopen maanden. Doet me goed.
Heb het ff aan Viva angel gevraagd voor dat jaartal. Ik kan dat nl niet meer veranderen.

Anders moet ik em nog 1 maal opnieuw openen en deze weer laten zakken... :-S Sorry.

Laten we hopen dat zij het kan veranderen, want is wel zo leuk als het erbij staat.
Sta ik nou in de tabel? Kan het niet zo goed lezen Maar weet niet of ik dat al wel durf hoor... Liever eigenlijk nog even niet tot na de echo.

Wanneer ben jij uitgerekend Nala?
Het lukt me niet hoor. Baal wel, ik stel weer eens wat voor.

Snap niets meer van dat Photobucket.

Bij de Pilstoppers hou ik de tabel ook bij. Hij is daar ook niet mega duidelijk, maar als je em aanklikt wel.

Snap niet hoe die bij die andere topics zo duidelijk kan zijn.

Kan iemand anders dit wel? Dan moet je em anders maar weeeeer opnieuw openen....

Aruba, heb je iig uit de lijst gehaald. Ff op F5 drukken en je ziet het veranderen.

(als iedereen dat doet, zie je de laatste versie)

Ik ben voor zover ik denk 09-09-09 uitgerekend.

Super dat we nu beide zwanger zijn. Laten we duimen dat het nu wel goed blijft gaan bij ons allebei!
Nala; ik vind de tabel er al heel knap uitzien. Nog even wat info van mij voor in de tabel; ik ben 29, heb een dochter van 20 mnd en mag 13 jan. naar de verloskundige.

O, en ik ben geen Brabander, maar Limburgse. Is dat een probleem ?
Nala, lieverd, eindelijk een maandtopic voor jou! Het is je gegund!!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hai meiden!

Hier zijn we weer!! Wat goed Nala dat jouw test weer opnieuw positief aangaf! Ik heb vandaag ook weer getest en ook ik had 2 streepjes! Jeej!

Verder voel ik nog steeds helemaal niets!

@ Nala; super van de tabel (komt vast goed dat hij helemaal in orde is!)
Oh en voor de tabel: dit is mijn eerste kind.
das vaag..ik heb hier net gepost...en het staat er niet bij...raar..

Fijn een vers topic met tabel, helaas nog wel wat lastig zichtbaar. Maar dat komt vast wel goed.

Hoeveel testen hebben jullie al gedaan? Ik 5..hihihi. De laatste een digitale en toen ben ik gestopt.
hihi 5? Ik heb er 2 gedaan en nu heeft mijn man het een halt toegeroepen. Al denk ik dat ik stiekem nog een digitale ga doen ;)
quote:Nala24 schreef op 03 januari 2009 @ 12:16:

Trouwens, thx Diamond! Lief van je.

Merk toch wel dat veel mensen mijn verhaal volgden de afgelopen maanden. Doet me goed.

lieve schat,het is je ook zoooo ontzettend gegunt!!

ik heb ook de MM moeten bewandelen voor een pracht van een dochter nu,positief blijven meis en krampjes en zo hoort erbij,oprekken van de banden...

mijn duimen blijven draaien voor je,zit gewoon met een brok in mijn keel hier,vind het zo ontzettend gaaf voor jullie!!

liefs diamond
Ik zal iedere keer de tabel zsm aanpassen.

Zie je nog geen verandering, dan moet je dus op F5 drukken.

Maar nogmaals, kan iemand het duidelijker, be my guest...

Thx lieve Frans. Voelt wel gek hoor, opeens meeschrijven bij een maandtopic.

Wil je al zo lang en nu is het dan zo ver...

Lala, ik heb gister een digitale en streepjes test gedaan en vanmorgen weer een digitale.

Heb voor morgen nog 1 digitale en voor maandag nog een streepjes. (hoezo ben onzeker )
quote:Nala24 schreef op 03 januari 2009 @ 12:38:

Snap niet hoe die bij die andere topics zo duidelijk kan zijn.

Kan iemand anders dit wel? Ik kwam hier even neuzen en las dit... bij het topic 'we gaan voor de 1e... wie ook?' hou ik de tabel bij in de OP. Het is wel een heel andere tabel dan die van jou hier, maar als je ook graag zoiets wilt, wil ik je wel ff helpen. Ik hoor lees het wel! Groetjes Marriss
Hallo,

hier ben ik ook weer. Ik heb maar 1 test gedaan wel een digitale. Even voor het tabel ik heb nog geen kinderen en ben 3 sept uitgeteld.

groetjesssss
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

vul hier naam in vul hier leeftijd in ... ... ...

vul hier naam 2e persoon in leeftijd 2e persoon ....... ....

(naam 3e persoon) etc.etc. etc. etc.

etc etcetcetc. etc

etc etc etc etc etc

Nala, als je nu mijn bericht gaat citeren, en dan de tekst (codes) kopieert door alles te selecteren... dan ga je naar je OP en daar plak je het weer in. Vervolgens kan je alle namen etc. aanpassen aan de mensen van dit topic. Snappie??
Hallo, daar zijn we weer!

Wat goed zeg, zo'n tabel!

Hier drie testen gedaan, omdat het héél lang duurde voordat er een héél licht streepje tevoorschijn kwam! En ik had een setje van drie, dus een paar dagen later weer getest. Maarre... 't is toch echt zo, haha!

Groetjes, doperwt
Hallo,

Goed zeg, een tabel! Voor de volledigheid, ik ben 30, de rest stond er al in zag ik.

Ik heb zelf maar 1 test gedaan, die gaf een hele duidelijke streep aan. Verder kan ik op mijn cyclus zo´n beetje de klok gelijk zetten dus heb ik het er maar bij 1 gelaten. Ben heel benieuwd naar de echo maandag. Stel je voor dat het er 2 zijn.... hahaha
Ja! Het is gelukt!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven