Partner bedrogen

03-08-2018 10:33 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Ik heb een maand geleden mijn partner bedrogen en kwas er kapot van dat ik staat was dit te doen, ik heb het haar dan ook verteld en na veel praten heeft ze het mij vergeven en gaat het terug goed tussen ons enkel kan ik het mezelf heel moeilijk vergeven en kan ik het moeilijk een plaats geven omdat ik me zo ontzettend schuldig voel, heeft iemand hier ervaring mee of tips over wat ik kan doen om dit te kunnen plaatsen en verder te gaan?
Alvast bedankt
Je niet zo aanstellen en de volgende keer je sjaak in je broek houden.
Een huilebalkerige man is echt zo onaantrekkelijk als een dooie slak.
Ja en?
Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb
anoniempje501 schreef:
03-08-2018 10:40
Wat jij natuurlijk niet weet is dat ik een psychisch probleem heb waardoor het gebeurd is en ik daar nu professionele hulp voor gezocht heb

En dit lijkt je geen relevante informatie voor in de OP?
anoniempje501 schreef:
Slechte smoes
Ik ben toch zo benieuwd welke psychische probleem ( wat is dat trouwens precies) zorgt voor je lul in een ander.

Of bedoel je karakter?
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 03-08-2018 10:45
15.45% gewijzigd
ohja dan ben je geen huilie?

zorg nou maar gewoon dat het niet meer gebeurd en verschuil je niet achter een eventuele diagnose... het enige dat zin heeft is zorgen dat zij zich het belangrijkst voelt, jouw zelfmedelijden helpt daar niet bij
Lorem Ipsum
anoniempje501 schreef:

Lekker makkelijk je schuift wel heel hard je eigen verantwoordelijkheid weg je acties zijn nog altijd die van jezelf hoor. Psych problemen heel vervelend en hulp zoeken is alleen maar goed maar om nou te zeggen dat het daardoor gebeurd is vind ik te makkelijk...
anoniempje501 schreef:

Lekker makkelijk je schuift wel heel hard je eigen verantwoordelijkheid weg je acties zijn nog altijd die van jezelf hoor. Psych problemen heel vervelend en hulp zoeken is alleen maar goed maar om nou te zeggen dat het daardoor gebeurd is vind ik te makkelijk...
anoniempje501 schreef:
En wat voor psychisch probleem mag dat zijn? Kan me niet inbeelden dat je er door één vreemd kan gaan.
YagaBaba schreef:
03-08-2018 10:44
Slechte smoes
Dit. Je kunt niet alles op je ziekte gooien. Het kan wel bijdragen aan de keuze en actie, maar je bent altijd zelf verantwoordelijk voor je acties.
anoniempje501 schreef:

:rofl:
En nu een antwoord op je vraag. Misschien vind je hier wat nuttige info.
relaties/vreemdgegaan-en-goedgekomen/li ... es/417464
MIjn ex neukte ook rond en had psychische problemen. Ik heb hem bij het grof vuil gezet. Psychische problemen hebben is in mijn beleving geen vrijbrief om met jan en alleman het bed maar te kunnen delen. Dat zou lekker zijn zeg.
Psychose, waardoor ik stemmetje in mijn hoofd heb die mij bevelen opgeeft en waar ik niet mee omkon gaan waardoor ik alle handelingen uitvoerde wat mij werd opgedragen, de psychiater zei me dat alle mensen veel gedachten of fantasieën en gevoelens hebben maar de normale mens dit kan laten passeren of plaatsen, probleem was dat ik dit niet kon waardoor ik alle bevelen die mij werden opgedragen uitvoerde, niet enkel partner bedriegen ook andere dingen, ik heb nu medicatie die mijn gedachten tot rust brengen en ik ga 2x per week naar de psychiater om te leren omgaan met afwijkende gedachten zonder er een vervolg aan te geven.
anoniempje501 schreef:
OMG... En de diagnose was een verwilderde piemel die niet op commando af gaat liggen in je broek ofzo?
Echt waar, ik heb door de jaren heen hier veel slechte verhalen/smoezen gelezen maar dit is wel een hele goeie. Chapeau!
Ja en?
En natuurlijk laat ik haar speciaal voelen, zei weet ook niet dat ik zoveel moeite heb om mezelf het te vergeven
leren omgaan met afwijkende gedachten zonder hier een vervolg aan te geven... ok

wat is het nou, je eigen gedachten of een stem in je hoofd? of allebei?
Lorem Ipsum
anoniempje501 schreef:
03-08-2018 10:49
Psychose, waardoor ik stemmetje in mijn hoofd heb die mij bevelen opgeeft en waar ik niet mee omkon gaan waardoor ik alle handelingen uitvoerde wat mij werd opgedragen, de psychiater zei me dat alle mensen veel gedachten of fantasieën en gevoelens hebben maar de normale mens dit kan laten passeren of plaatsen, probleem was dat ik dit niet kon waardoor ik alle bevelen die mij werden opgedragen uitvoerde, niet enkel partner bedriegen ook andere dingen, ik heb nu medicatie die mijn gedachten tot rust brengen en ik ga 2x per week naar de psychiater om te leren omgaan met afwijkende gedachten zonder er een vervolg aan te geven.
Thx voor de tip!!
De beste smoes ever voor alle vreemdgaanders
mallebeppie schreef:
03-08-2018 10:48
MIjn ex neukte ook rond en had psychische problemen. Ik heb hem bij het grof vuil gezet. Psychische problemen hebben is in mijn beleving geen vrijbrief om met jan en alleman het bed maar te kunnen delen. Dat zou lekker zijn zeg.
:biggrin:
Piemelkooitje dan maar?
Geef de sleutel aan je vriendin en het probleem is opgelost.
Ja en?
Ik geloof wel dat je deze problemen hebt en dat je hier hulp voor zoekt. Maar ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je degene van wie je houdt bedriegt omdat een stemmetje tegen jou zegt dat je iemand anders moet neuken? Het is en blijft jouw actie en dus jouw verantwoordelijkheid.
anoniempje501 schreef:
03-08-2018 10:49
Heee deze staat nog niet op de smoezenlijst,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
anoniempje501 schreef:
Serieus? :facepalm:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Enn schreef:
03-08-2018 11:04
Heee deze staat nog niet op de smoezenlijst,
En die smoesjeslijst is al zo lang! :-D
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven