Galblaasoperatie.
vrijdag 3 augustus 2018 om 12:23
Vorig jaar is mijn galblaas verwijderd middels een kijkoperatie.
Helaas kreeg ik complicaties, waardoor ik er zo'n twee maanden zoet mee ben geweest, maar de eerste dagen leek ik redelijk snel op te knappen.
Zonder die complicaties denk ik dat ik echt niet meer dan de genoemde twee weken had nodig gehad.
Helaas kreeg ik complicaties, waardoor ik er zo'n twee maanden zoet mee ben geweest, maar de eerste dagen leek ik redelijk snel op te knappen.
Zonder die complicaties denk ik dat ik echt niet meer dan de genoemde twee weken had nodig gehad.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 3 augustus 2018 om 16:13
Ik had een complicatie, een leverbloeding. Hierdoor werd ik na een halve dag thuis op de bank te hebben gelegen teruggeroepen naar het ziekenhuis (ik wist niet dat ik dat had, ik voelde me wel zwakjes en ik zag erg wit - maar wist niet dat dat door bloedverlies kwam).
Na 4 dagen gewoon weer aan het werk gegaan, niets aan de hand.
Na 4 dagen gewoon weer aan het werk gegaan, niets aan de hand.
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:07
Het duurde bij mij erg lang voordat ik weer wat de oude was.
Na zes weken naar huisarts geweest omdat ik nog zo moe en half was. Die vertelde mij dat ik er rustig zes weken bij op kon tellen.
Je hebt ook een wond van 5x2 in je buik. Er is wel een orgaan verwijderd.
Ik heb na de operatie(2.5 jaar geleden) heel veel stoelgangproblemen gekregen, wat nu mijn leven verpest. Ik moet ineens, a la seconde direct naar de wc,variërend van 2 tot 6 x daags. Kan dus niet meer zomaar even deur uit.
Maar ik ken dus ook mensen die vrij snel weer op de been waren en geen last hadden van pijn,narcose en andere zaken.
Ik wens je veel beterschap en luister goed naar je lichaam!
Na zes weken naar huisarts geweest omdat ik nog zo moe en half was. Die vertelde mij dat ik er rustig zes weken bij op kon tellen.
Ik heb na de operatie(2.5 jaar geleden) heel veel stoelgangproblemen gekregen, wat nu mijn leven verpest. Ik moet ineens, a la seconde direct naar de wc,variërend van 2 tot 6 x daags. Kan dus niet meer zomaar even deur uit.
Maar ik ken dus ook mensen die vrij snel weer op de been waren en geen last hadden van pijn,narcose en andere zaken.
zaterdag 4 augustus 2018 om 16:48
maandag 6 augustus 2018 om 10:27
kiddootje schreef: ↑04-08-2018 16:07Het duurde bij mij erg lang voordat ik weer wat de oude was.
helaas heel herkenbaar . eerst heel veel pijn en ellende gehad door galstenen en galblaasontsteking die niet herkent werd door de huisarts en uiteindelijk toch geopereerd. daarna begonnen pas echt de problemen constant diaree . Het was gewoon gal wat eruit kwam. na heel veel onderzoeken zijn ze er dan uiteindelijk achter gekomen dat mijn lichaam te veel gal aan maakt en omdat de galblaas weg is loopt dit direct naar de darmen,en ik heb ook collitus ulcerosa al jaren en dus doordat dat gal naar mijn darmen liep constant ontstekingen en pijn en diaree.
ik kan tot op de dag van vandaag alleen maar de deur uit als ik loperamide slik want als ik moet moet ik nu.
nu is dit bij mij zo gegaan en is niet zo dat iedereen het krijgt maar om nu te zeggen dat het niks voorstelt dat is fijn als het zo is maar is dus niet voor iedereen zo
maandag 6 augustus 2018 om 12:31
Ik ben in mei geopereerd aan mijn galblaas.
Ik had één grote steen waardoor ze sneetje aan navel iets groter hadden moeten maken dan voorzien. Ik ben volledige maand thuisgebleven maar na 2 weken was ik echt wel goed.
Alleen dat sneetje aan de navel ben ik lang blijven voelen.
Ik heb me mooi aan het 'dieet' gehouden dat ze hadden gezegd (niet vet en geen alcohol gedurende 6 weken) en heb qua eten of stoelgang nooit last gehad.
Ik ben erg tevreden met de operatie! Had de laatste weken voor de operatie dagelijks pijn en nu nooit meer.
Luister inderdaad gewoon naar je lichaam. Rust lekker, geniet van het mooie weer en je voelt vanzelf wanneer je weer meer kan.
Ik had één grote steen waardoor ze sneetje aan navel iets groter hadden moeten maken dan voorzien. Ik ben volledige maand thuisgebleven maar na 2 weken was ik echt wel goed.
Alleen dat sneetje aan de navel ben ik lang blijven voelen.
Ik heb me mooi aan het 'dieet' gehouden dat ze hadden gezegd (niet vet en geen alcohol gedurende 6 weken) en heb qua eten of stoelgang nooit last gehad.
Ik ben erg tevreden met de operatie! Had de laatste weken voor de operatie dagelijks pijn en nu nooit meer.
Luister inderdaad gewoon naar je lichaam. Rust lekker, geniet van het mooie weer en je voelt vanzelf wanneer je weer meer kan.