Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?
zaterdag 29 november 2008 om 13:24
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.
Een andere forummer had een tv over.
En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!
Is dat leuk of wat?
En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.
(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)
Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?
Ik trap af:
Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.
Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?
Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
dinsdag 10 maart 2009 om 18:05
quote:laulau83 schreef op 10 maart 2009 @ 13:44:
Zusje, de armband van de 2e foto uit de collectie:
'En deze hebben er al eerder op gestaan, maar heb ik ook nog:
heb je die nog? Vindt 'm er gaaf uitzien!
Wat zou je willen ruilen?'
Dat is die zilverkleurige toch? Die heb ik nog.
Ik ben van de boeken/dvd's/sieraden, als je toevallig wat hebt liggen. En anders wil ik hem je ook zo wel opsturen hoor, hij weegt toch bijna niks. Mail me maar op zusje78 @ gmail.com.
Zusje, de armband van de 2e foto uit de collectie:
'En deze hebben er al eerder op gestaan, maar heb ik ook nog:
heb je die nog? Vindt 'm er gaaf uitzien!
Wat zou je willen ruilen?'
Dat is die zilverkleurige toch? Die heb ik nog.
Ik ben van de boeken/dvd's/sieraden, als je toevallig wat hebt liggen. En anders wil ik hem je ook zo wel opsturen hoor, hij weegt toch bijna niks. Mail me maar op zusje78 @ gmail.com.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
dinsdag 10 maart 2009 om 18:37
Meiske,
zal ik morgen het anders opnieuw verzenden? Heb net gekeken en ik heb ze nogmaals liggen.
zal ik morgen het anders opnieuw verzenden? Heb net gekeken en ik heb ze nogmaals liggen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 10 maart 2009 om 18:53
quote:molie schreef op 10 maart 2009 @ 13:36:
Had jij al een lijstje sterretjeee? Misschien zie ik wel iets leuks voor mezelf
Nee heb (nog) geen winkeltje!
Moet nog even uitzoeken hoe dat moet enzo en heb ook nog geen foto's.
Ruil maar met taartje, want weet niet of 't me binnenkort al lukt om er wat op te krijgen. En moet ook mn spulletjes nog ff weer uitzoeken.
Was meer een gokje, stel dat je graag iets wilde wat ik toevallig heb liggen snap je. Maar kan het zo 1 2 3 even niet zelf verzinnen,
Had jij al een lijstje sterretjeee? Misschien zie ik wel iets leuks voor mezelf
Nee heb (nog) geen winkeltje!
Moet nog even uitzoeken hoe dat moet enzo en heb ook nog geen foto's.
Ruil maar met taartje, want weet niet of 't me binnenkort al lukt om er wat op te krijgen. En moet ook mn spulletjes nog ff weer uitzoeken.
Was meer een gokje, stel dat je graag iets wilde wat ik toevallig heb liggen snap je. Maar kan het zo 1 2 3 even niet zelf verzinnen,
dinsdag 10 maart 2009 om 18:56
dinsdag 10 maart 2009 om 19:05
dinsdag 10 maart 2009 om 19:08
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 10 maart 2009 @ 18:37:
Meiske,
Mag wel. Dan maar hopen dat ik ze niet dubbel binnen krijg
Zelf had ik ze in een papiertje gedaan en daarna in de envelop in de hoop dat het niet op zou vallen. Maar blijf het vreemd vinden dat ze niet binnen zijn gekomen.
Meiske,
Mag wel. Dan maar hopen dat ik ze niet dubbel binnen krijg
Zelf had ik ze in een papiertje gedaan en daarna in de envelop in de hoop dat het niet op zou vallen. Maar blijf het vreemd vinden dat ze niet binnen zijn gekomen.
dinsdag 10 maart 2009 om 19:11
quote:Sterretjee schreef op 10 maart 2009 @ 18:49:
Biol, ik heb vandaag je boek gekregen!!
Dankjewel!Is hij onbeschadigd binnengekomen?? Ik had zelf een doosje geknutseld omdat het een paperback was en ik niet wilde dat hij helemaal gekreukeld zou zijn bij aankomst!
Biol, ik heb vandaag je boek gekregen!!
Dankjewel!Is hij onbeschadigd binnengekomen?? Ik had zelf een doosje geknutseld omdat het een paperback was en ik niet wilde dat hij helemaal gekreukeld zou zijn bij aankomst!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 10 maart 2009 om 19:12
quote:AnneDaisyMay schreef op 10 maart 2009 @ 17:16:
Is wel fijn om te horen of iets aan komt. Ik heb een tijdje geleden een pakketje gestuurd naar iemand en daar niets meer van gehoord, ook niets in ruil terug.... vond ik wel jammer.Dat is niet zo leuk. Ik bewaar die mails altijd van degene van wie ik wat krijg. En dan mail ik ze zodra ik het pakket(je) binnen heb gehad. Vind ik wel zo netjes.
Is wel fijn om te horen of iets aan komt. Ik heb een tijdje geleden een pakketje gestuurd naar iemand en daar niets meer van gehoord, ook niets in ruil terug.... vond ik wel jammer.Dat is niet zo leuk. Ik bewaar die mails altijd van degene van wie ik wat krijg. En dan mail ik ze zodra ik het pakket(je) binnen heb gehad. Vind ik wel zo netjes.
dinsdag 10 maart 2009 om 19:16
quote:AnneDaisyMay schreef op 10 maart 2009 @ 17:16:
[...]
Is wel fijn om te horen of iets aan komt. Ik heb een tijdje geleden een pakketje gestuurd naar iemand en daar niets meer van gehoord, ook niets in ruil terug.... vond ik wel jammer.weet je niet meer wie dat is dan ADM? want dan moet je die gene gewoon even aanspreken via het forum hoor... Kom zeg, dat is niet de afspraak!
[...]
Is wel fijn om te horen of iets aan komt. Ik heb een tijdje geleden een pakketje gestuurd naar iemand en daar niets meer van gehoord, ook niets in ruil terug.... vond ik wel jammer.weet je niet meer wie dat is dan ADM? want dan moet je die gene gewoon even aanspreken via het forum hoor... Kom zeg, dat is niet de afspraak!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 10 maart 2009 om 19:26
Ja idd, een berichtje terug dat je iets ontvangen hebt (via mail of topic) is wel het minste.
Summerxx, fijn dat ie er al is, gaat lekker snel!
Summerxx, fijn dat ie er al is, gaat lekker snel!
anoniem_25558 wijzigde dit bericht op 10-03-2009 19:27
Reden: verduidelijking..
Reden: verduidelijking..
% gewijzigd
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
dinsdag 10 maart 2009 om 20:14
quote:biol schreef op 10 maart 2009 @ 19:11:
[...]
Is hij onbeschadigd binnengekomen?? Ik had zelf een doosje geknutseld omdat het een paperback was en ik niet wilde dat hij helemaal gekreukeld zou zijn bij aankomst!
Ja helemaal onbeschadigd en boek ziet er heel mooi uit!
Haha mooi doosje heb je gefreubeld dan, ik vroeg me al af waar je van die kleine doosjes kon kopen.
[...]
Is hij onbeschadigd binnengekomen?? Ik had zelf een doosje geknutseld omdat het een paperback was en ik niet wilde dat hij helemaal gekreukeld zou zijn bij aankomst!
Ja helemaal onbeschadigd en boek ziet er heel mooi uit!
Haha mooi doosje heb je gefreubeld dan, ik vroeg me al af waar je van die kleine doosjes kon kopen.