Temptation Island Vips

zaterdag 4 augustus 2018 om 17:30
Daar heb ik dus ook over nagedacht.. Ze doen mee aan een vip editie van TI, dit omdat ze "zo bekend" zijn van youtube. Een bekende youtuber verdient echt een leuk centje, youtuber Kwebbelkop bijvoorbeeld, heeft meerdere panden gekocht. Dan neem ik toch aan dat als zij zoals gezegd een bekende youtuber is, zij best een particulier studiootje kan huren (of kopen).
Ik vind haar argument dan ook raar, of het is een slap excuus om haar gebrek aan zelfrespect te verhullen of ze is gewoon niet bekend en de makers van TI hebben gewoon iemand van de straat geplukt.

zaterdag 4 augustus 2018 om 18:50
Ja, daar heb je ook gelijk in.
Ik ben wel team Yolanthe

zaterdag 4 augustus 2018 om 18:52
Gelina is toch niet bekend van You Tube. Ik kan haar niet vinden. Misschien iemand hier een link.GinnyJones schreef: ↑04-08-2018 17:30Daar heb ik dus ook over nagedacht.. Ze doen mee aan een vip editie van TI, dit omdat ze "zo bekend" zijn van youtube. Een bekende youtuber verdient echt een leuk centje, youtuber Kwebbelkop bijvoorbeeld, heeft meerdere panden gekocht. Dan neem ik toch aan dat als zij zoals gezegd een bekende youtuber is, zij best een particulier studiootje kan huren (of kopen).
Ik vind haar argument dan ook raar, of het is een slap excuus om haar gebrek aan zelfrespect te verhullen of ze is gewoon niet bekend en de makers van TI hebben gewoon iemand van de straat geplukt.
Daarnaast zijn er niet veel, die een leuk zakcentje verdienen. Maar de wel een goed zakcentje verdienen. Die verdienen ook erg veel.

zaterdag 4 augustus 2018 om 19:24
Gebrek aan zelfrespect 100%GinnyJones schreef: ↑04-08-2018 17:30Daar heb ik dus ook over nagedacht.. Ze doen mee aan een vip editie van TI, dit omdat ze "zo bekend" zijn van youtube. Een bekende youtuber verdient echt een leuk centje, youtuber Kwebbelkop bijvoorbeeld, heeft meerdere panden gekocht. Dan neem ik toch aan dat als zij zoals gezegd een bekende youtuber is, zij best een particulier studiootje kan huren (of kopen).
Die hele scène waarin ze aangeeft in een gat te vallen kwam op mij echt over als: 'zie mij even zielig zijn boehoehoeee jullie verleiders komen veel leuker thuis.' Serieus meid, wou je jezelf nou echt gaan vergelijken met de vrijgezelle heren?
Dit meisje is ongezond onzeker en dat maakt haar a) een vervelend zeikwijf dat compleet afhankelijk is van haar kleuterige vriend en b) iemand die heel gauw alles op zichzelf betrekt.
Ik begrijp niet dat je leven zo kan afhangen van een inhoudsloze dude als Stefano
zaterdag 4 augustus 2018 om 19:39
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Maar goed dan nog... al zou ze wel een "bekende" YouTuber zijn, dit meisje heeft zich ongezond afhankelijk van stefano opgesteld...
zaterdag 4 augustus 2018 om 19:43
ja volgens mij ook.
Daarom is het ook heel aannemelijk dat daar veel sneller wat fout gaat.
Zij zijn niet bekend met een carrière opbouwen zoals de anderen dat doen.
Hij is niet bezig met zijn imago ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 4 augustus 2018 om 19:57
Ik kan me dat niet herinnerenGinnyJones schreef: ↑04-08-2018 19:23Waarom werd er door TI dan gezegd dat ze erg bekend zijn van youtube? Dat het grote publiek ze misschien niet kent maar de youtube generatie wel? Anders hoor je toch niet in een vip editie als je niet enigszins een vip bent?

zaterdag 4 augustus 2018 om 20:36
Ik kan het me echt herinneren, sowieso staat er op de website van boulevard dat ze niet bekend zijn bij het grotere publiek. https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips en ik weet zeker dat ik ergens gelezen of gehoord heb dat het youtubers zijn. Of ik ben echt heel erg in de war.
Sowieso is het gewoon raar om een onbekend koppel in een vip editie te doen.
zaterdag 4 augustus 2018 om 20:58
Heb ik niks van gehoord, maar misschien heb ik het gemist.GinnyJones schreef: ↑04-08-2018 19:23Waarom werd er door TI dan gezegd dat ze erg bekend zijn van youtube? Dat het grote publiek ze misschien niet kent maar de youtube generatie wel? Anders hoor je toch niet in een vip editie als je niet enigszins een vip bent?
zaterdag 4 augustus 2018 om 21:19
Ik denk dat deze schrijver bedoelde dat ze niet bekend zijn. Want ik heb juist gelezen dat ze niet genoeg bekende mensen konden vinden.GinnyJones schreef: ↑04-08-2018 20:36Ik kan het me echt herinneren, sowieso staat er op de website van boulevard dat ze niet bekend zijn bij het grotere publiek. https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips en ik weet zeker dat ik ergens gelezen of gehoord heb dat het youtubers zijn. Of ik ben echt heel erg in de war.
zaterdag 4 augustus 2018 om 21:34
GinnyJones schreef: ↑04-08-2018 20:36Ik kan het me echt herinneren, sowieso staat er op de website van boulevard dat ze niet bekend zijn bij het grotere publiek. https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... sland-vips en ik weet zeker dat ik ergens gelezen of gehoord heb dat het youtubers zijn. Of ik ben echt heel erg in de war.
Jay is wel een YouTuber, misschien denk je daar aan? Ik kan Gelina ook niet op YouTube vinden.
The eyes are useless when the mind is blind.

zaterdag 4 augustus 2018 om 23:43
Ik wist niet dat Rowena vroeger iets met Lange Frans had. Ze hebben 4 jaar een relatie gehad. Ze heeft zelf weleens in de Playboy gestaan.
https://youtu.be/iFwwcKF0a_Y
Daarnaast heeft ze weleens een plaatje opgenomen met Lange Frans. O.a. het liedje geil.
https://youtu.be/iFwwcKF0a_Y
Daarnaast heeft ze weleens een plaatje opgenomen met Lange Frans. O.a. het liedje geil.
zondag 5 augustus 2018 om 13:46
Dat werd niet gezegd hoor. Ze zijn de enige niet-VIP-ers. Ze konden nl niet genoeg VIP-sta vinden (voor zover de anderen dat wel zijnGinnyJones schreef: ↑04-08-2018 19:23Waarom werd er door TI dan gezegd dat ze erg bekend zijn van youtube? Dat het grote publiek ze misschien niet kent maar de youtube generatie wel? Anders hoor je toch niet in een vip editie als je niet enigszins een vip bent?
Ik zie die grijze muis Gelina ook echt niet op YouTube goeie vlogs afleveren

dinsdag 7 augustus 2018 om 10:11
Dat hoofd van Stefano vind ik sowieso niet om aan te zien, ik snap niet wat Gelina in hem ziet. Zijn karakter is ook alles behalve leukWilhetnietweten schreef: ↑07-08-2018 07:48De voorstukjes voor het laatste kampvuur beloven nogal wat!![]()
Er worden blijkbaar nog beelden getoond en geluidsfragmenten beluisterd. Het lijkt erop dat Stefano in eerste instantie ontkent, vandaar dat hoofd van hem.![]()

Er zijn al wel recente beelden van Stefano en Gelina, op een festival en ook samen in de stad. Maar ik hoop zo dat ze uiteindelijk een punt zet achter de relatie.
Ik vind Zwanetta er ook niet mooier op geworden met die dikke opgespoten lippen

dinsdag 7 augustus 2018 om 11:28
Mee eens.. Ik vind daarom Stefano beter bij haar dan bij Gelina passen. Kan Gelina gaan voor een vent die a, wel te vertrouwen is en b, er beter uitziet.

dinsdag 7 augustus 2018 om 21:58
Mezdi heeft ook een nieuw liedje.
De tekst is wel toepasselijk als je meedeed met Temptation island. Zitten wat 'grapjes in.
https://m.youtube.com/watch?v=ItFZOzxJIP8
De tekst is wel toepasselijk als je meedeed met Temptation island. Zitten wat 'grapjes in.

dinsdag 7 augustus 2018 om 22:09
Wat is mezdi’s inbreng dan? Hij staat alleen een beetje te dansen en matsoe matsoe zie je een enkele keer in beeld.fientje1982 schreef: ↑07-08-2018 21:58Mezdi heeft ook een nieuw liedje.
dinsdag 7 augustus 2018 om 23:53
Kunnen we het spelletje "link de psychische aandoening aan de kandidaat" spelen? Om de makkelijke eruit te pikken:
Rosanna - hij is al geroepen, maar: borderline! Je switched niet zo snel van liefde naar haat, van zwart naar wit als je geen borderline hebt.
Alex - narcistische persoonlijkheidsstoornis. Because come on! Normaal gesproken zijn mensen met deze stoornis manipulatiever maar ik denk dat Alex dit stukje IQ mist.
Fabiola - Theatrale persoonlijkheidsstoornis. Enigszins manipulatief en overdreven. Plus er zit iets in wat schreeuwt: vind mij leuk!!!
Correcties en toevoegingen natuurlijk meer dan welkom!
Rosanna - hij is al geroepen, maar: borderline! Je switched niet zo snel van liefde naar haat, van zwart naar wit als je geen borderline hebt.
Alex - narcistische persoonlijkheidsstoornis. Because come on! Normaal gesproken zijn mensen met deze stoornis manipulatiever maar ik denk dat Alex dit stukje IQ mist.
Fabiola - Theatrale persoonlijkheidsstoornis. Enigszins manipulatief en overdreven. Plus er zit iets in wat schreeuwt: vind mij leuk!!!
Correcties en toevoegingen natuurlijk meer dan welkom!