Temptation Island Vips

vrijdag 3 augustus 2018 om 09:40
Randjes hebben is een uitspraak die ik ook alleen van Viva ken.Funky29011 schreef: ↑03-08-2018 09:31Naar die fragmenten ga ik niet vrijwillig luisteren. Maar ze praat alsof ze uit Suriname komt, terwijl ze overduidelijk uit een woonwagenkamp komt. Wat zijn 'randjes'?
Hij wordt hier vaak gebruikt maar buiten Viva nog nooit gelezen/gehoord.
Hier legt Costello het uit:
relaties/039-ze-heeft-randjes-039/list_ ... s/25126/23

vrijdag 3 augustus 2018 om 10:49
GinnyJones schreef: ↑03-08-2018 10:40Ik vind iedereen die meedoet aan Temptation Island (of ex on the beach) eigenlijk nogal viezig..

vrijdag 3 augustus 2018 om 11:48
Met Alex? Die ging toch alleen om te acteren?
vrijdag 3 augustus 2018 om 12:09
Je moet ook repeteren he

vrijdag 3 augustus 2018 om 12:23
In die gele jurk vond ik het inderdaad net een dragqueen. Maar misschien is zij meer een beetje een type tomboy ofzo. In een korte broek vind ik haar dan weer totaal niet op een man lijken, maar meer een stoere vrouw. Maar in een jurk idd net een verklede man.juliadenders schreef: ↑02-08-2018 13:56Zwanetta vind ik meer op een man dan een vrouw lijken. Totaal geen mooi gezicht. En die kleding, omg how verzin je het. Die gele galajurk stond haar ook niet.
Fabiola, super irritant en niets zeggend. Ook niet mooi ( behalve haar haren idd).
Ik vind Stefano wel veel beter bij zwanetta passen dan bij gelina.
Ook vind ik Donny beter bij die roodharige passen dan amije.
Ik snap ook niet dat ze samen een tattoo nemen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou dat een reden zijn voor minimaal een flinke ruzie.
Die mannen denken dat ze zo goed bezig zijn door niet te zoenen en seksen etc. Maar wat zij doen ( openlijk geil zijn, verliefd worden, samen tattoos nemen) vind ik niet minder erg.
Heb nu al zin in volgende week!!

vrijdag 3 augustus 2018 om 13:23
Conjo betekent toch kont?
Gelina gaat Stefano niet verlaten, ze heeft zich te afhankelijk van hem gemaakt. Zij woont bij hem in Amsterdam, heeft daar haar vriendinnen, school en werk en ze kan zelf geen huis in Amsterdam betalen dus zo zei ze dan ben ik alles kwijt.
Minnimouse, Merijn zat niet in de vorige TI
Ik vind Danique trouwens veel leuker dan Amije. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo’n partyboy als Donny op zo’n grijze saaie muis is gevallen.
Gelina gaat Stefano niet verlaten, ze heeft zich te afhankelijk van hem gemaakt. Zij woont bij hem in Amsterdam, heeft daar haar vriendinnen, school en werk en ze kan zelf geen huis in Amsterdam betalen dus zo zei ze dan ben ik alles kwijt.
Minnimouse, Merijn zat niet in de vorige TI

Ik vind Danique trouwens veel leuker dan Amije. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo’n partyboy als Donny op zo’n grijze saaie muis is gevallen.

vrijdag 3 augustus 2018 om 13:31
Ik denk dat ze in de war was met Mezdi. Die had even een onderonsje met Zwanetta in de zee toen. Verder had Zwanetta geen noemenswaardige rol toen.

vrijdag 3 augustus 2018 om 13:53
Ik vind die Danique juist zwaar irritant. Irritante stem, doet alsof ze heel meisjesachtig is. Ik kan het ook niet uitleggen eigenlijk, maar ze is heel gemaakt vind ik.Gatekeeper* schreef: ↑03-08-2018 13:23Conjo betekent toch kont?
Minnimouse, Merijn zat niet in de vorige TI![]()
Ik vind Danique trouwens veel leuker dan Amije. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo’n partyboy als Donny op zo’n grijze saaie muis is gevallen.![]()
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:19
Hier precies hetzelfde. Ze praat zo raar, zo langzaam en meisjesachtig. Inderdaad een beetje nep en geacteerd. Ze probeert heel onschuldig en lief over te komen, terwijl je dat als verleidster per definitie niet bent. Je komt er om een relatie stuk te maken.Funky29011 schreef: ↑03-08-2018 13:53Ik vind die Danique juist zwaar irritant. Irritante stem, doet alsof ze heel meisjesachtig is. Ik kan het ook niet uitleggen eigenlijk, maar ze is heel gemaakt vind ik.
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:43
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:48
Eens.appelientjex schreef: ↑03-08-2018 15:19Hier precies hetzelfde. Ze praat zo raar, zo langzaam en meisjesachtig. Inderdaad een beetje nep en geacteerd. Ze probeert heel onschuldig en lief over te komen, terwijl je dat als verleidster per definitie niet bent. Je komt er om een relatie stuk te maken.
Zo onschuldig is ze ook niet. Er zijn toch appgesprekken gelekt tussen haar en Stefano van voor TI, toen bleek dat ze beiden mee gingen doen. Daarin schreef ze ook dat ‘ze van haar niks gingen horen’ enzo. Weet niet meer exact wat haar woorden waren, maar kwam vrij kinderachtig en achterbaks over.
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:50
Nee ik ben niet in de war met Mezdi.Wilhetnietweten schreef: ↑03-08-2018 13:31Ik denk dat ze in de war was met Mezdi. Die had even een onderonsje met Zwanetta in de zee toen. Verder had Zwanetta geen noemenswaardige rol toen.
Merijn zat idd niet samen met Zwanetta in TI, maar hij vlogde naderhand wel en toen bleek ook dat hij haar een leuke chick vond.
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:54
Inderdaad. En dan janken als Stafano doet alsof hij haar niet kent. Ze laat gewoon niet haar ware zelf zien, ze speelt de rol van dom blondje.minnimouse schreef: ↑03-08-2018 15:48Eens.
Zo onschuldig is ze ook niet. Er zijn toch appgesprekken gelekt tussen haar en Stefano van voor TI, toen bleek dat ze beiden mee gingen doen. Daarin schreef ze ook dat ‘ze van haar niks gingen horen’ enzo. Weet niet meer exact wat haar woorden waren, maar kwam vrij kinderachtig en achterbaks over.
En Donny is ook achterbaks. Neehoor hij ging gelijk slapen. Maar ondertussen... Vraag me af of ie te vertrouwen is. Bent benieuwd naar Amjee’s (sorry, een te moeilijke naam om te spellen en ben lui) reactie volgende week.
vrijdag 3 augustus 2018 om 15:54
Eens. En die pruik zat ook lelijk bij haar voorhoofd.snorriemorrie schreef: ↑03-08-2018 12:23In die gele jurk vond ik het inderdaad net een dragqueen. Maar misschien is zij meer een beetje een type tomboy ofzo. In een korte broek vind ik haar dan weer totaal niet op een man lijken, maar meer een stoere vrouw. Maar in een jurk idd net een verklede man.
Ik vind haar niet classy. Ze probeert idd als een buitenlandse gettochick over te komen met bijbehorend accent

Amije vind ik veel leuker dan Danique. Ik hou niet van die valse meiden die kirrend en met een brede fake smile net doen alsof ze heel onschuldig zijn maar ondertussen steken ze een mes in je rug.