Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Naar die fragmenten ga ik niet vrijwillig luisteren ;-). Maar ze praat alsof ze uit Suriname komt, terwijl ze overduidelijk uit een woonwagenkamp komt. Wat zijn 'randjes'?
Alle reacties Link kopieren
Funky29011 schreef:
03-08-2018 09:31
Naar die fragmenten ga ik niet vrijwillig luisteren ;-). Maar ze praat alsof ze uit Suriname komt, terwijl ze overduidelijk uit een woonwagenkamp komt. Wat zijn 'randjes'?
Randjes hebben is een uitspraak die ik ook alleen van Viva ken.
Hij wordt hier vaak gebruikt maar buiten Viva nog nooit gelezen/gehoord.

Hier legt Costello het uit:

relaties/039-ze-heeft-randjes-039/list_ ... s/25126/23
Dat ze een beetje viezig is dus, dat vind ik dan juist eerder van Tessa of Dorien. Ik vind Zwanetta sowieso wel een mooi gezicht hebben.
Tessa en Dorien vind ik gewoon ranzig. Zwanetta heeft idd randjes, volgens de Viva-normen, ook al heeft ze misschien een leuk gezichtje.
Ik vind iedereen die meedoet aan Temptation Island (of ex on the beach) eigenlijk nogal viezig..
GinnyJones schreef:
03-08-2018 10:40
Ik vind iedereen die meedoet aan Temptation Island (of ex on the beach) eigenlijk nogal viezig..
:high5:
Zwanetta probeert over te komen als een buitenlandse gettochick. Ze is armoedig, heeft randjes en is gewoon zwaar ordinair. Op de heenweg heeft ze blijkbaar ook seks gehad met Alex.
Ik vind haar juist geen meisje van het kamp.
...
Anárion schreef:
03-08-2018 11:43
Zwanetta probeert over te komen als een buitenlandse gettochick. Ze is armoedig, heeft randjes en is gewoon zwaar ordinair. Op de heenweg heeft ze blijkbaar ook seks gehad met Alex.
Ik vind haar juist geen meisje van het kamp.
Met Alex? Die ging toch alleen om te acteren?
AnAppleADay schreef:
03-08-2018 11:48
Met Alex? Die ging toch alleen om te acteren?
Je moet ook repeteren he
Wel of geen randjes. Het is geen feit. Het is een mening.
juliadenders schreef:
02-08-2018 13:56
Zwanetta vind ik meer op een man dan een vrouw lijken. Totaal geen mooi gezicht. En die kleding, omg how verzin je het. Die gele galajurk stond haar ook niet.
Fabiola, super irritant en niets zeggend. Ook niet mooi ( behalve haar haren idd).
Ik vind Stefano wel veel beter bij zwanetta passen dan bij gelina.
Ook vind ik Donny beter bij die roodharige passen dan amije.
Ik snap ook niet dat ze samen een tattoo nemen hoor! Als mijn vriend dat zou doen zou dat een reden zijn voor minimaal een flinke ruzie.
Die mannen denken dat ze zo goed bezig zijn door niet te zoenen en seksen etc. Maar wat zij doen ( openlijk geil zijn, verliefd worden, samen tattoos nemen) vind ik niet minder erg.
Heb nu al zin in volgende week!!
In die gele jurk vond ik het inderdaad net een dragqueen. Maar misschien is zij meer een beetje een type tomboy ofzo. In een korte broek vind ik haar dan weer totaal niet op een man lijken, maar meer een stoere vrouw. Maar in een jurk idd net een verklede man.
Zebra123 schreef:
03-08-2018 12:09
Je moet ook repeteren he
:rofl:
Zebra123 schreef:
03-08-2018 12:09
Je moet ook repeteren he
:rofl: :rofl:
Conjo betekent toch kont?

Gelina gaat Stefano niet verlaten, ze heeft zich te afhankelijk van hem gemaakt. Zij woont bij hem in Amsterdam, heeft daar haar vriendinnen, school en werk en ze kan zelf geen huis in Amsterdam betalen dus zo zei ze dan ben ik alles kwijt.

Minnimouse, Merijn zat niet in de vorige TI :proud:

Ik vind Danique trouwens veel leuker dan Amije. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo’n partyboy als Donny op zo’n grijze saaie muis is gevallen. :smooch:
@gatekeeper
Coño = vagina.
Wordt in Spaanstalige landen ook als scheldwoord of uiting van verrassing gebruikt. Zoals wij bijvoorbeeld als wij schrikken jezus roepen, zeggen zij coño oftewel kut.
We’re all mad here
Gatekeeper* schreef:
03-08-2018 13:23
Ik denk dat ze in de war was met Mezdi. Die had even een onderonsje met Zwanetta in de zee toen. Verder had Zwanetta geen noemenswaardige rol toen.
Gatekeeper* schreef:
03-08-2018 13:23
Conjo betekent toch kont?

Gelina gaat Stefano niet verlaten, ze heeft zich te afhankelijk van hem gemaakt. Zij woont bij hem in Amsterdam, heeft daar haar vriendinnen, school en werk en ze kan zelf geen huis in Amsterdam betalen dus zo zei ze dan ben ik alles kwijt.

Ik vind Danique trouwens veel leuker dan Amije. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom zo’n partyboy als Donny op zo’n grijze saaie muis is gevallen. :smooch:
Ik vind die Danique juist zwaar irritant. Irritante stem, doet alsof ze heel meisjesachtig is. Ik kan het ook niet uitleggen eigenlijk, maar ze is heel gemaakt vind ik.
Oh ik dacht aan conjo = klootzak ( op Curaçao).
Haha
Funky29011 schreef:
03-08-2018 13:53
Ik vind die Danique juist zwaar irritant. Irritante stem, doet alsof ze heel meisjesachtig is. Ik kan het ook niet uitleggen eigenlijk, maar ze is heel gemaakt vind ik.
Hier precies hetzelfde. Ze praat zo raar, zo langzaam en meisjesachtig. Inderdaad een beetje nep en geacteerd. Ze probeert heel onschuldig en lief over te komen, terwijl je dat als verleidster per definitie niet bent. Je komt er om een relatie stuk te maken.
Afbeelding

De popcorn haal ik vast in huis :popcorn:
Geweldig die blik van haar en dan dat hoofd van Stefano.

Volgens mij gaan ze bij het kampvuur beelden vertonen. Dat hij eerst zegt 'ik heb niks gedaan' en dan 'O maar we hebben nog wat beelden om te laten zien. :yes:
Stressed is just desserts spelled backwards
Afbeelding

Hier is het toch net een man / travestiet?
appelientjex schreef:
03-08-2018 15:19
Hier precies hetzelfde. Ze praat zo raar, zo langzaam en meisjesachtig. Inderdaad een beetje nep en geacteerd. Ze probeert heel onschuldig en lief over te komen, terwijl je dat als verleidster per definitie niet bent. Je komt er om een relatie stuk te maken.
Eens.
Zo onschuldig is ze ook niet. Er zijn toch appgesprekken gelekt tussen haar en Stefano van voor TI, toen bleek dat ze beiden mee gingen doen. Daarin schreef ze ook dat ‘ze van haar niks gingen horen’ enzo. Weet niet meer exact wat haar woorden waren, maar kwam vrij kinderachtig en achterbaks over.
Wilhetnietweten schreef:
03-08-2018 13:31
Ik denk dat ze in de war was met Mezdi. Die had even een onderonsje met Zwanetta in de zee toen. Verder had Zwanetta geen noemenswaardige rol toen.
Nee ik ben niet in de war met Mezdi.
Merijn zat idd niet samen met Zwanetta in TI, maar hij vlogde naderhand wel en toen bleek ook dat hij haar een leuke chick vond.
minnimouse schreef:
03-08-2018 15:48
Eens.
Zo onschuldig is ze ook niet. Er zijn toch appgesprekken gelekt tussen haar en Stefano van voor TI, toen bleek dat ze beiden mee gingen doen. Daarin schreef ze ook dat ‘ze van haar niks gingen horen’ enzo. Weet niet meer exact wat haar woorden waren, maar kwam vrij kinderachtig en achterbaks over.
Inderdaad. En dan janken als Stafano doet alsof hij haar niet kent. Ze laat gewoon niet haar ware zelf zien, ze speelt de rol van dom blondje.
En Donny is ook achterbaks. Neehoor hij ging gelijk slapen. Maar ondertussen... Vraag me af of ie te vertrouwen is. Bent benieuwd naar Amjee’s (sorry, een te moeilijke naam om te spellen en ben lui) reactie volgende week.
snorriemorrie schreef:
03-08-2018 12:23
In die gele jurk vond ik het inderdaad net een dragqueen. Maar misschien is zij meer een beetje een type tomboy ofzo. In een korte broek vind ik haar dan weer totaal niet op een man lijken, maar meer een stoere vrouw. Maar in een jurk idd net een verklede man.
Eens. En die pruik zat ook lelijk bij haar voorhoofd.
Ik vind haar niet classy. Ze probeert idd als een buitenlandse gettochick over te komen met bijbehorend accent :facepalm:

Amije vind ik veel leuker dan Danique. Ik hou niet van die valse meiden die kirrend en met een brede fake smile net doen alsof ze heel onschuldig zijn maar ondertussen steken ze een mes in je rug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven