zo vreselijk kwaad/gekwetst etc

08-03-2009 13:39 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kom er vanmorgen achter dat mijn vriend is vreemd gegaan op zijn vakantie. Hij is met mijn broertje naar thailand geweest, afgelopen week terug gekomen..

Vraag me niet waarom maar ik had vandaag ontzettend de behoefte om in zijn telefoon te kijken.. niet voor niks blijkt achteraf.. want wat kom ik tegen.. Juist smsjes van 1 of ander thais mokkel... en ook smsjes naar haar.. I miss you, want to kiss you, want to feel your body etc etc..

Ik ben woest.. we zijn tien jaar samen, het laatste jaar een heel moeilijk jaar gehad, ben ook tijdelijk ergens anders gaan wonen. Maar sinds vier maanden gaan we er weer helemaal voor.. juist daarom doet dit mij zo'n pijn... Voel me eigen zo veraden en besodemieterd..

Weet je.. stel dat ie alleen met zo'n mokkel had gezoent daar, daar kan ik nog best mee leven.. maar deze smsjes zijn verstuurd nadat ie weer terug was in NL...

We hebben het er even over gehad, maar ik was te kwaad om er lang over te praten. Volgens hem stelt het niets voor, heeft ie wel gezoent, maar zijn ze niet naar bed geweest...
quote:pearle schreef op 08 maart 2009 @ 20:16:

Twee mannen naar Thailand, ik zal wel vooroordelen hebben, maar daar heb ik al een naar gevoel bij.

Sterkte met alles, en probeer op een rustige manier de waarheid boven tafel te krijgen.

Alsof al die twintigjarige backpackertjes naar Thailand te gaan om zo'n meisje te scoren.

Wet je, er zijn ook mensen die het Aziatische type drie keer niks vinden, al zouden ze geld toe krijgen.
quote:pearle schreef op 08 maart 2009 @ 20:16:

Twee mannen naar Thailand, ik zal wel vooroordelen hebben, maar daar heb ik al een naar gevoel bij.

Sterkte met alles, en probeer op een rustige manier de waarheid boven tafel te krijgen.heb ik ook dat gevoel,maar ja..het schijnt een mooi land te zijn.
Thailand staat inderdaad ook bekend om kindhoertjes. Dus als je al weet dat je vriend iets gedaan heeft met zo'n dame daar, zou ik sowieso al mijn twijfels hebben, omdat vriendlief er kennelijk niet zoveel moeite mee heeft om gebruik/misbruik te maken van de situatie aldaar. Meestal zijn de meisjes die zich aanbieden minderjarig en stratarm en doen ze idd alles voor een mogelijk betere toekomst. inclusief zich een poosje laten onderhouden door een rijke toerist. die meisjes kun je dat moeilijk kwalijk nemen, zij pakken wat ze kunnen om te overleven. mar kerels die daar in meegaan vind ik toch wel een tikkeltje ranzig. En gezien het risico op HIV zou ik idd voorlopig veilig vrijen tot jullie beiden getest zijn. OOkal beweert ie dat er alleen gezoend is, dan heeft ie van een test ook niks te vrezen, dus die zou ik zeker eisen.
Mijn god, er wordt nu al gedacht aan kindhoertjes....
Ach, hoe zou het nu met Maaike zijn?
Ben benieuwd of Maaike uberhaupt nog haar ei hier kwijt durft... gezien het nu hier al zo'n eigen leven is gaan leiden
Wel nog even een vraagje aan Maaike:

Ik zie dat vandaag je eerste dag op dit forum is, en dit je eerste berichten. Betekent dit dat je er met niemand in je omgeving over kunt/wilt praten?
Ik zal niet zeggen dat iedere man die naar Thailand gaat er heen gaat om sex met minderjarigen te hebben. Ik zou mijn vriend ook gewoon laten gaan als uie daarheen zou willen en niet vantevoren bedenken dat. als ik er echter achter kom dat ie idd daar vreemd is geweest, zou ik me wel afvragen of ie niet een minderjarig meisje sexueel uitgebuit heeft. Want de vrouwen die zich aanbieden aan de toeristen zijn vaak echt heel jong ( ze liegen vaak hierover en mannen geloven graag dat ze er gewoon jong uitziet voor een meisje van 22, inplaats van te bedenken dat at mss is omdat ze 17 is en liegt over leeftijd). als mijn vent op een bedrijfborrel zijn secretaresse heeft gezoend zou ik dat denk ik makkelijker te verteren vinden dan wanneer ie vreemdgaat in zo'n toeristenoord met een local die zich op een presenteerblaadje aanbiedt. Omdat dat voor mij voelt als misbruik.
Gebruiken jullie wel condooms sinds hij vreemd is gegaan? Ik zou staan op een SOA test voor hem en er zelf ook een laten doen voor alle zekerheid. En na een tijdje allebei nog eentje vanwege HIV.
Fijn dat hij zegt dat ze niet met elkaar naar bed zijn geweest. Jammer dat het vertrouwen nu even helemaal weg is... Hij kan wel zo veel zeggen. Ik zou hier enorm giftig om zijn en ik wens je veel sterkte.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Geloof je het? Dat hij niet met haar naar bed is geweest? Als zij SMS-t 'I want to feel your body' e.d.?

Zij heeft geen reden om te liegen, hij heeft álle redenen om te liegen. Ik vind het echt heel erg voor je en ik weet, zoals vele andere mensen, hoe het voelt om met zoiets geconfronteerd te worden maar ga er vanuit dat hij all the way is gegaan met deze vrouw en niet één keer ook nog. Hij doet aan damage control, en vanuit zijn point of view is dat volkomen logisch. De waarheid zuul je wel nooit helemaal horen waarschijnlijk. Nu is het aan de tijd om te beslissen of je denkt dat jullie deze klap te boven gaan komen. Heel moeilijk voor je.....

(f)
quote:eleonora schreef op 10 maart 2009 @ 08:37:

Geloof je het? Dat hij niet met haar naar bed is geweest? Als zij SMS-t 'I want to feel your body' e.d.?Mannen doen dat ook. We hadden in India 'n man ontmoet (althans een vriendin van mij) en zij hadden alleen wat zitten kletsen voor de shop en wat gedronken en zij gaf hem haar gsm nummer. En de dag erna toen we weer verder trokken kwamen er steeds smsjes dat ie van haar hield en meer slijmerige praat. Totaal nergens op gebaseerd dus. Ik geloof dus best dat 'n vrouw het zelfde zou kunnen doen. Alleen zou ik not amused zijn als ze dat bij mijn vent zou doen, want ik zou wel serieus aan hem gaan twijfelen en ik zou idd 'n hiv-test laten doen voordat ie er weer op mocht.
En het zou óók kunnen dat hij gewoon met haar naar bed is geweest.

Zoals ik al zei, de waarheid zul je wel nooit te weten komen want hij doet aan damage control en heeft alle redenen in de wereld om niet alles te vertellen als er meer is gebeurd dan alleen gefoezel. Daarbij, dat gefoezel had hij ook al gewoon moeten laten.
bedankt voor jullie reacties.. niet met alle reacties ben ik het mee eens, maar heb geen zin om daar op te reageren

Hoe het nu gaat.. kut.. meer kan ik er niet van maken.. ik voel me nog steeds vreselijk kwaad, maar merk dat ook dat de kwaadheid overgaat in verdriet.. voel me zo gekwetst.. Heb hem nog wel gesproken en hij zegt dat ie daar ook is gaan nadenken over ons en is gaan twijfelen.. ja.ja gooi het maar over die boeg denk ik dan...

voorlopig weet ik het allemaal niet en ben ik er wel ff klaar mee...
He Maaike,

Heb je nu al met je broer gepraat? Weet je nu al wat er werkelijk gebeurd is? Eerlijk gezegd vind ik wat je nu schrijft "dat ie daar ook is gaan nadenken over ons en is gaan twijfelen.." niet echt hoopvol. Doet me toch vermoeden dat er meer is gebeurd en dat hij nu een weg zoekt om dat uiteindelijk te kunnen vertellen.

Erg, erg vervelend voor je. Echt, ik snap hoe je je moet voelen.

Heel veel sterkte.
Maaike, meissie sterkte en ga op je eigen gevoel af en niet op adviezen van andere mensen.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:wanda_p schreef op 09 maart 2009 @ 11:50:

Gebruiken jullie wel condooms sinds hij vreemd is gegaan? Ik zou staan op een SOA test voor hem en er zelf ook een laten doen voor alle zekerheid. En na een tijdje allebei nog eentje vanwege HIV.Volldig mee eens , hij kan zeggen wat hij wil maar neem geen risico's die levenslange gevolgen voor je gezondheid kunnen hebben !!!
Oh Maaike.. wat erg.

"Ineens is 'ie na gaan denken.." Fijn dat hij je er bij betrekt ook. Ik vind het heel naar voor je dat hij het inderdaad over die boeg gooit. Natuurlijk voel je je gekwetst!! Logisch..

Ik vind zijn actie laf, gemeen en kwetsend. Jammer dat je er ook zelf achter moest komen. Aan de ene kant stuurde hij berichten om te laten weten dat hij je mist, aan de andere kant zegt hij nu hij betrapt is dat hij er heel erg over na is gaan denken. Grrrr.

Ik heb geen advies voor je. Ik hoop alleen maar voor je dat je dit kan verwerken en dat je genoeg steun hebt in je omgeving.
quote:maaike75 schreef op 10 maart 2009 @ 21:36:

bedankt voor jullie reacties.. niet met alle reacties ben ik het mee eens, maar heb geen zin om daar op te reageren

Hoe het nu gaat.. kut.. meer kan ik er niet van maken.. ik voel me nog steeds vreselijk kwaad, maar merk dat ook dat de kwaadheid overgaat in verdriet.. voel me zo gekwetst.. Heb hem nog wel gesproken en hij zegt dat ie daar ook is gaan nadenken over ons en is gaan twijfelen.. ja.ja gooi het maar over die boeg denk ik dan...

voorlopig weet ik het allemaal niet en ben ik er wel ff klaar mee...

Klaar is goed. Het gevoel van klaar bedoel ik. Als er nog iets moet gebeuren tussen jullie dan denk ik dat hij de eerste stap moet gaan doen.

Nadenken over je relatie doe je doorgaans niet met je tong in de mond van een ander. Goed dat je inziet dat die uitspraak kant nog wal raakt. Het kan best zo wezen hoor maar het zegt wel iets over het karakter van iemand als hij tijdens alleen al het nadenken druk is met andervrouws lichaam te exploren.

Geef het tijd en ik hoop dat je bij je kwaadheid kunt blijven. Van kwaadheid krijg je meer kracht dan van verdriet. Verdriet verlamt en maakt je zwak. Dat kun je nu niet gebruiken.

Blijf vooral schrijven. Dit is jouw hoek hier en als je behoefte hebt aan delen dan kan dat hier.

(f)
Bangkok draait inderdaad voor heel veel procent op het sextoerisme.

Maaike ik denk wel dat je vriend betaald heeft voor zn vriendinnetje daar want die dames daar doen niks voor niks hoor!

Verder vind ik het idd belachelijk dat er hier mensen zeggen dat je man naar Thailand laten gaan de kat op het spek binden is. Ik vind het ontzettend dom van je vriend dat hij zijn relatie met jou op het spel zet voor een meisje die als job westerse mannen versieren heeft. Op dit moment is ze alweer bezig aan haar volgende. Telefoonnummer geven is al helemaal stom! Koop het boek "Thaise Schatjes" eens voor hem, geschreven door Charles Schwietert......

Die Thaise dames zijn enorm gehaaid, daar hebben wij hier geen idee van!

Ik heb een tijdje in Bangkok gewoond en de mannen die ik daar zag eindigen met een Thaise schone waren bijna allemaal mannen van een bepaald kaliber. van die kansloze kerels die het hier niet kunnen vinden en daar voor een paar baht en 3 whiskey-cola kat in het bakkie hebben. Vervolgens wordt die meid zwanger, trouwen ze (gaat daar ook heel makkelijk) en voila. Kerel voelt zich weer heel wat. Als het kan nog ff 3 vrouwen erbij (want hoe meer vrouwen hoe meer status) en sjaak kneus uit holland kan er weer helemaal mee door.
Maaike, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Misschien vanwege de soms wat heftige reacties. Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met je. Dat je meer duidelijkheid hebt in wat er is gebeurd en in wat je gaat doen.

Sterkte.
Maaike, hoe is het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven