zo vreselijk kwaad/gekwetst etc

08-03-2009 13:39 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik kom er vanmorgen achter dat mijn vriend is vreemd gegaan op zijn vakantie. Hij is met mijn broertje naar thailand geweest, afgelopen week terug gekomen..

Vraag me niet waarom maar ik had vandaag ontzettend de behoefte om in zijn telefoon te kijken.. niet voor niks blijkt achteraf.. want wat kom ik tegen.. Juist smsjes van 1 of ander thais mokkel... en ook smsjes naar haar.. I miss you, want to kiss you, want to feel your body etc etc..

Ik ben woest.. we zijn tien jaar samen, het laatste jaar een heel moeilijk jaar gehad, ben ook tijdelijk ergens anders gaan wonen. Maar sinds vier maanden gaan we er weer helemaal voor.. juist daarom doet dit mij zo'n pijn... Voel me eigen zo veraden en besodemieterd..

Weet je.. stel dat ie alleen met zo'n mokkel had gezoent daar, daar kan ik nog best mee leven.. maar deze smsjes zijn verstuurd nadat ie weer terug was in NL...

We hebben het er even over gehad, maar ik was te kwaad om er lang over te praten. Volgens hem stelt het niets voor, heeft ie wel gezoent, maar zijn ze niet naar bed geweest...
Is hij vaker vaker vreemdgegaan dat jij in je achterhoofd alarmbellen hoorde rinkelen dat je de behoefte had om in zijn telefoon te kijken? Ik zou als jij een beetje afgekoeld bent nogmaals met je vriend gaan praten en dan je conclusies trekken.
En je broertje heeft niets gemerkt?

Sterkte!
Hoe is het contact met jouw broertje? Kan hij er iets over zeggen?

Zou wel inderdaad even verder vragen. Afgezien van alle emotionele leed, en dat valt niet mee, is er ook het aspect van veilig vrijen, natuurlijk.

Sterkte, meis.
Nog nooit vreemd gegaan, ik had dit ook echt niet verwacht, juist niet van hem.. en zeker na wat we mee gemaakt hebben..Als iemand de afgelopen weken een grapje maakte hierover, wuifde ik dat juist weg, ik wist zeker dat ie dit niet zoud doen. Zo is ie ook echt helemaal niet.. dacht ik.. schijnbaar dus wel....

Die alarmbellen waren er misschien omdat ik bewust of onbewust iets voelde...
Met mijn broer heb ik een hele goede band.. en ik denk dat ie mij wel de waarheid zal zeggen, maar heb nog neit de kans gehad om het er met hem over te hebben, ga dat uiteraard wel doen..

Hij weet wat er is gebeurd, het kan niet anders of mijn broer heeft hier iets van mee gekregen.. Ik ben er 99,9% zeker van dat ze beide een meisje hebben op gedoken en mijn z'n vieren een leuke tijd hebben gehad.. Mijn broer had nl al gezegd dat ie een meisje had ontmoet waar ie veel mee heeft opgetrokken...
nog even hoor...

als ik weer denk aan die smsjes die hij heeft gekregen/verstuurd wordt ik gewoon misselijk.. ik kreeg vanuit thailand ook smsjes dat ie me zo miste.. gatverderdamme.. wat een poppenkast...
Wat naar voor je!

Inderdaad, zoenen in een dronken bui ofzo is ook heel fout, maar te vergeven, maar daarna nog die smsjes sturen? belachelijk! Ik zou ook even wachten tot je niet meer zo over de zeik bent (en terecht als dat nog even duurt), en m dan de oren van z'n kop vragen wat/waarom etc... en dan pas conclusies trekken over wat dit betekend voor jullie relatie, niet nu je zo boos bent.

wat idioot van hem om z'n relatie op t spel te zetten voor zo'n vluchtig avontuurtje, grr.. MANNEN!!!:S
Da's kut... Maar wat doe je nu verder?
Hoop dat je vriend eerlijk genoeg is om hier open met je over te praten. Is klote gevoel als iemand waar je van houdt je op deze manier belazerd. Je zal zelf moeten bepalen of je met hem verder wilt.

Sterkte!
Waarom nou weer dat 'Thaise mokkel'? Het is wél JOUW VRIEND die dat 'Thaise mokkel' aan heeft liggen douwen (zou mijn vriend zeggen). ZIJ heeft toch geen verantwoording af te leggen?
Misschien was het wel een Thaise dude.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
In Thailand dringen de meisjes zich enorm op aan Westerse mannen, heb dit zelf meegemaakt. Ze doen er alles aan om mee te kunnen (naar een kamer oid) met zo'n man.

Dat neemt niet weg dat je vriend hier niet op in had moeten gaan, maar blijkbaar voelde hij ergens de behoefte om het wel te doen. Het is zeer raadzaam om uit te vinden wat dat precies was. Spanning? Een gemis?

Dan is nog de kwestie van die smsjes nadat hij al in NL was.

Hij heeft ze wel beantwoord...dus dat lijkt erop dat het meer kan zijn dan alleen een keer in bed belanden samen (geloof niet dat ze alleen gezoend hebben..natuurlijk ontkent hij dit).

Probeer erachter te komen wat het precies is (geweest) en ga idd niet te snel een beslissing nemen. Nu ben je overmand door allerlei emoties en kun je niet rationeel denken.

Heb het allemaal meegemaakt helaas, dus weet wat je doormaakt. Sterkte!
Ach Fleur, logisch toch dat ze niet vol lof over die meid is?
VC, ja inderdaad zeg! Die kans is er ook nog..maar dan weet to iig zeker dat ze niet het bed hebben gedeeld...lichtpuntje.

Oh ja..als ze elkaar slechts eenmalig ontmoet hebben dan is het mi nergens op gebaseerd om na de vakantie te smsen. Zeker teksten als ik mis je en ik wil je lichaam voelen duiden erop dat er meer geweest is. Klinkt eerder alsof ze een langere periode met elkaar zijn opgetrokken en dat er nu gevoelens in het spel zijn. Dat is enorm lastig, kan ik je vertellen.

Het zorgt er nl voor dat je vriend nu waarschijnlijk zich geen raad weet met zijn gevoelens, en ook niet wat hij nu eigenlijk wil. Nogmaals, ik zou proberen uit te zoeken hoe hij jullie relatie ziet, of hij iets mist. Vaak is vreemdgaan een teken aan de wand dat de ander niet helemaal happy is met zoals het gaat.
quote:Very Cherry schreef op 08 maart 2009 @ 14:01:

Misschien was het wel een Thaise dude.

You'll find a god in every golden cloister

And if you're lucky then the god's a she

I can feel an angel sliding up to me
quote:Fausto schreef op 08 maart 2009 @ 14:03:

Ach Fleur, logisch toch dat ze niet vol lof over die meid is?Tja, ik heb dat nooit zo goed begrepen.
Fausto, mee eens. Ik denk dat Fleur precies hetzelfde zou voelen/denken indien dit haar zelf zou overkomen.

En daar is niks raars aan!
Niet dus.
Maaike, wat vreselijk om daar achter te moeten komen ! begrijpelijk dat je kwaad bent en je besodemietert voeld.

Hopelijk kun je als je boosheid wat is gedaald, je vriend om verhaal kunt vragen en kijken of jullie er samen uitkomen.

Sterkte !
quote:Julus schreef op 08 maart 2009 @ 14:02:

In Thailand dringen de meisjes zich enorm op aan Westerse mannen, heb dit zelf meegemaakt. Ze doen er alles aan om mee te kunnen (naar een kamer oid) met zo'n man.

Mijn ervaring daar is, dat ze dat m.n. doen bij mannen die daar kennelijk open voor staan.
Maar dat neemt niet weg dat de meerderheid het wel zo voelt, dus je zou je kunnen inleven.
Niet mee eens, want ik heb een andere ervaring. (mbt mannen die daar voor open staan).

Elke westerse man was een prooi.
Je kunt je inleven, maar je kunt mensen het ook in perspectief laten zien. Inleven is niet synoniem aan meehuilen.

Tuurlijk vind ik het lullig voor Maaike, lijkt me vanzelfsprekend.
quote:Julus schreef op 08 maart 2009 @ 14:10:

Niet mee eens, want ik heb een andere ervaring. (mbt mannen die daar voor open staan).

Elke westerse man was een prooi.Of jij gelijk hebt of ik, doet er eigenlijk ook helemaal niet toe. Het staat die meisjes vrij het te proberen. Het is aan de man of hij er op in gaat of niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven