Gewoon even ventileren
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:47
Hey,
Ik heb veel meegemaakt in mijn leven en heb nu eindelijk een topkerel gevonden.
Ben echt gelukkig.
Hij heeft ook veel tegenslag gehad.
Hij vertelde me wel na paar maanden in de relatie dat zen ex hem meenam naar swing feestjes. Maar dat hij dat absoluut niet meer wou.
Nu is onze seksuele kant van onze relatie niet perfect. Met name dat ik veel moet zagen en amper er iets gebeurd.
Nu ben ik ( ik weet het ,verkeerd van mij) op zijn laptop geweest en zag in zen gesprek met zijn ex van lang geleden. Dat ze aan wappen deden, swingen met pilletje. Nu zag ik er ook fotos van zijn ex en hem en nog 2 andere , naakt, ... zoals ik hem nog niet gezien heb in mijn slaapkamer.
Ook zei hij tegen me dat hij anaal mega vies vindt. En op de fotos blijkbaar niet.
Ben er enorm van aangedaan en vind het enorm vies. Kan het niet van me afzetten.
Dermee dat ik het hier schrijf. Is nu niet iets dat je snel tegen iemand zegt.
Kan hem vandaag moeilijk aankijken of kussen.
Ik zie hem doodgraag en zou zen verleden erbij kunnen nemen. We hebben allemaal wel iets gedaan.. maar waarom doet hij bij mij niet meer moeite in de slaapkamer.
Als ik hem erover aanspreek is het altijd een excuus (te warm, ziek, rugpijn, drukke werkdag, ....)
Pff
Ik heb veel meegemaakt in mijn leven en heb nu eindelijk een topkerel gevonden.
Ben echt gelukkig.
Hij heeft ook veel tegenslag gehad.
Hij vertelde me wel na paar maanden in de relatie dat zen ex hem meenam naar swing feestjes. Maar dat hij dat absoluut niet meer wou.
Nu is onze seksuele kant van onze relatie niet perfect. Met name dat ik veel moet zagen en amper er iets gebeurd.
Nu ben ik ( ik weet het ,verkeerd van mij) op zijn laptop geweest en zag in zen gesprek met zijn ex van lang geleden. Dat ze aan wappen deden, swingen met pilletje. Nu zag ik er ook fotos van zijn ex en hem en nog 2 andere , naakt, ... zoals ik hem nog niet gezien heb in mijn slaapkamer.
Ook zei hij tegen me dat hij anaal mega vies vindt. En op de fotos blijkbaar niet.
Ben er enorm van aangedaan en vind het enorm vies. Kan het niet van me afzetten.
Dermee dat ik het hier schrijf. Is nu niet iets dat je snel tegen iemand zegt.
Kan hem vandaag moeilijk aankijken of kussen.
Ik zie hem doodgraag en zou zen verleden erbij kunnen nemen. We hebben allemaal wel iets gedaan.. maar waarom doet hij bij mij niet meer moeite in de slaapkamer.
Als ik hem erover aanspreek is het altijd een excuus (te warm, ziek, rugpijn, drukke werkdag, ....)
Pff
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:52
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:54
Ja, vast. Dat denk ik nou ook.Gatekeeper* schreef: ↑07-08-2018 21:52Misschien is hij in zijn vorige relatie over zijn eigen grenzen heengegaan en wil hij dat nu niet meer.
Meest voor de hand liggend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:54
Ik zei het net nog tegen mn vriend -die geen last van de hitte heeft- De hitte is niet goed voor ons seksleven.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:53Yep. Geen weer om te neuken, hoor.
Wijdbeens voor een ventilator.
Internagelaktisch
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:56
Bomen omzagen = snurkenblijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:55Wat zou dat zijn, dat “ zagen “ in de slaapkamer ? “ scharen ken ik wel “ .
Internagelaktisch
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:57
Snurkenblijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:55Wat zou dat zijn, dat “ zagen “ in de slaapkamer ? “ scharen ken ik wel “ .
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:58
blijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:53Yep. Geen weer om te neuken, hoor.
Wijdbeens voor een ventilator.
dinsdag 7 augustus 2018 om 21:59
Zagen is Belgisch voor zeuren/zeiken.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:55Wat zou dat zijn, dat “ zagen “ in de slaapkamer ? “ scharen ken ik wel “ .
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:07
Je ruikt me al voor je me ziet.
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:08
Zeuren in de slaapkamer is seau oui seau een no go.
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:10
dinsdag 7 augustus 2018 om 22:11
Pompen ook. En naaien natuurlijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2018 21:55Wat zou dat zijn, dat “ zagen “ in de slaapkamer ? “ scharen ken ik wel “ .