Vraagje

09-08-2018 15:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb advies nodig... ben 36 jaar en kom nu al een.dik jaar in een café wat verder id buurt... ik merkte laatst op dat één vd café bazen nogal sociaal met me omgaat... niks mis mee... heb mijn gsm nummer een tijd terug gegeven en kreeg één bericht zodat ik zn nummer ook had... laatst hadden we op een vrijdagavond een heel gesprek over relaties, vreemdgaan etc... hij gaf te kennen nooit berichten te sturen nr een vrouw... doet hij niet uit principe... als het zou klikken met iemand gebeurt de communicatie mondeling zegt hij... Nu had ik hem vorige week opnieuw gezien in zijn zaak.. hij doet er nl de toog... we hadden leuk gepraat met nog andere mensen en.toen ik.doorging heb ik hem een whatsapp bericht gest dat ik hem leuk vind.. ( het was sterker als mezelf) ik.kreeg een.bericht terug dat hij hetzelfde dacht van mij maar dat ik moet zwijgen.... nu ga ik morgeb met een collega terug een koffie drinken maar coel me ongemakkelijk.... ik weet niet.goed wat denken.... mss denk ik ook teveel na ik.weet het niet... heb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen... heeft iemand tips.voor mij?
hij hetzelfde dacht van mij maar dat ik moet zwijgen....

Is dit een Vlaamse uitdrukking of bedoelt hij daadwerkelijk dat je je mond moet houden op whatsapp?
😂😂😂 is een uitdrukking ja....
Verder in de buurt?
of moet je het stil houden want hij heeft een partner?
Of ja wie weet mss bedoelde hij gewoon Shut op.... nog niet aan gedacht dankuwel
Nemaìn’ schreef:
09-08-2018 15:29
Verder in de buurt?

Ja wat een tiental km van waar ik woon
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:30
Ja wat een tiental km van waar ik woon
Uit de buurt dan dus.
Verweg.

Dichtbij is in de buurt.

Verder in de buurt is niets.
Heeft hij een partner?
Maar hoe dan ook, hij moet je niet.
Falathiel schreef:
09-08-2018 15:31
Heeft hij een partner?
Ja
Nemaìn’ schreef:
09-08-2018 15:31
Maar hoe dan ook, hij moet je niet.
Ok hartelijk dank vr je mening!
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:28
😂😂😂 is een uitdrukking ja....

Wat betekent het dan? Want ik zou van iemand die me vertelt wat ik moet doen acuut chagrijnig worden.
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:33
Ja
Wat verwachtte je dan? Dat hij je leuk vindt?
Misssss83xx schreef:
Ja
Waarom zou je tegen iemand in een relatie zeggen dat je hem leuk vindt? Wat is daar de bedoeling van?
Falathiel schreef:
09-08-2018 15:38
Wat verwachtte je dan? Dat hij je leuk vindt?
Ja mss wel ja... is toch zo raar niet?
Misssss83xx schreef:
Ja
Dan is hij toch bezet?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:39
Waarom zou je tegen iemand in een relatie zeggen dat je hem leuk vindt? Wat is daar de bedoeling van?
Moet altijd alles een betekenis hebben? Kan.je niet gewoon iemand leuk vinden en dat gewoon zeggen.... wordt volgens mij veel te weinig gedaan...
Ja hij is idd bezet.... en ik heb in een impulsieve bui dat bericht gestuurd en daarom ben ik nu opgefokt....
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:40
Moet altijd alles een betekenis hebben? Kan.je niet gewoon iemand leuk vinden en dat gewoon zeggen.... wordt volgens mij veel te weinig gedaan...

Nee, je kunt niet iemand leuk vinden die een relatie heeft en hem dat onschuldig appen. Bovendien doet hij het vaker, getuige zijn opmerkingen over appen met andere vrouwen. Nu snap ik ook waarom hij zei dat je moest zwijgen: alle appcommunicatie kan door zijn vriendin ontdekt worden. Dit is in alle opzichten fout.
Frox schreef:
09-08-2018 15:43
Nee, je kunt niet iemand leuk vinden die een relatie heeft en hem dat onschuldig appen. Bovendien doet hij het vaker, getuige zijn opmerkingen over appen met andere vrouwen. Nu snap ik ook waarom hij zei dat je moest zwijgen: alle appcommunicatie kan door zijn vriendin ontdekt worden. Dit is in alle opzichten fout.
Ok.onbetrouwbaar figuur dus?
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:39
Ja mss wel ja... is toch zo raar niet?
Wat wilde je daar dan mee doen?
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:40
Uh, iets met kat op het spek binden. Je hebt gevoelens voor hem, zeg je, en die kunnen niet worden beantwoord tenzij je op zoek bent naar problemen of het een ander knap lastig wil maken.
Kortom: je schiet er niets mee op. Jij niet en hij niet.
Naar wat voor tips ben je op zoek dan?
De beste man is bezet.
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:45
Uh, iets met kat op het spek binden. Je hebt gevoelens voor hem, zeg je, en die kunnen niet worden beantwoord tenzij je op zoek bent naar problemen of het een ander knap lastig wil maken.
Kortom: je schiet er niets mee op. Jij niet en hij niet.
Weet niet wat ik voel.... weet ik,morgen pas als ik hem terug zie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven