Vraagje
donderdag 9 augustus 2018 om 15:24
Hallo,
Ik heb advies nodig... ben 36 jaar en kom nu al een.dik jaar in een café wat verder id buurt... ik merkte laatst op dat één vd café bazen nogal sociaal met me omgaat... niks mis mee... heb mijn gsm nummer een tijd terug gegeven en kreeg één bericht zodat ik zn nummer ook had... laatst hadden we op een vrijdagavond een heel gesprek over relaties, vreemdgaan etc... hij gaf te kennen nooit berichten te sturen nr een vrouw... doet hij niet uit principe... als het zou klikken met iemand gebeurt de communicatie mondeling zegt hij... Nu had ik hem vorige week opnieuw gezien in zijn zaak.. hij doet er nl de toog... we hadden leuk gepraat met nog andere mensen en.toen ik.doorging heb ik hem een whatsapp bericht gest dat ik hem leuk vind.. ( het was sterker als mezelf) ik.kreeg een.bericht terug dat hij hetzelfde dacht van mij maar dat ik moet zwijgen.... nu ga ik morgeb met een collega terug een koffie drinken maar coel me ongemakkelijk.... ik weet niet.goed wat denken.... mss denk ik ook teveel na ik.weet het niet... heb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen... heeft iemand tips.voor mij?
Ik heb advies nodig... ben 36 jaar en kom nu al een.dik jaar in een café wat verder id buurt... ik merkte laatst op dat één vd café bazen nogal sociaal met me omgaat... niks mis mee... heb mijn gsm nummer een tijd terug gegeven en kreeg één bericht zodat ik zn nummer ook had... laatst hadden we op een vrijdagavond een heel gesprek over relaties, vreemdgaan etc... hij gaf te kennen nooit berichten te sturen nr een vrouw... doet hij niet uit principe... als het zou klikken met iemand gebeurt de communicatie mondeling zegt hij... Nu had ik hem vorige week opnieuw gezien in zijn zaak.. hij doet er nl de toog... we hadden leuk gepraat met nog andere mensen en.toen ik.doorging heb ik hem een whatsapp bericht gest dat ik hem leuk vind.. ( het was sterker als mezelf) ik.kreeg een.bericht terug dat hij hetzelfde dacht van mij maar dat ik moet zwijgen.... nu ga ik morgeb met een collega terug een koffie drinken maar coel me ongemakkelijk.... ik weet niet.goed wat denken.... mss denk ik ook teveel na ik.weet het niet... heb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen... heeft iemand tips.voor mij?
donderdag 9 augustus 2018 om 15:48
Maar als het volgens jou zonder bijbedoeling is gestuurd, waar maak je je dan druk om.Misssss83xx schreef: ↑09-08-2018 15:41Ja hij is idd bezet.... en ik heb in een impulsieve bui dat bericht gestuurd en daarom ben ik nu opgefokt....
donderdag 9 augustus 2018 om 15:50
donderdag 9 augustus 2018 om 15:50
Niet wat je voelt. In je OT zeg je 'eb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen.'Misssss83xx schreef: ↑09-08-2018 15:47Weet niet wat ik voel.... weet ik,morgen pas als ik hem terug zie
donderdag 9 augustus 2018 om 15:51
Iedereen maakt fouten of doet wel eens iets ondoordachts. Geeft niks. Hij kan er alleen niks mee en jij ook niet dus groter zou ik het niet maken.Misssss83xx schreef: ↑09-08-2018 15:50Omdat ik niet wil dat er iets verandert in ons gedrag nr elkaar toe... en ja ik heb het zelf gezocht,maar owie maakt niet eens een fout he
donderdag 9 augustus 2018 om 15:52
Nou, dan is er toch niets aan de hand. Ga je er morgen gewoon koffiedrinken en doe je zoals je altijd doet.Misssss83xx schreef: ↑09-08-2018 15:51Zou,knn voelen zeg ik toch... ben niet halsoverkop verliefd hè
donderdag 9 augustus 2018 om 15:59
Nu wel;
Gest
Let op: Spelling (deels) uit 1864: Gist, o. grondsel van bier (bij brood- en banketbakkers en koks in gebruik); [figuurlijk] prikkel.
GEST
1) Bezinksel 2) Gestorven 3) Gestorven (afk.)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/GEST/1
GEST
donderdag 9 augustus 2018 om 16:00
nou dat kan de beste mensen nog overkomen. ga even naar buiten en ga schreeuwen, daar knap je wel van opMisssss83xx schreef: ↑09-08-2018 15:41Ja hij is idd bezet.... en ik heb in een impulsieve bui dat bericht gestuurd en daarom ben ik nu opgefokt....
donderdag 9 augustus 2018 om 16:00
ja dat er drank in het spel was vermoedde ik aldolfje schreef: ↑09-08-2018 15:59Nu wel;
Gest
Let op: Spelling (deels) uit 1864: Gist, o. grondsel van bier (bij brood- en banketbakkers en koks in gebruik); [figuurlijk] prikkel.
GEST
GEST
veel gedoe rondom een toog
donderdag 9 augustus 2018 om 16:44
donderdag 9 augustus 2018 om 16:46
Wat ben jij een naar mens zeg!! Als je weet dat iemand een partner heeft blijf je daar met je poten vanaf! Hoop echt dat je hard op je bek gaat!
donderdag 9 augustus 2018 om 16:52
Danku toch van iemand een normale reactieBlondie222 schreef: ↑09-08-2018 16:51Zwijgen omdat hij bezet is en het spannend vind om met jou nog n beetje te flirten.
donderdag 9 augustus 2018 om 16:54
Jawel.
Maar dat weet je heus wel.
Is de vakantie al voorbij?