Vraagje

09-08-2018 15:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb advies nodig... ben 36 jaar en kom nu al een.dik jaar in een café wat verder id buurt... ik merkte laatst op dat één vd café bazen nogal sociaal met me omgaat... niks mis mee... heb mijn gsm nummer een tijd terug gegeven en kreeg één bericht zodat ik zn nummer ook had... laatst hadden we op een vrijdagavond een heel gesprek over relaties, vreemdgaan etc... hij gaf te kennen nooit berichten te sturen nr een vrouw... doet hij niet uit principe... als het zou klikken met iemand gebeurt de communicatie mondeling zegt hij... Nu had ik hem vorige week opnieuw gezien in zijn zaak.. hij doet er nl de toog... we hadden leuk gepraat met nog andere mensen en.toen ik.doorging heb ik hem een whatsapp bericht gest dat ik hem leuk vind.. ( het was sterker als mezelf) ik.kreeg een.bericht terug dat hij hetzelfde dacht van mij maar dat ik moet zwijgen.... nu ga ik morgeb met een collega terug een koffie drinken maar coel me ongemakkelijk.... ik weet niet.goed wat denken.... mss denk ik ook teveel na ik.weet het niet... heb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen... heeft iemand tips.voor mij?
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:41
Ja hij is idd bezet.... en ik heb in een impulsieve bui dat bericht gestuurd en daarom ben ik nu opgefokt....
Maar als het volgens jou zonder bijbedoeling is gestuurd, waar maak je je dan druk om.
Ja moet ik zeggen dat ik het bericht in een impulsieve bui heb gest of moet ik.hem gewoon negeren....
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:48
Maar als het volgens jou zonder bijbedoeling is gestuurd, waar maak je je dan druk om.
Omdat ik niet wil dat er iets verandert in ons gedrag nr elkaar toe... en ja ik heb het zelf gezocht,maar owie maakt niet eens een fout he
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:47
Weet niet wat ik voel.... weet ik,morgen pas als ik hem terug zie
Niet wat je voelt. In je OT zeg je 'eb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen.'
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:50
Niet wat je voelt. In je OT zeg je 'eb er nooit eerder bij.stilgestaan dat ik.iets voor hem zou kunnen voelen.'
Zou,knn voelen zeg ik toch... ben niet halsoverkop verliefd hè
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:50
Omdat ik niet wil dat er iets verandert in ons gedrag nr elkaar toe... en ja ik heb het zelf gezocht,maar owie maakt niet eens een fout he
Iedereen maakt fouten of doet wel eens iets ondoordachts. Geeft niks. Hij kan er alleen niks mee en jij ook niet dus groter zou ik het niet maken.
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:51
Zou,knn voelen zeg ik toch... ben niet halsoverkop verliefd hè
Nou, dan is er toch niets aan de hand. Ga je er morgen gewoon koffiedrinken en doe je zoals je altijd doet.
Laat die man met rust.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ivy_Signe schreef:
09-08-2018 15:51
Iedereen maakt fouten of doet wel eens iets ondoordachts. Geeft niks. Hij kan er alleen niks mee en jij ook niet dus groter zou ik het niet maken.
Ok dankuwel
Wat is er met al die puntjes? Is dat ook sterker dan jezelf? Of werk je voor Rumag?

Laat.die.vent.met.rust... om maar even in jouw schrijftaal te typen.
gest
gest
ik weet niet wat dat is
S-Meds schreef:
09-08-2018 15:58
gest
gest
ik weet niet wat dat is
Nu wel;
Gest

Let op: Spelling (deels) uit 1864: Gist, o. grondsel van bier (bij brood- en banketbakkers en koks in gebruik); [figuurlijk] prikkel.

GEST

1) Bezinksel 2) Gestorven 3) Gestorven (afk.)
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/GEST/1
GEST

Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:41
Ja hij is idd bezet.... en ik heb in een impulsieve bui dat bericht gestuurd en daarom ben ik nu opgefokt....
nou dat kan de beste mensen nog overkomen. ga even naar buiten en ga schreeuwen, daar knap je wel van op
dolfje schreef:
09-08-2018 15:59
Nu wel;
Gest

Let op: Spelling (deels) uit 1864: Gist, o. grondsel van bier (bij brood- en banketbakkers en koks in gebruik); [figuurlijk] prikkel.

GEST

GEST

ja dat er drank in het spel was vermoedde ik al
veel gedoe rondom een toog
nou zeg wat aardig van je om avances te maken naar iemand die bezet is :sarcastic:

verder geen advies over hoe jij je beter kunt voelen
Lorem Ipsum
S-Meds schreef:
09-08-2018 16:00
ja dat er drank in het spel was vermoedde ik al
veel gedoe rondom een toog
:HA:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Dus je wil mee doen aan vreemd gaan? Het is een horeca sol dus je bent vast niet de enige en trouw wordt hij nooit ook niet aan jou. Succes verder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Stop met drinken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:33
Ja
Wat ben jij een naar mens zeg!! Als je weet dat iemand een partner heeft blijf je daar met je poten vanaf! Hoop echt dat je hard op je bek gaat!
Zwijgen omdat hij bezet is en het spannend vind om met jou nog n beetje te flirten.
Blondie222 schreef:
09-08-2018 16:51
Zwijgen omdat hij bezet is en het spannend vind om met jou nog n beetje te flirten.
Danku toch van iemand een normale reactie
Misssss83xx schreef:
09-08-2018 15:39
Ja mss wel ja... is toch zo raar niet?
Jawel.

Maar dat weet je heus wel.

Is de vakantie al voorbij?
Daar heb je toch niks aan. Als hij je een keertje neukt, gaat hij daarna vervelend doen tegen je, omdat je dan moet ophoepelen.
Dus je wilde hem gewoon uittesten om te zien of jij wél bijzonder genoeg was voor hem om mee te appen.

Wat een arrogantie. Nou, je bent het meest bijzondere schepsel op aarde hoor. Gefeliciteerd.
Ik ben benieuwd hoe het is gegaan toen je de bezette man weer zag en of hij terugkwam op jouw flirtbericht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven