Hoe kan ik achter komen waar me vriend is uitgestrooid

10-08-2018 01:06 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb een vraag.
Weet iemand of ik achter kan komen of ik me eerste vriend die is overleden zelf moord gedaan heb en uitgestrooid door zijn ouders dat ik er achter kan komen.
Ik zou dit graag willen weten. Ik mis hem wel heel erg het was een schat en dat hij zelf moord gedaan heeft
Hoe lang is het geleden dat je vriend overleden is? Het kan zijn als het kort geleden is dat zijn as nog niet eens uitgestrooid is.
Westerpaviljoen schreef:
10-08-2018 09:25
Hahahahahahhahahahahahahah veeg me op.
Dit is helemaal niet om te lachen. Doe ff normaal zeg
Je man (als in wettige echtgenoot?) is ergens in mei uit het leven gestapt nadat jouw vader hem met iets heeft bedreigd. Moet een behoorlijk zware bedreiging geweest zijn dan waarom was dat?
Je mist hem verschrikkelijk maar hebt al wel in no time een nieuwe vriend want man heeft ooit gezegd dat je niet alleen moet blijven. Vraag me alleen af waarom nu al, als je je man zo mist. Daar doe je je huidige vriend toch ook tekort mee!
Je kan goed met je schoonouders maar zij laten je overal buiten en hebben niks verteld over de uitstrooiing. Ben je wel bij de uitvaart betrokken geweest?

Het is allemaal vrij vaag to. Waren jullie ook echt al getrouwd? Want anders denk ik dat Mamsvan wel eens een goed punt kan hebben over wie er bepaalt.
There is always something happening, and it's usually right now
Tessa2000 schreef:
10-08-2018 10:39
Nee mijn vader heeft hem bedreigd en ik heb punt achter gezet dat ik geen contact meer wil met mijn vader dat het klaar is ik moet nu mijn man missen en ik heb wel nieuwe vriend maar het wordt nooit zo kloos als met me eigen man
Maar wel 'kloos' genoeg om een ander topic te openen of je zwanger zou kunnen zijn...
Ik weet het niet, maar de hele tijdslijn en het verhaal zelf, roepen heel veel vraagtekens bij me op.
En even loepen roept alleen nog maar meer vragen op.
Of het komt allemaal uit een dikke duim, of hier is veel meer aan de hand.
Yasmeenah82 schreef:
10-08-2018 10:42
Ook vind ik het apart dat je zegt je man zo te missen en dat je hem zo verschrikkelijk mist en niet zonder hem kan in elke post, maar je had wel twee maanden later een nieuwe vlam.
Jeetje, to vraagt om advies en niet om commentaar!
Je kent haar situatie niet!

Sterkte to
Bordorood schreef:
10-08-2018 13:21

Sterkte to
Die kennen we wel, aangezien ze die zo op internet gooit.
¡Apagando las luces!
Tessa2000 schreef:
10-08-2018 10:42
Ja klopt zijn familie mij de buiten gehouden helaas
Oh, je gaat dubbel antwoorden, proost.
Ik geloof er helemaal geen reet van.
En nog even wat, het overlijden/zelfmoord van iemand vind ik geen onderwerp om over te trollen.
Ik heb weer wat nieuws geleerd. Wettelijk gezien heeft de opdrachtgever tot crematie recht op de as, tenzij anders is vastgelegd in een testament. Dus to, jij zult wel geen opdracht tot (en betaling van) de crematie gegeven hebben. Daarmee hebben jouw (ex) schoonouders recht op de as. Er zal wel een reden zijn dat zij jou buiten het verstrooien hebben gehouden.
lieve schat, regel wat hulp voor jezelf. Je hebt duidelijk problemen die zichzelf niet oplossen. Van dit forum zal je niet wijzer worden, of je berichten nu echt of nep zijn.
Zorg voor hulp die bij je past, in plaats van dat je je hier laat afzeiken. Sterkte.
martje55 schreef:
10-08-2018 13:40
Ik heb weer wat nieuws geleerd. Wettelijk gezien heeft de opdrachtgever tot crematie recht op de as, tenzij anders is vastgelegd in een testament. Dus to, jij zult wel geen opdracht tot (en betaling van) de crematie gegeven hebben. Daarmee hebben jouw (ex) schoonouders recht op de as. Er zal wel een reden zijn dat zij jou buiten het verstrooien hebben gehouden.
Dit weet ik van mijn vader zijn crematie

Ik ben nu de eigenaar van zijn urn en alleen ik bepaal waar dat en of dat word uitgestooid op toestemming van mijn moeder en medeweten van mijn broers/zus

Voor de rest TO

Je bent erg vaag in je antwoorden op vragen en je handelingen zijn ook apart na de dood van je man/vriend

Het spijt mij te zeggen maar er is vast een goede reden waarom zijn ouders jou niet hebben betrokken ,

Nergens behalve bij hun kan jij achterhalen waar de urn is en of de as al is vrijgegeven

Bij mijn vader kreeg ik het pas 6 maanden later dus het kan verschillen

Voor de rest kan je wel adviseren misschien zelf een plek te maken waar je je man kan herdenken, misschien in je huis of buiten in de natuur

Een paar jaar terug is iemand overleden uit mijn verleden waar ik geen afscheid van hebben kunnen nemen om die persoon te herdenken en er vrede mee te hebben heb ik roos in het water gelegd en een ballon opgelaten,

Zo kan je ook iemand herdenken, vrijlaten en/of vrede krijgen met verlies
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Bordorood schreef:
10-08-2018 13:21

Sterkte to
Je kent het verschil tussen commentaar en een mening?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven