Ex met epilepsie

woensdag 11 maart 2009 om 10:53
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:51:
[...]
Allebei wel eigenlijk. Dat hij wrs met zijn ex een betere band had, omdat zij dus epilepsie heeft. (Ben ik bang voor.)
En no way dat wij het ooit in een pashokje zullen doen.Nee, echt, *kraak* sorry *plieuwk*... ik loop hier echt op vast, ik haak af... Ik ben hiervoor te oud denk ik!
[...]
Allebei wel eigenlijk. Dat hij wrs met zijn ex een betere band had, omdat zij dus epilepsie heeft. (Ben ik bang voor.)
En no way dat wij het ooit in een pashokje zullen doen.Nee, echt, *kraak* sorry *plieuwk*... ik loop hier echt op vast, ik haak af... Ik ben hiervoor te oud denk ik!
woensdag 11 maart 2009 om 10:58
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 10:51:
[...]
En no way dat wij het ooit in een pashokje zullen doen.
Vreemde beredenatie
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Komt dit omdat hij liet merken jouw grapjes over haar niet leuk te vinden?
[...]
En no way dat wij het ooit in een pashokje zullen doen.
Vreemde beredenatie
Ik denk niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Komt dit omdat hij liet merken jouw grapjes over haar niet leuk te vinden?
Frankly my dear, I don"t give a damn

woensdag 11 maart 2009 om 11:05
Ben je echt 25?
Je hebt helemaal gelijk hoor! Mijn vriend en ik overleggen ook eerst even goed samen als we het ergens willen doen.
Ik wil er toch zeker van zijn dat hij het niet al eens eerder met een ex op een soortgelijke plaats gedaan heeft. Het idee zeg.
Ah we blijven er wel creatief bij zeg ik altijd maar zo.
Je hebt helemaal gelijk hoor! Mijn vriend en ik overleggen ook eerst even goed samen als we het ergens willen doen.
Ik wil er toch zeker van zijn dat hij het niet al eens eerder met een ex op een soortgelijke plaats gedaan heeft. Het idee zeg.
Ah we blijven er wel creatief bij zeg ik altijd maar zo.
woensdag 11 maart 2009 om 11:23
quote:VenneJo schreef op 11 maart 2009 @ 11:12:
[...]
Juist.
Oh wat vervelend zeg... (f) Ja, ik las het door de regels heen. Vertel eens... hoe is de band met je vriend? Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Waar zit het probleem tussen jullie?
Ja, ben nou toch op het forum, kan ook best wat counseling doen toch?
[...]
Juist.
Oh wat vervelend zeg... (f) Ja, ik las het door de regels heen. Vertel eens... hoe is de band met je vriend? Hoe lang zijn jullie bij elkaar? Waar zit het probleem tussen jullie?
Ja, ben nou toch op het forum, kan ook best wat counseling doen toch?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 11 maart 2009 om 11:27
Wel altijd uitkijken met het grappen maken over zijn ex. Zeker als ze zo'n ernstige ziekte heeft. Zou voor hem best wel eens heel kwetsend kunnen zijn. Je duwt je man met deze grapjes eerder verder weg dan dat je closer met het wordt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 11 maart 2009 om 11:27
quote:La Vie en Rose schreef op 11 maart 2009 @ 11:22:
Paque Ik weet het vrijwel zeker. Hij vindt zijn ex veel leuker en mist haar dagelijks. Ook al is het 9 jaar geleden.
Als ik haar was zou ik het uitmaken!
nee hoor.
Veel beter:
Verketteren, zijn email lezen, zijn smsjes checken, een topic openen,achter hem aanlopen, hem controleren, hysterie trappen, het dan uitmaken,een topic openen, hem terug smeken, een topic openen en dan weer van voor af aan beginnnen.
Veel effectiever!!
Oh TO: dit is een grapje..
Paque Ik weet het vrijwel zeker. Hij vindt zijn ex veel leuker en mist haar dagelijks. Ook al is het 9 jaar geleden.
Als ik haar was zou ik het uitmaken!
nee hoor.
Veel beter:
Verketteren, zijn email lezen, zijn smsjes checken, een topic openen,achter hem aanlopen, hem controleren, hysterie trappen, het dan uitmaken,een topic openen, hem terug smeken, een topic openen en dan weer van voor af aan beginnnen.
Veel effectiever!!
Oh TO: dit is een grapje..
anoniem_68671 wijzigde dit bericht op 11-03-2009 11:34
Reden: vergat nog wat
Reden: vergat nog wat
% gewijzigd
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!