Jeukende vinger onder ring, tips?
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:44
Een tijd terug heb ik denk ik iets te fanatiek schoongemaakt zonder handschoenen. Ik heb ammoniak en schoonmaakazijn gebruikt en hier ook steeds met mijn handen in gezeten. Sinds die tijd heb ik onder mijn (gouden) trouwring een rode, schilferende uitslag die jeukt. Als ik de ring niet draag, verdwijnt het weer. Doe ik de ring weer om, dan is het binnen een mum van tijd terug.
De ring heb ik al goed afgespoeld, maar dit heeft geen effect gehad kennelijk.
Wat zou ik moeten doen om de ring weer te kunnen dragen?
De ring heb ik al goed afgespoeld, maar dit heeft geen effect gehad kennelijk.
Wat zou ik moeten doen om de ring weer te kunnen dragen?
vrijdag 10 augustus 2018 om 18:58
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:04
Het is weggeweest, ik heb mijn ring 4 weken niet gedragen en lekker laten drogen en genezen. Ik deed deze week de ring weer om en het was direct terug.Vesper- schreef: ↑10-08-2018 18:58Waarschijnlijk is die plek te lang vochtig geweest onder jouw ring. Ik heb het weleens gehad tussen mijn pink en ringvinger. Werd een steeds grotere plek.
Met sudocreme kwam ik ervan af. Lekker royaal insmeren. Niet uitsmeren. Desnoods handschoen aan en zo avond/nacht laten zitten.
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:25
Ik heb het alleen onder de zetting van de steen in mijn ring.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 10 augustus 2018 om 19:30
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:05
Je bent geband in het andere topic!
Hou toch eens een keer op!
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:09
Ach kind toch, je discrimineert nu zelf toch ook?
vrijdag 10 augustus 2018 om 20:45
Oei, dit is geen optie. Dan moet de ring vermaakt worden.
Juwelier benaderen dus. Misschien kan die de ring nog behandelen.